|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
godver zelfs die nieuwe negeert me al, gaat lekker. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik houd nog wel van je. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat een mooi contrast tegenover je vage uitspraken wat betreft kleding en in het speciaal bandkleding hehe. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ghehe qua doen en laten heb ik het niet over kleding, dat staat er los van Against God and Government |
|
LOL en je sloopt nooit iets ook he |
|
quote: Ohjawel, maar goed ik vind dat dat kan, maar wat heeft dat met vrouwen te maken haha. Against God and Government |
|
Je kunt ook vrouwen aftuigen Rotzak, daar al eens aan gedacht? |
|
quote:Dikke plus 1. gesteun en gekreun Mannen die denken dat ze gevoel van richting hebben, maar in een afstand van 2 km en die route al tig keer gereden te hebben nog steeds verkeerd rijden, en dan vervolgens boos worden als je vraagt dat de bestemming toch nog steeds links af is en niet rechtsaf. Mannen die denken dat sokken zichzelf wassen en opruimen Mannen die denken dat ook de wc bril vanzelf omlaag gaat Mannen die niet tegen bloed kunnen ect Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik pis altijd naast de bril. |
|
Opzettelijk? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja. |
|
quote: Vrouwen die lopen te zeiken over de wc-bril! Als wij moeten pissen, zetten hem omhoog, als jullie moeten pissen, zetten jullie hem omlaag. WERKT PERFECT! |
|
En wij zetten hem ook naar beneden als we moeten schijten, dus jullie zijn sowieso al in het voordeel. |
|
quote: Ja, dat is vrij bont. |
|
quote: Ja. Fuck. Verkeerde woordkeuze. |
|
Lol Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik heb erger me aan mannen die zich beter voelen dan een vrouw. En dan met kutargumenten komen als het recht van de vrouw is het aanrecht. Ik kan er echt agressief van worden [Dit bericht is gewijzigd door MeisjeMetal op 13-10-2008 19:26] Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Beter voelen dan een vrouw. |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Één keer per maand voelen ze zich vaak beter dan een vrouw ja. Mannen met kut argumenten vind ik ook niet kunnen. |
|
Heeft een knalrood hoofd. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Natuurlijk zijn er ook mannen die zich beter voelen als een vrouw. |
|
quote: Knalrood. Dat is eenmaal per maand ook een kutargument. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |