|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach bij goede LSD moet je wat steviger in je schoenen staan en je setting goed controleren dan is er ook niets mis mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je heb naast bewuste herinneringen ook nog onbewuste herinneringen. Als je gezellig avondje hebt gehad en daar niets meer van weet kun je je de volgende dag ook nog goed voelen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ach, 4 maanden is al een behoorlijke tijd voor iemand die normaal vrij veel rookt lijkt me man! Denk niet dat veel het je na doen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maarja als je er tegen aankijkt alsof het zo moeilijk is dan schiet het niet echt op natuurlijk. Als je wilt stoppen moet je je sterk opstellen en niet zielig lopen te doen als je het niet hebt anders krijg je van die halve pogingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is een halve poging om te stoppen zoiets als een halve peuk weggooien? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je rem half indrukken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wow, scherp heur Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daarom draag ik altijd schoenen in de auto. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: http://www.theregister.co.uk/2010/05/28/snails_on_crystal_meth/ Snails on crystal meth: The facts Profs spend days poking hopped-up molluscs with sticks In a development whose importance it would be difficult to exaggerate, scientists have produced research answering one of the great questions facing humanity in the 21st century: what happens if you get snails hopped up on crystal meth and poke them with sticks? The drug-pushing scientists in question are Barbara Sorg of Washington State Uni and Ken Lukowiak of the University of Calgary. The mollusc they chose for their experiments was the pond snail Lymnaea stagnalis. The two snail savants placed their slimy drug-slaves into pond water which they had spiked with methamphetamine, described as "a highly addictive drug that seduces victims by increasing self-esteem and sexual pleasure, and inducing euphoria". Having got their slippery subjects well addled on this delightful but damaging chemical treat, Sorg and Lukowiak then tested their memories by means of varying the amount of oxygen in the pondwater and poking them with sticks. Perhaps we should explain. Low oxygen levels often occur in normal outdoor ponds not laced with illegal narcotics, and in this case the local L stagnalis will extend their "pneumostomes" (breathing tubes) above the surface to get more live-giving oxy. However, it is possible to train them not to do this by sitting next to the pond or lab tank and poking any suffocating snail which dares to wave its squelchy snorkels. This is actually a standard, widely-used method among biologists for testing snails' intellectual powers. After a lengthy and painstaking period of sitting in the lab poking snails immersed in various different mixtures of pondwater and drugs, Lukowiak and Sorg report that in fact methamphetamine makes snails' memories much better. According to a statement issued on their behalf: Memories formed under the influence of meth seem to be harder to forget, possibly because the drug disrupts the mechanisms for forgetting, and could help us to understand how amphetamines enhance memory in humans. The research is to be published in the Journal of Experimental Biology. Sorg and Lukowiak have previously carried out similar studies involving snails on cocaine. ® Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Had het eerder al gelezen jah, maar niets nieuws toch? Amphetamines werken goed bij wat leerwerk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Weet niet in hoeverre het nieuws is. Dat iemand het een keer gezegd heeft en dat er sterke vermoedens zijn is nog wat anders dan er iets over gepubliceerd hebben, bvb. Maar goed, in dit geval weet ik niet wat de voorgeschiedenis is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nouja lijkt me dat dit wel uitgevoerd is onder mensen en ratten. Ik weet er geen concrete onderzoeken van maar het is volgens mij wel redelijk uitgekauwd. In de stijl van dit onderzoekje komt misschien wel ietsjes meer naar voren dat sterkere herinneringen ook verkeerd kunnen zijn. Maarja in de juiste dosering bij het juiste leervoer lijkt het me gewoon iets handigs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb onderhand al kilo's coke gesnoven en er is helemaal niks mis met mijn neusbotje. |
|
Snuifbuis tot diep in de neusholte dan dus? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2010 2:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee hoor, ook vaak van sleutels gesnoven en dan komt er helemaal geen buisje aan te pas. |
|
Mn oude huissleutel was mn lievelings sleutel, maar van de week hebben ze het slot vervangen met een veel minder fijne sleutel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Weet iemand hoe lang je positief reageert op een drugstest na het gebruik van XTC? |
|
Maximaal 72 uur. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 31-05-2010 17:16] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is dat echt? Wel met een biertje in de hand... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: ah albert heijden is ook weer wakker. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Moest je je oude inleveren dan? |
|
Ik wil dat toch maar eens gaan leren, dat drugs doen. Helaas heeft blowen bij mij geen enkel effect gehad tot op heden. Spacecake zorgde er slechts voor dat mijn benen onvrijwillig samentrokken, geestelijk heb ik daar verder ook niets van gemerkt. Als THC niet werkt, wat is dan een goed beginpunt voor een toekomstig junk? Er staan hier nog wel wat van die truffels in de koelkast, maar dat ziet er zo ranzig uit. Vrienden zijn wel positief over salvia, lachgas en sommigen over ketamine. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Edit: nouja, ik zie wel een beetje een bos. Ik denk namelijk dat ik met salvia begin. Mocht het me niet bevallen ben ik er na 15 tot 30 minuten weer vanaf [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 05-06-2010 19:33] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |