![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een hang-up is "iets" waar je compulsief over bent (maakt niet uit wat trouwens). Bijv.: CON-SE-QUENT je sokken op precies dezelfde hoogte willen dragen (en dus de halve dag ermee bezig zijn en nog denken dat de rest van de wereld dat niet doorheeft omdat "het een kleinigheidje betreft") ![]() |
|
Aaaaaaaaaah, een neurose. Inderdaad, dat kan ook erg irritant zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik erger me altijd aan het feit dat zij wel een kutje en tieten hebben en ik niet ![]() ![]() |
|
quote:waaaaaaaaaaaaah een man met mooi ondergoed ![]() ![]() ![]() ![]() a fuck het is zeker voor haarzelf, laat maar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-06-2003 13:07] ![]() |
|
Ik hou alleen van mannen zonder ondergoed....... ![]() |
|
quote: Inderdaad, dat heb ik al een paar jaar goed door na een bijzonder cadeautje van een vorige vriendin ![]() quote: Hetgene wat ik net bedoelde wel ja. ![]() ![]() |
|
Zal ff een scan maken van de verpakking. Niets bijzonders maar wel mooi (vind ik). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 01-06-2003 13:17] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik erger me aan grote, mannelijke vrouwen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() aan de andere mannen: kijk en leer!! ![]() |
|
Ja, of niet natuurlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Doe maar gewoon een boxershort in ieder geval geen ballenknijpers ![]() |
|
GADVERDAMME!!! Dat is een lelijke onderbroek, boxers heersen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Da's dus duidelijk. De mannen reageren gelijk van "bah" en "gatverdamme" hahaha!!! MOOI DAN!!! Meer vrouwen voor de mannen die weten wat zij willen zien!!! Overigens is het niet zo da'k alleen maar boxers draag. ![]() |
|
Gatverdamme Bah! klonten klonten klonten! ![]() en volgens mij zit zo'n ballenknijper voor geen meter ![]() |
|
Ja ja, op het einde toch nog excuses maken voor je eigen gayheid ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
LOL!!!! ![]() ...betrapt ![]() ![]() |
|
Yeah, een echte vent zorgt goed voor zichzelf en doet wat aan z'n uiterlijke verzorging. Zelfverzekerd & verzorgd, je houdt toch niet voor niets van je vriendin, zorg dus dat je haar waardig bent ![]() ![]() |
|
quote: ik ben niet zo op ondergoed van leer. geef mij maar rubber. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: latex! ![]() ![]() |
|
Pffff...met DIT weer? ![]() ![]() |
|
zweten zullen die billen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja, dat je een kuif in je konthaar kunt kammen GVD! ![]() |
|
quote: ![]() rockabilly reet! Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |