|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo maar eens beginnen met hekken sjouwen/neerzetten. |
|
Wij komen rond een uur of 19.00 de backline droppen. Boeiender |
|
en dankzij mijn ex-buren zijn de t-shirts ook binnen! |
|
ik ook, haal ze 17:45 uur op... dan naar popfront, en dan... dan... dan mag je ze zien.... |
|
quote: Lekker de hele dag de banjaard uithangen met bokaj. Bareuh... |
|
Ondanks dat ik eigenlijk teveel feestjes heb dit weekend en komende dagen voor DF,en moet kiezen vanwege de centjes,kom ik toch wel naar Herrie-fest.dat wordt water en droog brood de komende weken. =) |
|
Gezellig! 't scheelt een drankje 'slechts' 1,50 is |
|
Zo, apparatuur zit in de bus. Past allemaal weer net |
|
quote:Er zijn geen definities in het woordenboek gevonden voor: banjaard in het Nederlands. Hmmm. Dat zien we morgen dan wel weer. |
|
quote: Vraag het Burzum maar eens, die weet het wel... Bareuh... |
|
Gaat mooi worden, ik heb er zin an. Buiten 2 grote partytenten met biertafels en de bandsmerchandise, 6 vusten bier en een hoop tering herrie. |
|
Ik heb er ook zin in. |
|
quote: En hoe is de grond daar?Asfalt,zand,gras?Ivm.welke schoenen ik morgen aandoe. =) |
|
nou, combinatie van gras (pas maar op dat je niet struikelt over de hondenstront), zand, straatklinkers en binnen ligt een keurige tegelvloer.... |
|
quote: Even normaal doen tegen de naamgever van het festival. Bareuh... |
|
quote:Biertafels? Draaitafels zul je bedoelen! |
|
quote: Hehe, op het strontveldje worden de partytenten e.d. niet neergezet, meneer "ikrijdoorroodomdatikdachtdatiewelgroenzouworden"... Maar podium is opgebouwd, apparatuur is geïnstalleerd, morgen om 10 uur verder. Boeiender |
|
quote: .Mooi dat wordt hakken aantrekken en makkelijke schoenen mee voor het geval dat.. =) |
|
quote: Ik neem mijn teenslippers mee voor na de optredens. Wordt wel afzien morgen schat ik zo in. Boeiender |
|
quote: Trek je tijdens het optreden dan ook hoge hakken aan?Fietfieuw!! =) |
|
quote: Dat is wel een droom van mij, maar vind maar eens een mooi paar in maat 47... Boeiender |
|
quote: Vlakbij waar je huis woont, daar hebben ze wel pumps maatje 47 en zelfs maatje 48. |
|
quote:Deze moet even omhoog, ik zoek me elke keer rot. Even kijken welke trein ik morgen heen en terug moet pakken. |
|
quote: Jeez maat kano. Grindbashers en Scionics missen en de band erna,maar dat boeit me niet zo...alhoewel.Klinkt toch best ok. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-06-2010 0:23] =) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |