![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Nee", ik was ook maar aan het lullen ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: gna gna ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Come come... Ghoulliette is a very sweet lovely and beautiful girl... ![]() FREEZE ![]() |
|
je vergeet onzettend grappig en slim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nou inderdaad. Nog iets, van de week zaten er 3 jongens aan een computer achter me (op school dus) en ze keken naar een meisje dat in hun ogen aantrekkelijk was. Toen zei de ene: NOu, das wel een "geile slet" man. Een beetje respect mag wel hoor.. ![]() |
|
quote:Dat zijn dus van die stomme boeren... ja sorry hoor... maar als je een mooie vrouw ziet zeg je toch niet dat ze een slet is?! Kom op! Dat betuigt idd van weinig respect... @Ghoul: ![]() FREEZE ![]() |
|
dat zouden ze trouwens nooit tegen het meisje zelf durfen zeggen, veels te bang dat je een klap in het gezicht krijgen ![]() ![]() |
|
![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Heb jij dat weleens gedaan dan, Phantom Nerd? ![]() |
|
quote:Ja hoor... alleen noem ik mooie vrouwen geen sletten ![]() Ik ben ernaartoe gegaan en heb gezegd dat ik haar een hele leuke meid vond ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: In zijn dromen al 666 keer! ![]() |
|
quote: En, wat deed ze toen? ![]() |
|
quote: Ter plekke felatio toepassen natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote:Me keihard uitlachen natuurlijk ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Jesus christ, de volgende keer zeg je NIET dat ze leuk is en vraag je haar linea recta uit vri.... eten, begrepen? ![]() |
|
quote: You teach him Dwaal ![]() ![]() |
|
quote: ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Dude.. you'll never get laid ![]() ![]() |
|
Uhm, als het goed is leer je ze kennen tijdens het etentje.... Maar ja, da's ook weer zo'n gedoe he, ik heb mijn huidige vriendin gewoon bij de eerste ontmoeting direct driedubbel uitgewoond en pas tijdens de HIV-test bij de dokter vertelde ze hoe ze heette ![]() ![]() |
|
Hoewel vrouwen mij op vele punten totale raadsels zijn ben ik er redelijk van overtuigd dat God de man heeft geschapen als proto-type en daarna de vrouw heeft geschapen als upgrade. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ow, ik ben er redelijk van overtuigd dat ik God ben en groot geschapen ben ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En dat trek ik weer zwaar in twijfel. Jij kunt trouwens niet groot geschapen zijn want dat past niet bij de rest van je lichaam. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |