![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat zit niet in mijn aard ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: ?????????????????????????? Mijn bek valt even open. Yep, dat ben ik. Maarruh, wie ben jij dan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Eh? Als ik me ergens volledig loos rijd, ben ik de eerste om aan iemand op straat ven de weg te vragen. Want als ik het vertik (gebeurt dus wel ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: marc Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Die blonde? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Hahaha! Dat geef ik als man echt wel toe (al gebeurt dat nooit!) en de weg vragen doe ik ook omdat ik graag met locals omga. ![]() |
|
yep kleine wereld he? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
kijk eens naar zijn avatar, ziet ie er blond uit misschien ? ![]() |
|
quote: Grappig hoor. Maar, hoe ben je er dan achter gekomen? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
--------------------> LULLTOPIK!!! ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, ik zie er in 't echt toch ook echt niet uit als een troetelbeer. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: ik zag op je website dat je uit haarlem kwam en chantal heette en daar ken ik er maar twee van ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
-Arrogantie [vaak onterecht] -Psychysche macht -Blabla...[<-- you fill the blanks] ![]() ![]() |
|
quote: Weer een illusie minder ![]() ![]() |
|
quote: ![]() So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad, wel andersom trouwens, erg vervelend. ![]() |
|
ik weet dat ik m'n vriend nog wel eens tot wanhoop kan drijven als ik in een bepaalde tijd van de maand zit. Maar aangezien het hormonaal bij mij nog volledig natuurlijk is en er niks door toegevoegde hormonen (pil dus) wordt geregeld, kan ik er echt niks aan doen. Die arme gozer heeft 't onderhand maar gewoon geaccepteerd en volgens mij heeft 'ie er zelfs begrip voor. Petje af, ik weet dat ik dan knap lastig kan zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: je bedoelt dat jij een vriend had die vond dat jij hem dom behandelde? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: euh dan kun je er juist iets aan doen, namelijk de pil slikken. De pil wordt voorgeschreven aaan vrouwen met PMS ![]() |
|
quote: Moet je denken, jij hebt maar 1 ei-sprong per maand. Wij hebben er 40.000 per dag, en we zijn nog meestal goed gezind. ![]() |
|
quote: nou hij voelde zich dommer, maar ik behandelde hem zeker weten niet zo. Als ik ergens niet tegen kan is dat een vriendje zichzelf dom of lelijk ofzo vindt. ben gvd niet bij iemand omdat ik hem dom vind, of lelijk!!!! gezeik ook altijd. ![]() |
|
hahaha ja, vrouwen zouden daar iets meer begrip voor moeten opbrengen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: WAHAHAAAA!!! ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Sorry, ik heb nul "ei-sprongen" per dag/week/maan/jaar/leven. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |