|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:YUUUUUUUUUU!!111! |
|
En dan verwachten dat men in bikini komt. =) |
|
quote:Ik zwem toch niet. Dan loopt mijn corpsepaint uit. |
|
quote: Kan zo ook al wel hoor!!!!111!!!! @ Bokaj: hmm, geen waterproof schmink? Boeiender |
|
Het wordt trouwens een Grindbashers optreden met een verry special guest. Boeiender |
|
Is het een meisje? |
|
quote: Nee, een negert. Boeiender |
|
quote: En dan verzuip ik zeker met al mijn spikes en kogelriemen, mij niet gezien. Is er ook een garderobe waar ik een tas kwijt kan? |
|
quote: LOL quote: AMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!! KOM ER MAAR IN!!!!!!!!!! (das een vraag voor Stilte, maar ik denk dat er wel een plekkie is). Boeiender |
|
Bah voel me de hele avond al niet zo lekker. Maar zie jullie allemaal morgen! =) |
|
quote: BETER! |
|
quote: Moet je nu een paar paracetamol innemen met veel water, en lekker gaan slapen. Morgen zie je Herrie weer, dus dan voel je je gelijk een stuk beter. Boeiender |
|
En jou natuurlijk. =) |
|
Zo, alweer uit bed, even douchen en ontbijten en dan richting Nijverdal. Boeiender |
|
quote: Pfff, ik ben al gedoucht. Bareuh... |
|
quote: Ik ruik het. Denk dat ik bij thuiskomst vanavond er direct weer onder spring. Boeiender |
|
quote: +1. Bareuh... |
|
quote: godver zeg! al wakker??? "Asselts kwartiertie in de min vandaag!". |
|
quote: Hond. Boeiender |
|
ah, de toon is gezet vandaag. dit kon wel eens een hele lange dag worden... |
|
quote: Hihi. Ondanks 5 uurtjes slaap ben ik verdacht vrolijk, met nog maar 1 bakkie pleur op. Boeiender |
|
Hou dat vol... |
|
ik zit eigenlijk te wachten op een reactie van R. *post er verder nog wel iemand die niet gerelateerd is aan het festival* 7u.25m slaap... en 2 on topic: mooi weer hé? |
|
Mooi weer ja. Jammer dat de bands binnen spelen. Bareuh... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |