![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ieuw, frikandel? Bij mij is het poesje stoei ,mijn selder staat in bloei ![]() nee, echt niet wel waar dat vrouwen tetteren in de bioscoop man!! zelfs de man naast hen schaamt zich erover maar fluistert dan toch maar tegen signature ![]() |
|
quote: 100 ![]() ![]() |
|
quote: \Hypnos geeft bij deze toe ook met mannen te bekken ![]() ![]() ![]() Ik ben blij niet zo`n losgeslagen persoon te zijn. In mijn leven hoogstens 5 meisjes liefkozend gekust.. on topic.. Haal die baard eraf joh... alsof die mutsen last hebben van mijn baard ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: tekeningetje? ja, dat lukt niet hier een grote "V"geeft dat de slashes zijn haartjes, erbinnen is kaal [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-07-2008 13:13] signature ![]() |
|
![]() het wordt er niet duidelijker op [edit] ah ok maar dat moeten de mutsen indeed gewoon bijwerken heb nog nooit een gelaserde gezien btw [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 28-07-2008 13:14] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: 5 is ok! ik dacht gewoon dat het beter zou worden... nou niet dus signature ![]() |
|
quote: neej? toch? das iets van 6 per jaar, en ik had een tweetal wilde jaren rond mijn 18de. signature ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: / () Edit: Ik dacht dat je gewoon een prutser was maar het lukt echt niet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-07-2008 13:21] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() btw, dit vind ik ook een niet zo leuke trend ![]() signature ![]() |
|
idd, zo'n behangetje kan echt niet meer! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Mijn speklap dreigt naar boven te komen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ik heb het over mode en zo, vrouwen dragen alles wat uitkomt , vorig jaar die retro bollen en bloemen dingen, nu van die losse kleedjes, en dat floept naar alle kanten, ik ... aargh en als het nu nog mooi zou zijn, maar nee hoor, doorbloede randen, rooie strepen van de moegeworden ingetrokken spierranden... ja, ik hou van een mals stukje vrouw, maar het moet er wel niet geterroriseerd uitzien signature ![]() |
|
haha, een beetje mollig, zeker mijn favoriet. Maar godverdomme die van hierboven ken je heel afrika mee voeden. Against God and Government ![]() |
|
on topic! mannen: denken dat mijn oren zich onder schouderhoogte bevinden vrouwen: interesse tonen alleen om zelf te kunnen praten er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Echt niet. Iedere boerenlul weet toch dat juist je ogen zich onder schouderhoogte bevinden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
de oren zitten achteraan onder de rug signature ![]() |
|
Jij snapt het. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
*doet check* Neen, daar zit mijn kont. ![]() ![]() |
|
Zonder het hele topic te hebben gelezen.. Volgens mij kan je je niet sexe specifiek aan iets ergeren. ![]() |
|
nou ja, in zijn algemeenheid.. en homosexuelen buiten beschouwing gelaten..(denk ik) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |