|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nope. Boeiender |
|
quote:Nee. |
|
Joh! Echt niet? Nou, als jij het niets vindt dan gaan we voor wat anders. Boeiender |
|
quote: Zo ken ik je weer... altijd makkelijk om te praten |
|
Skaldgrim zou ik geen black metal noemen, death/viking metal zegt de myspace zelfs. Ik wacht wel af. |
|
quote: Boeiender |
|
DJ LORD Ruftlucht is in onderhandeling met een grote consertorganisator voor 666n optredens in het clubcircuit. |
|
quote: Heb tenminste wel een mooi kleurtje gekregen in plaats van zo'n fantasieloze witte logooh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: ^665 Herrie fest gaat niet door heb ik vernomen, Mojo wou er bandjes hebben spelen maar dat mocht niet van de organisatie omdat ze niet na 1 edietie al faljiet willen gaan(Fields of rock,Dynamo, woldrock enz.). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Coolio! Hier wil ik wel heen |
|
Zo, de laatste band is bevestigd, namelijk de internationaal opererende Black Metal band Cirith Gorgor. Boeiender |
|
Super gaaf. Edit: Daar ga je, Jakob! quote: [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-03-2010 8:27] |
|
Hehe, inderdaad, speciaal voor Bokaj geregeld. Wel een redelijk diverse line-up zo, grind / heavy metal / deathmetal / Blackmetal / thrash-death / heavy rock & roll en een maffe DJ. Oh, en er is een pauze act geroggeld, hahaha, een 1mansformatie. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-03-2010 8:31] Boeiender |
|
De spelende bands zijn dus: - CIRITH GORGOR - OBTUSE - MASSIVE ASSAULT - DEPARTURE - GRINDBASHERS - SCIONICS - ALPENKREUZERS - DEVIOUS - SEITA En tussen de bands door: - DJ LORD RUFTLUCHT En de pauze-act wordt nog bekend gemaakt. Het speelschema zal spoedig volgen! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-03-2010 8:37] Boeiender |
|
quote: Woeeeeei, incestfest! |
|
quote: Hoho, Seita moet je niet vergeten! En Diefjes ook niet! Boeiender |
|
quote: Obtuse twijfelde ik over.. en dacht dat Diefjes ook wel vriendjes waren? Maar voor de rest, IncestFest.. yay! |
|
quote: *kuch* LOL. Maar goed, op deze manier hebben we volgens mij wel aansprekende namen en doordat het bekenden zijn drukt het de kosten, en dat is wel een pré omdat we het voor het eerst organiseren. Boeiender |
|
Incest of bloedschande is strikt genomen en van oudsher geslachtsgemeenschap tussen naaste bloedverwanten. Het woord komt van het Latijnse incastus, hetgeen "onkuis" betekent. Er bestaat tegenwoordig een zekere tendens om ook andere seksuele handelingen tussen dergelijke personen als incest te betitelen, en zelfs seksuele handelingen tussen pupillen en zorgbehoevenden enerzijds en personen die een opvoedende of verzorgende taak hebben anderzijds, maar geen bloedverwant zijn. In die zin gelden dus ook seksuele handelingen tussen een gehuwde man en zijn kind(eren), waarvan hij echter niet de biologische vader is, alsook tussen een ouder en een geadopteerd kind, als incestueus.[1] Voor zover de incest wordt gepleegd met kinderen (pupillen), is er een overlap met pedoseksualiteit. Incest kan echter ook plaatsvinden tussen volwassenen met wederzijds goedvinden. Incest kan tot nakomelingen en zo tot inteelt leiden. |
|
@ Mr. N: Oja, kwam me ergens al bekend voor maar het is nog vroeg hehe. Nou hopen dat er veel lui heen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 9:04] |
|
quote: Heb je al een kaartje besteld? www.metalfronttwente.nl Boeiender |
|
quote: Nope, want ik kan die dag niet. Moet werken helaas, zie ik net staan. Maarreh moet je nog wat ZM aandacht voor dit feestje? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 9:09] |
|
gaat via dit topic toch al? hahaha.... |
|
quote: Okee, als je dat voldoende vind is dat prima. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |