|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel gezellig,100 man, hoop dat het een success wordt. en een reservering is altijd af te zeggen...dit is zeiken om het zeiken. Evil Dick |
|
Wie loopt er te zeiken dan? Bareuh... |
|
Ah, zo. Tja... Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen het verkiezen om op het laatste moment pas de beslissing te nemen om wel of niet te gaan. Maar je hebt wel gelijk, je kunt altijd reserveren, dat schaadt ook niet. Bareuh... |
|
quote: NYB is geen man he, dus ze kan nooit 1 van die 100 zijn. |
|
100 is idd niet veel. wel de max voor de plek waar we het organiseren. bedankt voor de tip: we gaan er aan toevoegen dat gereserveerde kaarten voor een bepaald tijdstip (gaan we nog bekend maken) opgehaald dienen te worden (anders gaan ze vrije verkoop in). |
|
quote:Hahaha, scherp. Evil Dick |
|
quote: U is welkom om te feesten hoor, voor een klein bedrag een groot feest! Boeiender |
|
Reserveringen kunnen tot 19.00 worden opgehaald, na die tijd gaan ze de vrije verkoop in. |
|
Dat is wel erg laat trouwens, helemaal voor een zaterdag. Zou eerder een of twee uur aanhouden na zaal open. Dan heb je iig iedereen op tijd binnen en mensen die op laatste moment willen gaan hebben er dan ook wat aan. Denk niet dat je na 19 uur nog veel kaarten zult kunnen verkopen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2010 20:23] |
|
quote: Er zijn ook mensen die op zaterdagmiddag nog moeten werken skatje. Boeiender |
|
quote: Dat vind ik mooi, ik ga wel aanwezig zijn, maar als ik er om 13.00 wil zijn dan moet ik rond 10.00 vertrekken, zal dus wel wat later gaan worden dat ik langskom. Even reserveren maar . |
|
Ik denk van wel, gezien die Nijverdallers hier rond 8(of 9, of 10...) uur aan komen kakken om te kijken of er nog kaartjes liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 04-05-2010 20:26] |
|
quote: Gast,waar maak jij je druk om.Niks te neuken? Maar ja dat wat Ulk liet zien over max 100kaartjes had ik dus niet gezien. Dus nu snap de reden van het reserveren wel. Als jij nou met zo'n informatieve uitleg kwam,maar nee jij zeikt om op mij te zeiken. Voor 19uur red ik het wel. =) |
|
quote: Geregeld! Ulk ist dabei! Bareuh... |
|
quote: Is maar een kleine groep. Maar goed, jullie feestje natuurlijk |
|
quote: Ja, en ik verwacht dat de groep van mensen die wel gereserveerd hebben maar onverhoopt niet kunnen komen ook een kleine groep is.... Boeiender |
|
aaah 100man moet zeker haalbaar zijn.Veel succes. =) |
|
quote: Ook vrouwen zijn welkom overigens. Maar al gereserveerd dus? Boeiender |
|
=) |
|
quote: Nog niet gereserveerd? Boeiender |
|
quote: Kan, maar met een beetje pech heb je dus straks een gat tot 19 uur wanneer er weer mensen binnen mogen komen ivm de gereserveerde kaarten. |
|
quote: Ik zal me deze keer niet de avond ervoor helemaal lam zuipen, zodat ik wel kan komen... Bareuh... |
|
De reserveringen die ik per mail binnen heb, zal ik 3 dagen van te voren een reminder sturen met de vraag of de reservering nog voldoet. Op die manier hebben mensen een makkelijke kans nog te cancellen, dus ik denk dat deze groep inderdaad niet erg groot zou zijn. |
|
quote: Boeiend. Serieus, er is een pauze van 18.00 tot 19.00 met special guest Anal Penetration, om 19.00 uur begint het avondprogramma dus. No problemo. Volgend jaar mee helpen organiseren overigens Mmayo? U is wellekome hoor, en we zijn niet zo star als *kuch* sommige andere organisatoren. Boeiender |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |