|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en wat ik heel erg stom vond toen ik een jaar of 16 was: dat jongens ALTIJD aan je tieten gaan zitten tijdens het zoenen. erg irritant. |
|
Daar zijn ze toch voor gemaakt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dat is zeer juist! en ook vrouwen die om de 3 zinnen "bedoel je dan dat..." zeggen, ze leiden op pseudo-submessieve manier de boel en geven je nog eens een te machogevoel over jezelf signature |
|
nog iritanter, eerst de slip bij jou uit willen doen in plaats van eerst de bh. Neem de tijd ofzo, het heeft geen haast. |
|
Ja, die dingen zijn bedoelt om je bier tussen te klemmen tijdens het zoenen. @ sneeuwwitje en xxl [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 28-07-2008 12:59] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: ook boventexielgewijs? ik vond het zo beu dat meisjes zo onvrouwelijk kussen de eerste keren. Alsof ze de trein moeten halen signature |
|
quote: Doen ze dat nu niet meer dan? Of heb je tegenwoordig een gepanzerd corset aan? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 28-07-2008 13:00] |
|
quote: ja [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 28-07-2008 13:00] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hahaha dat had ik nou bij de jongens! Damn alsof je gecentrifugeerd wordt, bah! |
|
quote: echt wel! en dat enkel de mond van tel is Mens, ik heb een gezicht hoor, haal die focus van mijn mond. Wat is ook wel behoorlijk frustrie vind is dat sex bij sommige vrouwen alleen kan na een douche... man, ik ben proper hoor, en jij ook en je geur verandert mijn gezicht heus niet van kleur signature |
|
ongeschoren tijdens het zoenen je gehele gezicht meenemen en hier een natte schaafwond van maken mannen: leer het nou! stoppels doen pijn er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: ??? Met wat voor meisjes zoenen jullie? Ik heb denk ik iets van vijf meisjes ontgroend met zoenen, maar die zoenden over het algemeen toch een stuk beter dan jongens, zelfs een eerste keer. Okee, de eerste minuut niet, maar daarna wel. En meisjes die al kunnen zoenen zoenen over het algemeen toch echt veel beter dan kerels. |
|
quote: nee, ik ben er zo door getraumatiseerd dat ik mezelf heb opgesloten bij de nonnen. puberjongens zijn gewoon verschrikkelijk! daar spreek ik ook gewoon niet meer mee af hoor!!! |
|
Vrouwen denken dat ze je kunnen storen met onzinnig gelul tijden het kijken van een film. Plus ze willen altijd en huisdier, maar bij slecht weer bmag de man de hond uitlaten, of in mijn geval.. de kattebak stinkt, kan jij hem schoonmaken?? Ik vind het ook stinken hoor!!! Verders willen vrouwen alleen mixjes in de kroeg... Zuip gewoon bier gvd, die mixjes zijn 3 keer zo duur. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: hier ben ik het volledig mee eens. |
|
quote: no way, mannen zoenen veel passioneler, vrouwen kunnen amper trucjes, en zijn veelst te braaf. Oren of nek nemen die bijna nooit, en uit de mond is al helemaal taboe signature |
|
quote: zelfs als ik ze mag krijgen ze gewoon bier niets anders. Misschien een kroket of hamburger, that's it. Suck my piss |
|
quote: pfff... zo van doe halfonthaardschaambaarderijen zijn soms ook behoorlijk ruw, zeker als de dons weg is of van die laserbehandelde trienen waar er haar naast beginnen groeien is, en dan staat er zo een pijl naar beneden in de liesstreek... signature |
|
quote: Denk dat dit aan de persoon zelf ligt hoor |
|
quote: uit mijn onderzoek bij 100 personen mag ik dit toch wel stellen hoor signature |
|
quote: of een epileersetje? signature |
|
Nah.. als ik ze heeeeeeeeeeel lief vind kunnen ze wel een mixje krijgen, maar iig niet alle chickies in de groep. btw.. echte liefde is je frikandelletjes delen met haar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: lol, romantisch! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |