|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje gereserveerd,toch nog even moeilijk doen. =) |
|
Leuk! Wel een hoop ZM'ers zeg. |
|
Denk dat er nog wel meer zullen zijn,maar die we niet (her)kennen van naam of gezicht. *twijfelt nog even door.* =) |
|
Hoe zit het eigenlijk met de trein richting Nijverdal? deze ligt toch al een tijdje open? ( als in vervangend vervoer = wachten en bus.) |
|
Boeiender |
|
Nee, dat is geen probleem, er zijn momenteel 2 stations. Vanaf Zwolle kom je aan op Nijverdal West (dan kan je met de bus naar gewoon Nijverdal), via Enschede kom je aan op gewoon Nijverdal. |
|
quote: |
|
quote: Sowwy skatje. Boeiender |
|
Waren er trouwens nog puntjes die jullie moesten weten? Vanavond is er vergadering, dus die kunnen dan even gestuurd worden. |
|
quote: Meel Boeiender |
|
Komp goei |
|
Tech. riders van bands zouden geen overbodige luxe zijn. Maar die krijg ik wel weer via Dhr. N i guess |
|
Bandzaken zijn voor 'Thieu/Herrie. |
|
a-techinsche zaken metname voor mij... zal vanvond de bands nog een keer mailen m.b.t. technische knight riders @ amel: mail gezien m.b.t. puntjes op de i? groet'n! |
|
de weersvoorspelling is i.i.g. goed voor zaterdag! 60% kans op zon, 24 graden... dorstig weer dus... (*blijft zelf sober die dag*) |
|
Nog 1 dag de kans om gratis kaartje te winnen voor dit festival: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/15666/Wil-jij-gratis-naar-Herrie-Fest-PT1-met-onder-andere-Devious-Cirith-Gorgor-Obtuse-Grindbashers-Massive-Assault-en-meer-op-5-juni-te-Nijverdal.html |
|
er zal buiten voldoende ruimte worden gecreeërd voor bandmerchandise etc (wel veilig onder diverse partytenten). |
|
Er is geen koffieshop in Nijverdal? Ik kan hem niet vinden. |
|
jaren geleden zat er in half in het bos (als je vanaf raalte kwam rijden)... volgens mij niet (*informeert even*) |
|
Catering?Niet alleen maar ranzige frituurbaksels hoop ik? =) |
|
quote:Nee, speciaal voor jou slaan ze vast wel een hoop kaviaar enzo in joh. Evil Dick |
|
Ben jij van de organisatie?Nee?Trug onder je steen dan. =) |
|
cafetaria zit op steenworp afstand... daarnaast ook nog wel wat café-voer aanwezig... |
|
Oh mooi dat is alles wat ik wou weten. En kaviaar zou wel lekker zijn met wat champie om het weg te spoelen.Sushi erbij? =) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |