IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van de kaart, vermagerd met een baard[drugs topic 7] Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-07-2010 22:35 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 4 juli 2010 22:28 schreef Nix het volgende:
Staphorst is enorm leuk hoor
Ik weet het zo net nog niet


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-07-2010 0:24 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 4 juli 2010 22:02 schreef Count Steel het volgende:
Voor slechte wiet en hoge prijzen zit je daar idd goed. Gast, dat ding zit midden op 't Leidseplein, daar betaal je de hoofdprijs!!



Zij wou iets in het centrum

En laatste keer dat ik er zat, was ik goed stoned hoor


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-07-2010 12:30 by Count Steel Profiel van Count Steel



Moet je voorstellen wat er gebeurt als je écht goeie wiet gaat roken hehe.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-07-2010 19:53 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

wat zijn tegenwoordig eigenlijk normale prijzen voor speed? ik kan 10 gram krijgen voor 85 euro, als het goed spul is heb ik het er wel voor over, maar hoe zie je dat?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-07-2010 20:12 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 juli 2010 20:15 schreef Cadaveria het volgende:
Vraagje: Ik ga volgende week naar NL op vakantie. Mijn vriend en ik willen een keer spacecake uitproberen. Ik heb al minstens 10 jaar geen joint meer aangeraakt en mijn vriend nog nooit. Iemand een aanrader hoe en wat? Ook graag tips van een koffieshop in Amsterdam (liefst beetje centrum) waar je niet genaaid wordt qua prijs/kwaliteit?


Hillstreet blues op de nieuwmarkt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2010 12:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 5 juli 2010 19:53 schreef flebbie het volgende:
wat zijn tegenwoordig eigenlijk normale prijzen voor speed? ik kan 10 gram krijgen voor 85 euro, als het goed spul is heb ik het er wel voor over, maar hoe zie je dat?


Gewoon testen toch.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2010 10:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 juli 2010 19:53 schreef flebbie het volgende:
wat zijn tegenwoordig eigenlijk normale prijzen voor speed? ik kan 10 gram krijgen voor 85 euro, als het goed spul is heb ik het er wel voor over, maar hoe zie je dat?


Goeie pep meurt als de tering. Maar zelfs dat zegt niet altijd wat maar als het zwak ruikt of zelfs helemaal niet dan heb je sowieso rotzooi. Maar wat Schaep zegt, gewoon even testen.

Ik had laatst pep wat zich zelfs door een plastic zakje heen vrat, moet je nagaan wat je in je neus stopt


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2010 11:02 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 5 juli 2010 20:12 schreef Rasputin het volgende:
Hillstreet blues op de nieuwmarkt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2010 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

i-Dosing is de nieuwste trend bij tieners: ze zetten een hoofdtelefoon op, bedekken hun hoofd met een doek en worden 'digitaal high' van specifieke muziek die ze hebben gedownload. Volgens experts een verontrustende rage.

Xtc en cannabis
Video's op YouTube tonen een jonge meisjes en jongens die zich volledig laat gaan, tiener die erg gewelddadig trillen en jongeren die erg overstuur zijn tijdens het beluisteren van speciaal ontwikkelde liedjes die je high moeten maken. De 'uitvinders' zeggen dat i-Dosing dezelfde gevoelens losmaakt als wanneer je drugs als xtc neemt of cannabis rookt. De repetitieve muziek zou een roes bezorgen die helpt de realiteit te ontvluchten. De rage is erg populair bij Amerikaanse tieners, maar volgens experts zal het snel overwaaien naar Europa. Sommige van deze liedjes zijn erg populair, zij halen makkelijk honderdduizenden bezoekers op YouTube.

Stress
Zo is er 'Shroom', waarvan 'gebruikers' zegt dat hij hierdoor blinkend licht (hoewel zijn ogen gesloten waren) zag, zich ontspannen voelde. Andere voorbeelden zijn 'Gates of Hades' en 'Hand of God', de liedjes kunnen tot tien minuten lang zijn. Ze klinken als een scheepshoorn die keer op keer herhaald wordt, andere nummers zijn korter en lijken eerder op goedkope geluidjes van synthesizers die erg snel gespeeld worden. I-Dosing is een variant van een erg oude manier om in een trance te raken. De Duitse Heinrich Wilhelm Dove ontdekte in 1839 dat twee tonen die in licht andere frequenties in elk oor gespeeld worden ervoor zorgen dat luisteraar een snelle beat hoort. Hij noemde dit fenomeen 'binaural beats' en dit wordt al bijna twee eeuwen bestudeerd. Het wordt gebruikt in onderzoek naar gehoorpoblemen en slaappatronen en als stresstherapie.

Verschillende golven
Professor Helane Wahbeh: "Binaural beats komen voor wanneer de oren twee verschillende geluidsgolven horen. Als je hiernaar luistert met een stereohoofdtelefoon ervaart de luisteraar de twee frequenties als een andere beat, hierdoor lijkt het alsof dit vanuit het hoofd zelf komt. Maar het is niet zo dat dit hetzelfde effect als cocaïne of xtc heeft, dat heeft onderzoek aangetoond." Andere onderzoekers zeggen dat de trance die de luisteraars als gevolg van i-Dosing voelen door een placebo-effect kunnen omdat deze persoon dat echt wil.

Ouders
De trend is zo verontrustend dat een Amerikaans adviesorgaan voor drugs en narcotica kinderen waarschuwt dit niet te doen. Ouders moeten volgens experts zich bewust zijn van deze nieuwe rage, om toekomstige problemen te voorkomen. I-Dosing zou een indicatie kunnen zijn van de bereidheid van kinderen om met drugs te experimenteren. "Ouders moeten aandacht besteden aan welke sites hun kinderen bezoeken, ze moeten dit fenomeen niet afdoen als iets onschuldig. Daarnaast staan op veel van deze sites die I-Dosing aanbieden ook advertenties voor 'echte' drugs."

Scholen in Amerika zenden een brief uit om ouders te waarschuwen voor deze nieuwe trend, verschillende studenten zeiden psychologische effecten te voelen na het beluisteren van deze downloads. "We hebben dit nog ooit eerder meegemaakt, daarom beschouwen we alles wat psychologische effecten veroorzaakt bij leerlingen als zorgwekkend", aldus vertegenwoordiger van de publieke scholen in het Amerikaanse Mustanh Shannon Rigsby


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-07-2010 22:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

HOAX.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 21-07-2010 22:09 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer



Stomme Amerikanen ook weer. Waarom hiervoor waarschuwen? Het is toch een volkomen schadevrije manier van high worden? What's the fucking problem?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 22:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 juli 2010 22:09 schreef valfar het volgende:


Stomme Amerikanen ook weer. Waarom hiervoor waarschuwen? Het is toch een volkomen schadevrije manier van high worden? What's the fucking problem?


Nouja zo simpel kun je dat niet stellen. Voor alcohol is het wel vrij duidelijk dat het geestelijke genot gepaard gaat met wat lichamelijke schade.

Bij paddo's en LSD is het giftigheid niet echt boeiend. Voor psilocybine zou je ongeveer 17 kg paddo's moeten eten om de dodelijke dosis te krijgen. Water is dan giftiger. Het is echter al veel eerder gevaarlijke toestand, bij een normaal portie moet je al oppassen dat je setting goed is en dan zijn er nog wat risico's. Het positieve effect zelf is zeker niet zonder risico's dus wel degelijk iets waar ouders zich druk over mogen maken.

Alleen werkt dit niet echt, je luistert een tijdje naar irritante geluiden. Pas na een half uurtje stil gezeten te hebben en zonder afleiding naar het muziekje geluisterd te hebben krijg je die ervaring. Zelf heb ik wel wat lucide dromen gehad, en wat andere lichte effectjes. Maar het is volgend mij gewoon placebo effect, als je je er een half uur op richt lukken die effecten wel, gewoon een soort meditatie is het dan. Misschien werkt het iets, maar mn hard gaat er niet harder van kloppen als een slap bakkie koffie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 22:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 juli 2010 22:04 schreef Hypnos het volgende:

Stress
Zo is er 'Shroom', waarvan 'gebruikers' zegt dat hij hierdoor blinkend licht (hoewel zijn ogen gesloten waren) zag, zich ontspannen voelde. Andere voorbeelden zijn 'Gates of Hades' en 'Hand of God', de liedjes kunnen tot tien minuten lang zijn. Ze klinken als een scheepshoorn die keer op keer herhaald wordt, andere nummers zijn korter en lijken eerder op goedkope geluidjes van synthesizers die erg snel gespeeld worden.





Hehe youtube heeft geen nummers langer als 10 minuten. De kortste dosis was een kopje koffie wat iets van 5 tot 10 minuten duurde. Maar normale dosissen zijn 20 tot 30 minuten.

En het klinkt eigenlijk meer als minimal noise

quote:
Scholen in Amerika zenden een brief uit om ouders te waarschuwen voor deze nieuwe trend, verschillende studenten zeiden psychologische effecten te voelen na het beluisteren van deze downloads. "We hebben dit nog ooit eerder meegemaakt, daarom beschouwen we alles wat psychologische effecten veroorzaakt bij leerlingen als zorgwekkend", aldus vertegenwoordiger van de publieke scholen in het Amerikaanse Mustanh Shannon Rigsby


haha koffie, huiswerk, ouders, seizoenen, plaatjes met ondefinieerbare vlekken, massahysterie over zogenaamde geluidsdrugs.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2010 22:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-07-2010 23:48 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Fecking bullshit je maakt het jezelf allemaal wijs. Ik heb er ook een keer naar geluisterd en het is alleen goed om opgefokt van te worden.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 22:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Weleens eerder dit soort informatie gehoord/gezien, maar dit vat het wel mooi samen;



Bron: Fish, Jefferson M. (2006). Drugs and Society: U.S. Public Policy. Lanham, MD: Rowman & Littlefield. pp. 149–162. ISBN 0742542459. http://www.amazon.com/Drugs-Society-U-S-Public-Policy/dp/0742542459. (via iets waar wiki het van heeft )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 22:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Let op de log-schaal op de horizontale as, trouwens.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2010 22:46 by bastianus Profiel van bastianus

Ik ben stoer. Gewoon cold-turkey van de nicotine afgekickt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-08-2010 22:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 2 augustus 2010 22:46 schreef bastianus het volgende:
Ik ben stoer. Gewoon cold-turkey van de nicotine afgekickt.


Ik ben daarmee bezig. Tussen de sigaretten door.

Hahahahahahaha.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2010 22:56 by bastianus Profiel van bastianus

Haha. Ik vond de nicotine-verslaving trouwens wel de moeilijkste om vanaf te komen. Nouja, ik ben gelukkig nooit hero-verslaafd geweest. Wel een keer geprobeerd, kan me voorstellen dat je daar zwaar verslaafd aan raakt. Erg lekker gevoel, high van de bruin zijn. Zo lekker, dat ik het ook geen tweede keer heb durven proberen.
Opium lijkt me nog wel gaaf om een keer te doen. Ga er niet actief naar op zoek, maar als ik er een keer tegenaan loop wellicht..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-08-2010 23:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 5 juli 2010 19:53 schreef flebbie het volgende:
wat zijn tegenwoordig eigenlijk normale prijzen voor speed? ik kan 10 gram krijgen voor 85 euro, als het goed spul is heb ik het er wel voor over, maar hoe zie je dat?


waarom heb je zo veel nodig? je lijkt me niet echt het type wat vreemde mensen aan de deur wil.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-08-2010 23:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 augustus 2010 22:39 schreef ZelThoR het volgende:
Weleens eerder dit soort informatie gehoord/gezien, maar dit vat het wel mooi samen;



Bron: Fish, Jefferson M. (2006). Drugs and Society: U.S. Public Policy. Lanham, MD: Rowman & Littlefield. pp. 149–162. ISBN 0742542459. http://www.amazon.com/Drugs-Society-U-S-Public-Policy/dp/0742542459. (via iets waar wiki het van heeft )


Ah dit vind ik wel een betere schaal omdat het geen subjectieve maten hanteert zoals maatschappelijke schade oid.

Maar een kantekening met de tripmiddelen mag wel geplaatst worden. De dodelijke dosis is erg hoog: 17 kg paddos voor iemand van 60 kilo.(alleen de psilocine dan, je gaat eerder dood aan andere stoffen in de paddo, en het scheuren van de maag omdat het teveel volume is)
Maar ik denk dat je na 10 porties paddo's zeker ook wel een gevaar voor jezelf bent, en misschien ook wel met blijvende geestelijke schade.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-08-2010 23:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

kasplantje kan ook.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-08-2010 23:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 augustus 2010 22:56 schreef bastianus het volgende:
Haha. Ik vond de nicotine-verslaving trouwens wel de moeilijkste om vanaf te komen. Nouja, ik ben gelukkig nooit hero-verslaafd geweest. Wel een keer geprobeerd, kan me voorstellen dat je daar zwaar verslaafd aan raakt. Erg lekker gevoel, high van de bruin zijn. Zo lekker, dat ik het ook geen tweede keer heb durven proberen.
Opium lijkt me nog wel gaaf om een keer te doen. Ga er niet actief naar op zoek, maar als ik er een keer tegenaan loop wellicht..

Ook omdat je in staat was nicotine meerdere keren op een dag te gebruiken. met zoveel meer dosissen achter de rug is het toch moeilijker.

Opium schijnt wel aardig de shit te zijn, ik ben ook erg nieuwsgierig. Een gast vertelde me pas dat bij wat opium roken na een toch al drugsbeladen dag opeens alle andere drugs aan kracht verloren en alleen nog maar de opium regeerde. Best stevig spul dan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-08-2010 23:58 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 augustus 2010 23:05 schreef Black Jew het volgende:
waarom heb je zo veel nodig? je lijkt me niet echt het type wat vreemde mensen aan de deur wil.


tja 10 gram was de minimale afname, gewoon een beetje verdelen onder vrienden dan ben je het zo kwijt

en vreemde mensen aan me deur kunnen een paar patsen krijgen ja


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-08-2010 10:17 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 2 augustus 2010 23:58 schreef flebbie het volgende:en vreemde mensen aan me deur kunnen een paar patsen krijgen ja



ooh beter.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen