![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
3 benen... ![]() |
|
Ik deel helemaal niks! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Als je hem deelt krijg je nooit gelijke stukken. Alleen zijn 3e been is letterlijk en figuurlijk een loel... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 04-09-2002 14:07] ![]() |
|
Aha, ik leg opeens de linknl: Het is een lul van 1 vent ![]() ![]() |
|
ahum.. ontopic Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Soz... Eeeh, nog ff dit doen, als je wilt vertrekken, antwoord... ![]() |
|
Of mannen die vergeten waar de w.c. verfrisser voor dient ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Ik vind tampons en maandverband in het openbare toilet ook altijd zo leuk. ![]() ![]() |
|
quote: Heh herkenbaar... volgens mij ben ik een vd weinige mannen die zo naar buiten wordt gekeken... ik kom er ook niet graag... ![]() Zenial ![]() |
|
Ik ga wat verder. Kom er al heel lang niet meer. Bakkerij dan maar... En voor de topic deze: Moeder gans gedrag [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 04-09-2002 15:09] ![]() |
|
Waar ik me het meest aan erger is dat vrouwen zo emotioneel kunnen reageren. ![]() |
|
quote: "Ja jongens, en nu gaan we allemaal dit doen!" ![]() ![]() |
|
quote: Dat had ik nou bij altstadt ook.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Domme opmerkingen Trieste gast ![]() |
|
kheb een hekel aan vrouwen die te veel praten, zoals hier... No meat is sweater ![]() |
|
Ik erger me eigenlijk nergens aan, alleen dat tuttige soms maar dat heeft niet iedereen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik erger me niet zo snel aan mannen, eerder aan vrouwen... Maar meestal is het bij mannen die onverschilligheid: "ja, heel leuk" of "en dan?" Daar irriteer ik me mateloos aan, zeg dan gewoon dat ik m'n bek moet houden ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote: hou je bek ![]() No meat is sweater ![]() |
|
Die zat eraan te komen he? ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Mannen: macho gedrag, proberen op te vallen Vrouwen: opmaak troep, moeilijk om mee te praten, omdat ze niks zelf kunnen verzinnen en ze lui zijn. Daarnaast ook nog is alleen over kleding en relaties kunnen praten. alhoewel er uitzonderingen zijn ![]() maar dit is gericht aan de kant van trance/hiphop niet metal in idd geval. ![]() |
|
![]() my anaconda wants none unless you have some bum hun ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
dat vind ik nou zo vervelend aan mannen, wijven zijn het ![]() |
|
quote: Hmmm, mijn ervaring is dat vrouwen dat net zo erg, zo niet erger doen. Alles word bij vrouwen zo vaag mogelijk gehouden. Meestal omdat ze zelf niet weten wat ze willen. En daarna gaan ze klagen bij de kerel dat hij hun nooit snapt. (dit geld dus voor veel van de vrouwen die ik ken. Dus hopelijk niet voor alle vrouwen) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |