![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar ik me soms aan irriteer bij vrouwen: - Dat hint-gedoe waar Dwaaalicht het over had en ander achterbaks gedoe (roddelen onder vriendinnen en al) - Dat ze zich te vrouwelijk voordoen, op optredens moet je eens kijken hoe ze opgekleed en geschilderd lopen, soms echt wel TE! (Is uiteindelijk zelfs grappig) - Meeloperij: Ze wisselen van vriend en ineens gaan ze black metal luisteren ipv Heavy Metal (om een vb te geven) en voro de rest geven ze geen fuck om muziek. (Is uiteindelijk ook wel lachwekkend) Dit zijn drie puntjes die ik bij een hoop meisjes/vrouwen heb gemerkt maar ik wil dat niet onmiddelijk veralgemenen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Uhhhhh? Dit zie je evenveel bij mannen denk ik... dit is gewoon DOM van die vrouwen in kwestie dan. ![]() |
|
Mja...mensen die in hun partner muteren zijn sowieso verkeerd bezig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Of zich laten muteren en het niet eens beseffen wahahaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
is inderdaad zo, maar dat ligt dan aan de persoon zelf, je moet gewoon jezelf blijven en f*ck it wat anderen daarvan denken Kankerlul ![]() |
|
quote:neen dat weet ik nog niet zo direct! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik wel ![]() ![]() |
|
quote: ![]() naaaah neeneeneenee zekerst neit evenveel, echt niet, nog nooit meegemaakt zelfs! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Mannen kunnen slecht stiekem kijken naar mooie vrouwen op straat. ![]() Van mij mogen ze het gewoon opvallend doen hoor, ipv. van zo onnozel te doen alsof ze niets hebben opgemerkt, terwijl hun ogen uit hun kassen vallen. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Vrouwen denken altijd alles van mannen te weten en maken zich daar vrolijk over ![]() ![]() |
|
Nu, ik heb het wel al meegemaakt, en dat jij het nog nie hebt meegemaakt is logisch, want jij bent geen vrouw ![]() Iets in dezelfde richting: als je als vrouw zegt dat je dit of dat heel erg goed vindt, gaan mannen beweren dat ze dat net niet vinden, om toch maar sterk en onafhankelijk over te komen, en dit alles terwijl ze het stiekem toch wel kunnen apprecieren. [reactie op Iron Glory] [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-09-2002 12:51] ![]() |
|
quote: Maar dat is dan ook gewoon zo. ![]() |
|
quote: Dat ze dat DENKEN ja ![]() ![]() |
|
Nope. En yep. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-09-2002 12:51] ![]() |
|
Maar het is toch gewoon een vaststaan d feit dat mannen veel simpeler in elkaar zitten dan vrouwen... dus heb ik toch logischerwijze gelijk? ![]() |
|
je hebt helemaal gelijk ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Waarom denken vrouwen dat nu toch altijd? Als ik iets leuk vind zeg ik het heus wel eerlijk hoor, vrouwen moesten is op houden met denken dat mannen net als zij overal om heen draaien... ![]() |
|
Ja hoor. ![]() |
|
quote:AMEN. ![]() |
|
quote: Eh... daar ging het niet om ![]() ![]() |
|
Mannen snappen de ballen van vrouwen en vice versa. Al moet ik er wel bijzeggen dat ik zelf de meeste vrouwen ook niet begrijp...rare wezens..... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote:Wij begrijpen elkaar ![]() ![]() ![]() |
|
quote:dat zal dan ik neit zijn ik kan dat niet wegsteken ![]() en Asherah das wel heel onnozel van zo'n venten! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Ja! Ze geven me ook in alles ongelijk (want mannen willen altijd de slimsten zijn), en daarna herhalen ze wat ik gezegd heb met andere woorden. Hahah.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |