|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:alcoholvrij dus |
|
Ik denk ik ga weer eens een keer beetje pep halen. Blijkt dat bijna al mijn connecties verdwenen zijn. Fuck it. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 27-02-2011 12:01] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Matig. Als ik het gewoon bij de Albert Heijn kon kopen wist ik tenminste zeker dat het vertrouwd zou zijn, nu is het altijd maar afwachten. |
|
Ze moeten gewoon coke in de pepsi doen. Dan zuip ik het wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ach, ah spuit z'n kip vol met water. Wie weet wat ze met speed zouden doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, dat is dan ook wel weer zo, maar daar hoef je geen rondje EHBO voor te doen. |
|
Ik heb altijd wel goeie shizzle, en het aanbod is sinds kort ook sterk uitgebreid: LSD, DMT, 2-CB staan nu ook op het lijstje , DMT kan ik nog wel binnenkort proberen die anderen moet ik even goed plannen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[url[http://speedtest.net/[url] Maar wil je goede shizzle moet je zorgen dat je een ervaren maar "verstandige" dealer die zelf ook gebruikt die relatief dicht bij de bron zit. En af en toe testen bij het test instanties(gratis en anoniem) voor jullie bij het VNN. http://www.vnn.nl/index.cfm?pid=125 Ik betaal nu zo'n 5 eu de gram voor speed , mdma-kristal 35 euro de gram, pil 3 a 3,50, keta is volgens mij 10 eu de gram ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
eigenlijk heb ik geen zin om moeite te doen nog. Misschien in de toekomst weer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nice dude, prijs jezelf gelukkig met iemand die DMT heeft. Hier is het echt teknofeestjes afschooien als je iets dergelijks wil hebben. You have time. You are doing fine. |
|
Hehe heb hem nog een beetje geholpen met zn extracties BEn wel benieuwd hoe het is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-02-2011 2:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een puike avond. :') |
|
Echt superverstandig om lekker op een openbaar forum over je dealer connecties te praten. Good busy jungens en bedankt voor de info |
|
Wat maakt het uit?iedereen heeft connecties. Zie jij hier adressen terug? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat zou wel helemaal het toppunt van domheid zijn. |
|
wat lul je dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: mdma ge-pulled op een hardstyletje zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 27-02-2011 13:04] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: SIKED!! DE STATUS!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Wat voor gevoelige info geef ik hier af dan? Ik schep alleen een beeld over wat een beetje goede prijzen zijn en hoe je veiliger kan inkopen. Kijk eens op een drugsgerelateerd forum op Fok of een wietforum daar zie je de binnentuintjes van anderen en zie je ook allerlei extracties en bereidingsmethoden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heeft er iemand nog Poolse arbeiders nodig? Ik heb hier 10 in de huiskamer zitten en, die vervelen zich. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik wil er 3, 1 voor de schoonmaak, 1 voor de boodschappen en 1 op wie ik m'n drugs kan testen. Kost da? Het doet maar even pijn! |
|
quote:Ik wil wel bemiddelen, werk zat hier in de tuinbouw. Wat schuift het? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Laat maar even horen, ben benieuwd. quote: Het is toch algemeen bekend dat je sommige dingen enkel via dealers of dubieuze feestjes kan krijgen? Er worden toch geen telefoonnummers oid gegeven? Sterker nog, ik heb geen idee in welk deel van het land ElitE woont. You have time. You are doing fine. |
|
Ik heb wel ooit mn adres gepost hierzo in de hoop een kratje in ontvangst te kunnen nemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |