IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : 5 juni 2010 Herrie Fest Part 1 @ De Vleugel in Nijverdal Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-06-2010 0:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 juni 2010 0:03 schreef w817tjes het volgende:
Hij komt toch als 'sponsor'wel op de gastenlijst???


Daar issie te laat mee.

Maar goed....


Boeiender


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 01-06-2010 0:07 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Goed, dat waren voor vanavond wel weer genoeg flauwe opmerkingen denk ik, ik ga pitten...



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-06-2010 5:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2010 23:22 schreef metalbus het volgende:

MAAR LET GOED OP DEZE ACTIE IS NIET IN SAMENWERKING MET HERRIEFEST! VAL HUN DUS OOK NIET LASTIG




Ik maak zelf wel uit wie ik lastig val.


Bareuh...


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2010 7:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Juist, doe dat de volgende keer even in overleg. Dan kunnen we jullie best een beetje promoten hoor. Dit is wel over iemand anders rug reclame maken.

Maar goed! Is natuurlijk mooi meegenomen als iemand er wat aan heeft, en ons topic blijft mooi hoog.


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2010 8:18 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ben erg benieuwd wie de 2 personen zijn die de prijsvraag hebben gewonnen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 9:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2010 23:57 schreef metalbus het volgende:
Nee zoals ik al schrijf heeft het eigenlijk niks met Herriefest te maken. Maar we neusde gewoon wat rond op dit forum kwamen Herriefest tegen en dacht die mensen die jullie event bezoeken krijgen korting bij ons.

ZOALS ER AL STOND HEEFT DIT NIKS MET HERRIEFEST TE MAKEN.


Dat komt nogal belachelijk over, jullie hebben te weinig tickets verkocht voor de metalbus en proberen zo wat extra te verkopen? Lijkt mij normaler, dat men even overleg heeft met de organisatie ipv zomaar reclame neer te plempen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 9:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 8:18 schreef herrie het volgende:
ben erg benieuwd wie de 2 personen zijn die de prijsvraag hebben gewonnen!


You've got mail


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2010 10:14 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

mail gecheckt!! Thx!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2010 10:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 9:43 schreef MMayo het volgende:
You've got mail

Trouwens, nog even wat mosterd na de maaltijd, dit:

"In samenwerking met Herrie Records Inc. mag ZwareMetalen 2x1 gastenlijst plaats verloten."

betekent "ZM verloot twee keer 1 gastenlijstplek". Dat betekent dus dat er twee winnaars zullen zijn die elk één gastenlijstplek krijgen, ipv zoals nu één winnaar die twee gastenlijstplekken krijgt. Maakt me verder niet uit, want ik deed toch niet mee Maar het is wel zo duidelijk om 1x2 te schrijven Normaal staat het volgens mij ook wel correct.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:21 schreef ZelThoR het volgende:
Trouwens, nog even wat mosterd na de maaltijd, dit:

"In samenwerking met Herrie Records Inc. mag ZwareMetalen 2x1 gastenlijst plaats verloten."

betekent "ZM verloot twee keer 1 gastenlijstplek". Dat betekent dus dat er twee winnaars zullen zijn die elk één gastenlijstplek krijgen, ipv zoals nu één winnaar die twee gastenlijstplekken krijgt. Maakt me verder niet uit, want ik deed toch niet mee Maar het is wel zo duidelijk om 1x2 te schrijven Normaal staat het volgens mij ook wel correct.


Het stond er ook wel correct en het klopt dat er maar 1 winnaar is, dat krijg je wel eens als anderen foute inzendingen doen of als er te weinig inzendingen zijn. Maar zal het speciaal voor jou even aanpassen in de tekst.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2010 10:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:23 schreef MMayo het volgende:
Het stond er ook wel correct en het klopt dat er maar 1 winnaar is, dat krijg je wel eens als anderen foute inzendingen doen of als er te weinig inzendingen zijn.

Ah, het was dus de bedoeling dat er twee winnaars zouden zijn? Dan zou ik dat er gewoon bijzetten, zeker om de winnares nog even extra in het zonnetje te zetten omdat zij wél de extreem moeilijke vragen wist te beantwoorden
quote:
Maar zal het speciaal voor jou even aanpassen in de tekst.


'speciaal voor jou''

Wat een onzin, het staat er gewoon fout/onduidelijk nu, dat je het verbetert/aanvult zou je voor de uitstraling van ZM moeten doen Mij maakt het verder geen zak uit

edit: pas dan ook de regel eronder aan, zij heeft gewoon twee gastenlijstplaatsen gewonnen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-06-2010 10:28]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ah, het was dus de bedoeling dat er twee winnaars zouden zijn? Dan zou ik dat er gewoon bijzetten, zeker om de winnares nog even extra in het zonnetje te zetten omdat zij wél de extreem moeilijke vragen wist te beantwoorden

'speciaal voor jou''

Wat een onzin, het staat er gewoon fout/onduidelijk nu, dat je het verbetert/aanvult zou je voor de uitstraling van ZM moeten doen Mij maakt het verder geen zak uit

edit: pas dan ook de regel eronder aan, zij heeft gewoon twee gastenlijstplaatsen gewonnen


Zeiksnor

Ineens heb je het..
http://www.zwaremetalen.com/info/10277/Vacatures-redactie.html

Om even serieus te antwoorden, je maakt je wel druk om iets wat je geen zak uit maakt. Die 1x2 2x1 is aangepast, men krijgt altijd een duidelijke mail ter bevestiging. Wees niet ongerust verder, het komt allemaal goed.. echt waar.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2010 10:38]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2010 10:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:32 schreef MMayo het volgende:
Zeiksnor

Ineens heb je het..
http://www.zwaremetalen.com/info/10277/Vacatures-redactie.html


Ja, je kunt het als gezeik opvatten, dikke prima. Veel plezier verder met niet normaal kunnen reageren op vriendelijk bedoeld commentaar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:34 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, je kunt het als gezeik opvatten, dikke prima. Veel plezier verder met niet normaal kunnen reageren op vriendelijk bedoeld commentaar


Ik wijs je op een vacature, wat wijst op dat ik je graag in het redactie team heb. Dat is toch hartstikke normaal verder.. krijg je eens waardering voor je zeurmomenten, is het weer niet goed.

Maar de grote vraag is natuurlijk, was die prijsvraag voor jou te moeilijk of wil je er niet heen of kun je er niet heen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2010 10:38]


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2010 10:42 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

wat dat herriefest toch allemaal losmaakt in de metalscene!!! betere pr kunnen we niet hebben!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2010 10:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:36 schreef MMayo het volgende:
Ik wijs je op een vacature, wat wijst op dat ik je graag in het redactie team heb. Dat is toch hartstikke normaal verder.. krijg je eens waardering voor je zeurmomenten, is het weer niet goed.

Als dat echt zo zou zijn kun je dat beter op een normale manier zeggen; als zoiets van jou komt op zo'n moment valt dat niet meer serieus te nemen
quote:
Op 1 juni 2010 10:32 schreef MMayo het volgende:
Om even serieus te antwoorden, je maakt je wel druk om iets wat je geen zak uit maakt.

Hoezo maak ik me druk? Wat mij betreft bleef het bij die ene opmerking, maar nee, jij moest zo nodig doen alsof dit het Aardschok-missers-topic is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:42 schreef herrie het volgende:
wat dat herriefest toch allemaal losmaakt in de metalscene!!! betere pr kunnen we niet hebben!



Jullie hebben het weer meezitten als het goed is, dorstig weer is altijd goed hehe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2010 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:42 schreef ZelThoR het volgende:
Hoezo maak ik me druk? Wat mij betreft bleef het bij die ene opmerking, maar nee, jij moest zo nodig doen alsof dit het Aardschok-missers-topic is
Hmm je laat je uitlokken dus .. of moet je nu persé het laatste woord hebben?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2010 10:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:36 schreef MMayo het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk, was die prijsvraag voor jou te moeilijk of wil je er niet heen of kun je er niet heen?

Niet meegedaan aan de prijsvraag Misschien kom ik nog, even kijken hoe het er zaterdag voor staat.
quote:
Op 1 juni 2010 10:42 schreef herrie het volgende:
wat dat herriefest toch allemaal losmaakt in de metalscene!!! betere pr kunnen we niet hebben!

Loopt de kaartverkoop naar tevredenheid als ik vragen mag? Zou wel terecht zijn!
quote:
Op 1 juni 2010 10:45 schreef Jenje het volgende:
Hmm je laat je uitlokken dus .. of moet je nu persé het laatste woord hebben?

Liever niet, als MMayo normaal had gereageerd had ze direct het laatste woord gekregen En ik laat me zeker uitlokken als mensen raar reageren, anders waren de Christendomtopics niet zo volgelopen de laatste tijd

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-06-2010 10:47]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2010 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah, je wilt dus gewoon het laatste woord. Zeg dat nou gewoon, iedereen blij ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:42 schreef ZelThoR het volgende:
Als dat echt zo zou zijn kun je dat beter op een normale manier zeggen; als zoiets van jou komt op zo'n moment valt dat niet meer serieus te nemen

Hoezo maak ik me druk? Wat mij betreft bleef het bij die ene opmerking, maar nee, jij moest zo nodig doen alsof dit het Aardschok-missers-topic is


Ja horrrrr.
Dan niet toch, probeer ik je eens een compliment te geven.. tsssk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2010 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geef em een tumtummetje, misschien houdt ie dan op


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2010 10:50 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

on topic!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:45 schreef ZelThoR het volgende:
Liever niet, als MMayo normaal had gereageerd had


We hebben gewoon een verschil in mening wat betreft het begrip "normaal". Sorrie ZelThoR, ik wilde je niet opzettelijk kwetsen, het spijt me. Ik zal het nooooit meer doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2010 10:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2010 10:50 schreef herrie het volgende:
on topic!


Het topic blijft wel on toch. Maarreh, alles al uutverkocht in de voorverkoop?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2010 10:55]


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen