|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah dude.. ik wilde niet suggereren dat ze er niet al 1 had, maar dat is mijn standaard antwoord op de desbetreffende standaard opmerking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hail Jenje! Kankerlul |
|
Zo blijk ik dus duckyrape aan te trekken .. |
|
mwahahahh Kankerlul |
|
Arme Twentse eendjes... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Da's ook weer waar, een onafscheidelijk deel van hun aantrekkingskracht I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
precies, een beetje mysterieus houden is toch veel leuker dan er alles in een keer uitflappen Kankerlul |
|
ik erger me eraan dat de meeste vrouwen zo'n slecht ontwikkeld analytisch vermogen hebben, en daar ook niks aan willen doen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja nou ja, dat kan mij niet zo veel schelen. Trouwens "analytisch vermogen" is maar een vaag begrip want zij analyseren vaak veel te veel waar niks te analyseren valt |
|
precies, vrouwen hebben soms een zeer merkwaardige vorm van logica Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ja, dat is zo, leuk hé Maar in die logica is het soms voor ons, als vrouw zijnde, onbegrijpelijk hoe onlogisch mannen in elkaar zitten. |
|
quote: héhé, t is eigenlijk hetzelfde langs beide kanten.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Inderdaad. Dit topic behoort dan ook in ONZIN te zitten. |
|
nee, ik denk niet dat mannen en vrouwen er verschillende vormen van logica op na houden, ik denk dat vrouwelijke logica gewoon niet deugt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Het is gewoon anders. Onze breinen zijn dan ook FYSIEK anders so what did you expect? |
|
ok, voorbeeld: vriendin: jij geeft me altijd het gevoel dat ik dom ben ik: wanneer dan bijvoorbeeld? vriendin: nou altijd ik: geef 's een voorbeeld vriendin: ik kan nou even niks verzinnen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Gelukkig niet alleen het brein [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-06-2003 12:55] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Haha, doe je het weer! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja zeg, dat ligt dan volgens mij wel aan je vriendin, niet beginnen generaliseren hé |
|
ha! erkenning Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Als vrouwen woordjes als altijd, nooit en constant gebruiken, neemt een man dat vaak nogal letterlijk op. Zo is het dan praktisch nooit bedoelt, alleen snappen jullie dat lijkt wel niet! (ok, dat zegt heel wat over onze vaagheid) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: neu....daar zijn ze man voor! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dude, makkelijk! Volgende keer als je haar gaat corrigeren (maakt niet uit wie uiteindelijk gelijk heeft) i.p.v. bijvoorbeeld te zeggen: "Nee! Je ziet toch dat 2+2 VIER is godjezus en de letters zijn PAARS, dat zie je to-hoch?" Zeg je: "Nou -weet je- ik denk dat 2+2 vier is en die kleur paars..." En als ze er niet mee eens is SO WHAT!? Zolang niemand dood gaat dan kan het je verder niets schelen maar je moet wel elkaar de ruimte gunnen om fouten te maken anders is het snel afgelopen. |
|
maar goed, waar ik em aan erger: jullie willen de weg niet vragen, ook al ben je verdwaald! En waarom weigeren jullie toe te geven dat je verdwaald bent als je dat bent? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |