IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van de kaart, vermagerd met een baard[drugs topic 7] Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-05-2011 14:59 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Je kan ook K-holen zonder naalden te gebruiken. Ik lees wel eens dat ze daarvoor een neusspraybusje voor gebruiken.


Ik probeer het zelf niet, ik word al wappie van 1 lijntje en vind het niet feelgood genoeg om vaak te doen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 14:53 schreef intothevoid het volgende:
Je brengt me aan het twijfelen, ik meen i.v., maar weet het niet zeker. Is in ieder geval niets voor mij, ik ben als de dood voor naalden hehe. Bovendien zijn katers, pijn e.d. voor mij juist altijd een soort van safety mechanism tegen frequent gebruik. Als het allemaal te makkelijk en lekker wordt, dan weet ik niet hoe goed ik me staande kan houden.


Hehe naaldjes geef ik niet zo om, ik kan me trouwens niet voorstellen dat ketamine geen effect op de plek van inspuiting achterlaat. T zal wel minder zijn als bij je neus maargoed.

Maar inderdaad de slechte effecten behoeden je ervan het te gebruiken, maar dat zijn vaak ook de gevaren die eraan verbonden zijn. Bij GHB heb je geen kater, maar dat is omdat het ook veel minder een aanslag is op je lichaam, het is dus minder erg om het vaker te gebruiken.
Maar ook het positieve effect wat ik ervaar zou ik nooit voor altijd willen. Zelfs als het zonder negatieve lichamelijke dingen was zou ik er niet voor kiezen het te vaak te gebruiken. Nuchter zijn is daarvoor veelste handig en fijn. De eerste paar keer dat je een drug gebruikt ben je er nog helemaal tevreden over en wil je het vaker maar al snel merk je dat je het maar op bepaalde momenten fijn vind.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 14:40 schreef ElitE het volgende:
Lijkt me trouwens dat injecteren ook wel een rauwe plek met zich meebrengt als je het vaker doet.

Met bloedgeven worden er redelijk flinke naalden in m'n arm gejast en dat heeft na ongeveer 7 keer slechts enkele net-zichtbare putjes achtergelaten.

Met injecteren zou het dus mee kunnen vallen, al moet er natuurlijk geen rotzooi in je huid blijven zitten (eerst ontsmetten dus); als het gaat ontsteken wordt het wel lelijk, ja.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-05-2011 15:24 by Nimbus Profiel van Nimbus

Vast wel, als het maar vaak genoeg op dezelfde plek doet, kijk maar naar diabetespatiënten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 15:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Met bloedgeven worden er redelijk flinke naalden in m'n arm gejast en dat heeft na ongeveer 7 keer slechts enkele net-zichtbare putjes achtergelaten.

Met injecteren zou het dus mee kunnen vallen, al moet er natuurlijk geen rotzooi in je huid blijven zitten (eerst ontsmetten dus); als het gaat ontsteken wordt het wel lelijk, ja.


Het effect van de naald is niet wat het probleem is en bloedprikken mag tegenwoordig zelfs zonder de huid eerst te ontsmetten. Maar juist de stof in hoge concentratie op dat plekje van je lichaam. Als je geen fysiologische zoutoplossing gebruikt gaan er cellen kapot door osmose. en ook de ketamine zelf heeft een beschadigend effect (daarom is het in de neus ook niet al te fijn)

Sterielwerken bij spuiten is voor hele zwakke mensen en eventuele hele gevaarlijke bacterien. Risico is erg laag, bij een gewone vieze splinter of snee heb je toch ook zelden last van ontsteking zonder het ooit te ontsmetten. En de mensen die ik ken die wel veel ontsmetten hebben ook de meeste ontstekingen hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 15:24 schreef Nimbus het volgende:
Vast wel, als het maar vaak genoeg op dezelfde plek doet, kijk maar naar diabetespatiënten.


Op het moment dat je zovaak prikt ben je al verloren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:26 schreef ElitE het volgende:
Het effect van de naald is niet wat het probleem is en bloedprikken mag tegenwoordig zelfs zonder de huid eerst te ontsmetten. Maar juist de stof in hoge concentratie op dat plekje van je lichaam. Als je geen fysiologische zoutoplossing gebruikt gaan er cellen kapot door osmose. en ook de ketamine zelf heeft een beschadigend effect (daarom is het in de neus ook niet al te fijn)

Dan is dat spul zelf de rotzooi die blijft zitten en valt het moeilijk te voorkomen dat het lelijk wordt, toch? Maar als je echt i.v. spuit zou je dat effect toch niet hebben?
quote:
Sterielwerken bij spuiten is voor hele zwakke mensen en eventuele hele gevaarlijke bacterien. Risico is erg laag, bij een gewone vieze splinter of snee heb je toch ook zelden last van ontsteking zonder het ooit te ontsmetten. En de mensen die ik ken die wel veel ontsmetten hebben ook de meeste ontstekingen hehe.

Risico is laag, maar waarom zou je het risico nemen? Sowieso behoorlijk hoge veiligheids- en gezondheidseisen en -maatregelen daar.

En ik bedoelde ook niet direct een zware ontsteking met de hele shebang aan pus en gigantische bulten en weet ik veel wat, een beetje irritatie die vaak/snel herhaald wordt gaat je huid ook wel verkloten

Verder ontsmet ik niet veel / wordt ik niet veel ontsmet, gelukkig


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 15:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dan is dat spul zelf de rotzooi die blijft zitten en valt het moeilijk te voorkomen dat het lelijk wordt, toch? Maar als je echt i.v. spuit zou je dat effect toch niet hebben?


Mwa goede dragervloeistof, juiste plek van inspuiting(sommige kiezen een rudimentair spiertje in de voet, maar een grote spier die gemakkelijk hersteld kan ook, concentratie, volume van vloeistof, snelheid van inspuiten.

Overigens zal het wel meevallen hoe erg het is hoor maar ik denk dat je het plekje gewoon ietsjes beurs voelt. Het is immers een veel gebruikt verdovingsmiddel, met als voordeel dat de patient geen pijn voelt maar redelijk bij zinnen is.

Bij i.v. wordt het snel vermengt met bloed dus is er maar kort een hoge concentratie maar ook rode bloedcellen kunnen wat beschadigd raken. Valt wel mee dus. Maar i.v. is wel wel erg hevig qua effect en je moet een ader goed raken.


quote:
Risico is laag, maar waarom zou je het risico nemen? Sowieso behoorlijk hoge veiligheids- en gezondheidseisen en -maatregelen daar.

Klopt, maar er gaat wel tijd en geld in zitten, als je helemaal geen extra voordeel eraan hebt kun je het soms beter laten.

In de gezondheidszorg is veel hygiene nog overbodig/zinloos. Zo wordt een jas om de zoveel patienten steriel gemaakt. Maar het blijkt dat er na de eerste patient net zoveel bacterien op zitten als na 20.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:46 schreef ElitE het volgende:
Mwa goede dragervloeistof, juiste plek van inspuiting(sommige kiezen een rudimentair spiertje in de voet, maar een grote spier die gemakkelijk hersteld kan ook, concentratie, volume van vloeistof, snelheid van inspuiten.

Overigens zal het wel meevallen hoe erg het is hoor maar ik denk dat je het plekje gewoon ietsjes beurs voelt. Het is immers een veel gebruikt verdovingsmiddel, met als voordeel dat de patient geen pijn voelt maar redelijk bij zinnen is.

Duidelijk

Beurs zal het sowieso wel voelen, ja, al is het maar omdat er iets in je spier geramd wordt
quote:
Bij i.v. wordt het snel vermengt met bloed dus is er maar kort een hoge concentratie maar ook rode bloedcellen kunnen wat beschadigd raken. Valt wel mee dus. Maar i.v. is wel wel erg hevig qua effect en je moet een ader goed raken.

Duidelijk!

Dat laatste is nog niet zo makkelijk, inderdaad. Een keer werd een dame van achter de receptie gehaald om te prikken, die was duidelijk niet zo geoefend (meer). Koos überhaupt een andere ader, en prikte daar (waarschijnlijk) doorheen :') Mooie bloeddruppel vloog meteen door de lucht, was wat pijnlijker dan normaal en het bloedgeven hield elke keer op. Andere dame nog een beetje proberen dat te fixen door de naald te herpositioneren enzo (was dus pijnlijk), toch maar helemaal afgebroken. Die plek ging later nog lekker opzwellen en werd lekker blauw, hehehe. Dat laatst was wel omdat het in de elleboog is en ik die dag veel met 'dichte' elleboog zat.
quote:
Klopt, maar er gaat wel tijd en geld in zitten, als je helemaal geen extra voordeel eraan hebt kun je het soms beter laten.

Dat is waar. Sanquin loopt wel goed, geloof ik, zullen het wel kunnen lijden.
quote:
In de gezondheidszorg is veel hygiene nog overbodig/zinloos. Zo wordt een jas om de zoveel patienten steriel gemaakt. Maar het blijkt dat er na de eerste patient net zoveel bacterien op zitten als na 20.

LOL, da's wel kansloos, ja.

Of doen ze dat dan voor die ene keer dat er een verschrikkelijke bacterie opzit.


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-05-2011 17:36 by stigma Profiel van stigma

Ik heb nog even geen zin om alles door te lezen, maar las de vraag of ketamine iv of im ingespoten wordt.
Heb er geen ervaring mee. Weet ook niet hoe het in drugsvorm geleverd wordt, maar als het vergelijkbaar is(hetzelfde miss zelfs?) wordt in de domitor/ketamine als narcose altijd in de spier gegeven.

(kreeg op school wel te horen dat ketamine ook als drugs genomen wordt maar geen idee dus of dat dezelfde vloeistof/verhouding/shizznit is)

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-05-2011 17:40]


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach je kunt het altijd nog vaginaal nemen:
quote:
DOSE: vaginal LSD
vaginal MDMA
vaginal Ketamine
vaginal 2C-B
vaginal Pharms - Alprazolam
smoked Acacia
inhaled Nitrous Oxide


This report describes a group experiment undertaken by 8 women curious about the potential effects of vaginal administration of drugs. Some of these women had gathered together previously for group tripping in a relaxed, socializing “slumber party” setting. Most of these women had met at least once before the experimental evening and knew each other quite well. Previous slumber parties involved about 5-8 women ages 24 to 60 showing up at one woman’s house with a selection of psychoactives plus food for the next morning. These gatherings involve making a comfy nest in the living room, chatting a bit, sharing information about what psychoactives we’ve brought to share, and then deciding what to take based on what’s available and what we’re feeling like. At the previous slumber party, available compounds included: MDMA, LSD, 2C-B, 2C-T-21, 2C-I, TMA-2, acacia resin, mescaline-containing cactus extract, ketamine [IM and intranasal], cannabis, nitrous oxide, and GHB.

[....]




http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=26033


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 17:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nee, dat kan ik niet.


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Misschien met een pipet door de plasbuis heen jagen! dat is zo goed als analoog aan de vagina.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-05-2011 17:55 by stigma Profiel van stigma

Is het slijmvlies van de plasbuis dan gelijk als die van de vagina?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 17:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 17:52 schreef ElitE het volgende:
Misschien met een pipet door de plasbuis heen jagen! dat is zo goed als analoog aan de vagina.

Tijd voor wat praktijkonderzoek, jongeman?


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee dat niet, ik denk dat de vagina beter stoffen opneemt. en sowiesio een groter volume heeft. Maar de penis ontstaat natuurlijk uit dezelfde bouwdingen als de vagina, daarom noemde ik het analoog.

Achja over een miljoen jaar zijn we zo geevolueerd dat we eens speciaal orgaan hebben waar we truqz en meds in kunnen gieten om het netjes op te nemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 17:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Tijd voor wat praktijkonderzoek, jongeman?


Goed idee, echter zal ik deze keer niet op persoonlijke ervaringen afgaan maar als onderzoeker zelf geen subject zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-05-2011 18:00 by stigma Profiel van stigma

"Overall, it seemed like the group didn't get very much from vaginal administration, it seemed less effective and efficient than oral administration, but participants would consider another experiment with substances in solution or cream. "

Dus niet echt de moeite.

"As mentioned above, the most surprising datapoint is the next day DJ’s MDMA kicked in after she had sex with her husband. Duly noted"

Hehehe. Dat is dan wel weer grappig.


[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-05-2011 18:00]


Subtiel kamerolifantje


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-05-2011 18:03 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 14 mei 2011 17:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, dat kan ik niet.


Niet jezelf tekort doen, meid, je kunt het best!


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 18:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 18:00 schreef stigma het volgende:
"Overall, it seemed like the group didn't get very much from vaginal administration, it seemed less effective and efficient than oral administration, but participants would consider another experiment with substances in solution or cream. "

Dus niet echt de moeite.

"As mentioned above, the most surprising datapoint is the next day DJ’s MDMA kicked in after she had sex with her husband. Duly noted"

Hehehe. Dat is dan wel weer grappig.



Het moet dus even aangestampt worden voor het werkt, dat is pas echte love drugs


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 18:19 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 mei 2011 17:36 schreef stigma het volgende:(kreeg op school wel te horen dat ketamine ook als drugs genomen wordt maar geen idee dus of dat dezelfde vloeistof/verhouding/shizznit is)
Lijkt mij dat het hetzelfde is, misschien verdunnen ze het nog. Op tv was er een amerikaans meisje die een heel assortiment bij de dierenarts had gescoord om zelf te gebruiken, voor paarden en honden oa.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 18:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 19:01 by bokaj Profiel van bokaj

Plaatje doet het niet, ElitE.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-05-2011 19:01]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 19:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



Zit lekker te spacen hier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-05-2011 10:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'Hersenen krimpen door xtc-gebruik'
Uitgegeven: 16 mei 2011 10:05
Laatst gewijzigd: 16 mei 2011 10:05
AMSTERDAM - De hersenen van xtc-gebruikers zijn beduidend kleiner dan normale hersenen. Door gebruik van de partydrug wordt het hersengebied dat cruciaal is voor geheugen en herinnering, de hippocampus, zo'n tien procent kleiner.
© Gezondheidsnet

Dat blijkt uit onderzoek van het Amsterdam Medisch Centrum (AMC). Een woordvoerder benadrukt dat het om voorlopige resultaten gaat.

Volgens neuroradioloog Liesbeth Reneman, die leiding gaf aan het onderzoek, komt de krimping door een doorbloedingsstoornis. Hersencellen gaan verloren waardoor het brein krimpt.

Reneman noemt de krimp 'zorgelijk'. Volgens haar zou het wel een logische verklaring geven voor de geheugenproblemen die vaak optreden bij xtc-gebruikers. Uit eerdere onderzoeken bleek al dat xtc-gebruik tot hersenbeschadiging kan leiden.


Zeer waarschijnlijk bij frequente gebruikers verslaafden lekker propaganda tintje eraan gegeven.
Nu geloof ik wel in die doorbloedingsstoornis omdat serotonine(dat in overvloed vrijkomt na xtc) een hevig effect op doorbloeding heeft. Maar de ene keer wordt gesteld dat krimpen gevolg kan zijn van efficiëntere hersenen. terwijl de andere keer het als schade wordt gezien. Oppassen met dit soort onderzoek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen