|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is logisch, tjek dat nieuwe nr maar. |
|
Euh, geen tijd voor nu, moet zo naar de deerne... *komtergoedmeeweg* Boeiender |
|
...als dat geen ...... wordt! |
|
over 6 dagen hoop ik de nieuwe locatie te presenteren... als dat zeker is, dan ook zeker de eerste bands... |
|
Door vakantie van een medewerker nog geen zekerheid over de locatie. Binnenkort hopen we meer te weten. Boeiender |
|
Er is een mogelijkheid voor Herriefest om het in de open lucht te doen, inclusief camping e.d. Het is wel op een locatie die een beetje achteraf is. Is er animo voor een Herriefest Open Air? Met een standaardprijs en gratis drank? Boeiender |
|
Ligt eraan wanneer en welke bands er spelen. |
|
quote: Sowieso 4 juni, en naast NL bands ook een Zweedse en een Duitse band waarschijnlijk. Het is een optie om het buiten te doen, zijn ook nog met andere locaties bezig. Boeiender |
|
Ook black metal? |
|
quote: Misschien wel, speciaal voor jou... Boeiender |
|
quote: Tja voor zowel indoor als outdoor zijn er voor en nadelen te noemen, het is maar net wat je als organisator wil. |
|
Gaaf! Een Zweedse en een Duitse band! Nou dan kom ik zeker! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mooi, daar hou ik je aan. Boeiender |
|
quote:Thrash is ook goed. Expulsion of Retribution of zo. Het maakt mij niet uit of het binnen of buiten is. Camping vind ik wel een goed idee. quote:Gezellig. Vargen666 moet ook mee. |
|
Is het niet handig om vast een `Herrie Fest 2011'-topic te maken? Ik vraag me nu echt telkens af wat voor nieuws er dit keer is over een festival van een half jaar geleden. |
|
Tja maar er is geen nieuws toch? |
|
quote: Ik kan nog vrij krijgen van werk! Dus ik kom zeker kijken naar een Duitse band. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tokio Hotel? |
|
quote: Zie Mmayo. We openen wel een nieuw topic als er meer bekend is. Boeiender |
|
Er zit wat schot in de zaak qua locatie te Zwolle. Locatie 1 heeft ons verzoek alsnog in beraad, locatie 2 zou kunnen, dan zou het 3e of 4de week van september worden. co-operation not competition! |
|
Het podium in hoogeveen, is dat wat als locatie? Min punt is wel dat de organisatie laks is. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Succes in ieder geval. Jullie mogen ons altijd als noodoplossing gebruiken. (Incl. een drank regeling dit keer) [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-01-2011 10:47] |
|
quote: Hehe, wij organiseren zelluf! In principe hebben we alleen de zaal en de baromzet nodig. Hmmm, een locatie wordt nog wel gezocht, we hebben een optie, maar dan kan het pas in september plaatsvinden. Moeilijk. Boeiender |
|
Hey Mr. N... als jij nou es shopt naar een huis met een grote achtertuin... kun je het daar doen ! (Het KAN allemaal zo makkelijk zijn ) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |