![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Jazeker! Bang Your Head! Met die 4 eulkrigarar! Hub de Gallier Heuy!!! Tinus Frietbal TJOKKEFOLL!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Man drive me CRAZY!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: je luistert te veel brittney spears ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Messchien was je al gek? ![]() ![]() |
|
quote: oeh,ja BRITNEY hubbahubba ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: wat raar, wat is die vrouwelijke afkeer jegens andere vrouwen toch? [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 04-06-2003 22:10] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote: Dat is mij ook vaker opgevallen (hoewel ik haar in dit geval wel gelijk moet geven ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Je luistert teveel naar Reggae ![]() MEN drive you crazy. ![]() |
|
quote: Dank je DH Er zijn VEEL vrouwen die ik wel meer dan ok vind:Sabine(edenbridge),Sharon,Tarja,Floor,Juliette(Without Face),... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Tsja, God weet alles, vrouwen weten alles beter ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Heh, Chutney Spies is te makkelijk o af te zeiken. Dat mens is door haar media-geile familie en vervolgens de platenlabels GEMAAKT. ![]() |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
ik erger me alleen aan dozen, niet aan vrouwen ![]() wat ook ergelijk is is dat er miljoenen mannen op deze aardkloot lopen waarvan enkele duizenden leuke en er geen een in de buurt is ![]() ![]() |
|
quote: Die zitten waarschijnlijk bij al die leuke vrouwen die ik niet kan vinden ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
ik ben ook leuk, echt waar ![]() ![]() |
|
quote: Jij vind jezelf leuk, das heel wat anders I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: je moet meer LACHEN ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik erger me meestal niet aan vrouwen... wel aan mannen... hoe ongelooflijk macho ze kunnen doen als er in eens een mooie vrouw in de buurt is ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: ey, hou t netjes I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: LOL! ![]() ![]() |
|
quote:Vrouwen kunnen anders ook wel redelijk geobsedeerd reageren wanneer er een mooie man voorbij komt lopen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Heb ik nooit last van... ik ben nooit in gezalschap van mooie vrouwen ![]() FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |