![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() anti vrouw plaatje ![]() ![]() |
|
quote: Daar heb ik gelukkig geen last van bij mijn wederhelft ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
vrouw(en) die hun beloftes/ afspraken niet nakomen (met een slappe reden): in het algemeen genomen: vrouwen die -al dan niet definitief- teleurstellen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2003 19:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mannen die het niet kunnen hebben dat je ook gewone mannelijke vrienden hebt... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Waarom denk ik dat vrouwen nooit helemaal de waarheid spreken, en altijd iets achterhouden? Of ligt dat gewoon aan mij? ![]() ![]() |
|
quote: heb ik ook een tijdje gehad, nu niet meer...ligt aan jou, sorry dude ![]() ![]() |
|
subtiel zijn heet dat ![]() |
|
subtiel is heel wat anders; dit klinkt eerder als een halve waarheid ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Oftewel: achterbaks. ![]() |
|
quote: Nu niet meer?? hahaaaa... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
nee hoor, dat zou alleen zo zijn als je ook zou liegen, of dingen echt bewust zou achterhouden die van cruciale aard zijn. ![]() |
|
quote: ga jij eens even ergens anders gedachten lezen! stoute meid! *spanking scene hier* ![]() ![]() |
|
volgens mij gaat ze vreemd ![]() ![]() |
|
Mannen die grondig de baas willen zijn vind ik ook vervelend (maar ook bij vrouwen eigenlijk) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
De wisselende buien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Juist. ![]() |
|
quote: dat houdt het spannend, toch? ![]() ![]() |
|
quote:Vergelijk het even met het weer: het ene moment zomer, 2 seconden later vriest het, dan stormt het weer, zo kun je toch ook nooit naar buiten gaan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: helemaal mee eens ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
mannenlijke vrienden die erniet mee omkunnen gaan dat je een meisje bent, nog erger ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Dat is vrij belachelijk ja. ![]() |
|
Dan zijn het toch geen vrienden??! Ze hebben het maar te accepteren! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Ik haat van die grote, gespierde, breed lopende, stinkende vrouw-mannen it's part male, part female, now ain't that amazing! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |