|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: nee. |
|
quote: waarom wil je praten over iets wat je niet bekend voor komt? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
sorry hoor... wilde enkel en alleen even netjes antwoorden op je vraag... |
|
daar hoef je natuurlijk geen sorry voor de zeggen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
...sorry! |
|
quote: Bemoiei jij je er niet mee, ik kan hem zelf wel aanm! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gezopen? |
|
dokter, dokter, ik heb zo weinig zin! dokter, dokter, ik wil godver ritalin! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 15-10-2010 21:37] |
|
vast wel een keer. Maar nee in reacties op BJ weiger ik mn backspace te gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Alleen dat weet mijn prille emotie weer te geven, in plaats van het proberen te verbloemen met verderfelijke ratio. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
emotie? |
|
Ik heb het over de stoffen die gieren door mn amygdala en mn prefrontalecortex. Niet over je poetische oorstrelende klanken die je weet voort te brengen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hebben die stoffen die door je lichaam gieren een zinvolle bijdrage geleverd aan je herstelproces? "Elite: je staat nu op het kruispunt van je leven, daar mag je gerust even de tijd voor nemen..." old skool geitewollensokken amw ftw! |
|
Ik ben met kerst geboren ik wil niets met kruizen te maken hebben! Maar waarvan moet ik herstellen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...die stoffen... (of een keer de toko poetsen) |
|
oh nee ik had het over emotie, ook gevolg van stoffen. Van reacties op BJ moet ik meestal wel enkele uren bijkomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik hou het wel op zo'n 3 keer per jaar wat wiet of hasj... Al is in het weekend wodka wel een grote vriend Black seeds of bunny! |
|
Vrijdagavond/nacht voor het eerst Xtc gebruikt, wat een ervaring zeg! Ik kan het nog niet helemaal verwoorden, maar ik vond alles en iedereen zacht en knuffelbaar. Ik vond vooral het gevoel wat ik kreeg van lopen op hakken geniaal... alsof ik een beetje zweefde ofzo. Over 3 maanden nog eens, maar dan tijdens iets van een D 'n B feestje of GOA. Het doet maar even pijn! |
|
Blij dat het een mooie ervaring was, gaaf! Mijn eerste keer is inmiddels alweer wat jaartjes geleden, maar sindsdien nooit meer in de buurt gekomen van die nacht. Hands down een van de mooiste ervaringen die ik heb gehad. Verleiding is natuurlijk groot om het nu zsm weer te gaan doen, maar neem vooral de tijd om je weer op te laden. Twee maanden schijnt het minimum te zijn. Persoonlijk doe ik het maximaal één keer per jaar voor een optimale ervaring. Inmiddels alweer zo'n twee jaar geleden bedenk ik me nu. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Oh grappig, herkenbaar! Ik had de eerste keer ook hakken en was op een feestje. Toen liep ik naar buiten richting mijn fiets en ik had ook het idee dat ik zweefde want die hakken liepen plots zo lekker ipv pijnlijk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |