|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dan rest nog de vraag:"wat voor pool heeft een biertje?" |
|
quote: Aaaaah!! De Pruillip, neeeheee!! Er zijn er die zich werkelijk onweerstaanbaar kunnen maken op die manier en dan echt te veel gedaan krijgen, IT'S PURE EVIL I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ahahahah! Kankerlul |
|
Ik haat de puppyblik!!..bah!...hoezo 'ik maak echt geen misbruik van je: En ..'jahaaaa...dat doe ik zo wel ff'...2 jaar later is er nog niks gebeurt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja! daarmee krijgen ze inderdaad veel voor mekaar! |
|
Ik erger me vooral aan de uitgekauwde cliche's die hier de revue passeren. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 03-06-2003 12:00] Don't blush when I rip you open |
|
ik erger me eraan dat jij je daaraan ergert |
|
ik erger me eraan dat jij je eraan ergert dat janedoe zich ergert aan het feit dat cliche's de revue passeren dat was best cliche |
|
ahumm.. Kankerlul |
|
quote: Alles went, behalve.... Don't blush when I rip you open |
|
Daarom moet je ook een man nemen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind het knap lastig als vrouwen niet tijdig beseffen dat hun hormonen weer tafektennis aan het spelen zijn en dan keighard uitvliegen om het minste ....ik zie zo mn zus soms keihard tegen d'r vriend van leer trekken terwijl die gast gewoon wat plaagt. Dit is geen veralgemening, kijk die toestanden zijn ergens te begrijpen, maar een beetje besef van wat er aan de bron van je humeur ligt kan geen kwaad. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
uh huh mannetjes ergeren zich aan vrouwtjes, vrouwtjes ergeren zich aan mannetjes.. en toch vinden ze elkaar o zo verrukkelijk. Wat een vreemde wereld is dit toch. Kankerlul |
|
quote: Dat haat/liefde gedoe is helaas vaak niet uit de lucht gegrepen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, ik snap het ook niet dat ze dat nog niet gedaan heeft |
|
quote: zeker weten, dat ligt aan die vrouw zelf want als ik saggo ben meld ik dat gewoon en ik zou het denk ik nooit op iemand anders afreageren. is nergens voor nodig toch. Kankerlul |
|
quote:Jij blije hippie |
|
d'er zit maar één ding op: laten we nooit meer met elkaar spreken, en alleen vogelen. |
|
quote: haha foei ik ben geen hippie ik analyseer alleen maar hoor Kankerlul |
|
Bij sommige mannetjes neem je die onhebbelijkheden er bij. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:LOL jaja Niks dervan .. gij hippie! |
|
Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen. Neem elkaar zoals je bent en geniet ervan. Tolerantie van beide kanten zou al een hoop oplossen denk ik. Kankerlul |
|
quote: inderdaad! Kankerlul |
|
quote: ik ben geen hippie!!!! Kankerlul |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |