![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, met woordenboek instelling valt het wel mee. ![]() SMS weinig trouwens en alleen omdat het af en toe goedkoper is dan bellen. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
mannen niesen overdreven hard en spugen veel wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Als ik nies dan komt er ook behoorlijk wat kracht vrij, wat het haast onmogelijk maakt om zachtjes te niezen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
spugen is echt vies ![]() |
|
quote: Die kwijl in je smoel houden, da's pas vies. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: lekker doorslikken ![]() ![]() |
|
Er zijn trouwens niet veel mannen die spugen. Alleen de stoere gabber/hangjongetjes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Auw! 1-0 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:"Vrouwen zijn er beter in, ze geven er de voorkeur aan boven praten en ze doen het drie keer zo vaak dan mannen. Sms'en dus. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Mobile Data Association. De onderzoekers stelden zowel mannen als vrouwen de vraag wanneer ze voor het laatst een sms hadden verstuurd. Driekwart van de vrouwen bleek in de twee minuten voordat de vraag werd gesteld een bericht te hebben verzonden. Dat gold slechts voor een kwart van de mannen. De helft van de ondervraagde dames noemde het sturen van tekstberichten via de telefoon een ideale manier om contact te onderhouden met vrienden en familie. Twee keer zoveel vrouwen als mannen omschreven zichzelf als een bekwame sms-zender. Het is een groot voordeel om bekwaam te zijn in het versturen van sms-berichten en zo het bellen te beperken. In een opiniepeiling van de Britse winkelketen Phones4U onder klanten werden namelijk de ringtones voor mobiele telefoons massaal genoemd als het meest irritante dat ooit is uitgevonden." (Bron: Sitecast) -- Ik erger mij trouwens aan geen van beide geslachten, enkel aan bepaalde individuen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Ik erger mij altijd aan dingen als - "Waar denk je aan?" - "Hou je nog van me?" blééééé ![]() ![]() |
|
quote: Dat snap ik dus niet eh. Hoe kunnen mensen zo nu communiceren? (hoewel, 't is misschien beter dan niet communiceren ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ik vraag altijd waar iemand aan denkt, in de hoop dat er iets funzigs uitkomt ![]() ![]() |
|
quote: Zo hoort het ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Hahaha, remind me to stay away from you ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vaak uit verveling komen dit soort leuzen eruit ![]() |
|
zegt de man met Neuk Neuk Neuk in zijn undersign... ![]() Edit: Was voor MBMarduk bedoeld [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-06-2003 19:06] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Hmzz, op een of ander manier lees ik altijd skater. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Meer mensen in het algemeen, Waarom is godverdomme nooit iemand echt te vertrouwen. ![]() ![]() ![]() |
|
rotervaring gehad? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: welkom in de wereld van vandaag ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Laat mij maar in de wereld van over 3 weken zitten.......dan begint het festivalseizoen ![]() ![]() |
|
quote: ja derk, bedank voor de info, ik ben ook niet achterlijk. Maar toch weer altijd kut als in ene de grond onder je voeten weg wordt geslagen. ![]() |
|
ja damn, gedaan dus met wedstrijdjes achterwaarts verfluimen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |