|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat had ik eerst ook, gewoon een beetje katerig, maar de laatste keer ging het goed "mis", voelde me zo ellendig alle realiteitszin was zelfs weg Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Holy shit. You have time. You are doing fine. |
|
Hahaha, niet best. |
|
lache ja, maar ook een beetje eng die kaken.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Dat is echt stukken minder als je goed eet en drinkt en het niet te gek maakt. Natuurlijk kan je nog wel iets last hebben maar dat hoeft helemaal niet. Ook is het beter om aan MDMA kristallen te gaan. Heb je meer zekerheid wat erin zit en speed kun je er altijd nog bij gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik had nooit ergens last van na xtc.. ja beetje moe/katerig maar ik voel me veel slechter na een heleboel drank. Godsamme is al weer meer dan 5 jaar geleden bedenk ik me nu. Ben wel braaf geworden zeg.. Al zou ik wel graag nog een keer paddo's doen, het liefst gedroogde hawaiiaanse.. |
|
Koop gewoon een kweekbox, vrij goedkoop, iets moeilijker als vroeger maar nog makkelijker als een plantje. Probleem (of juist niet) is dat je dan soms een halve kilo vers plukt Azarius.nl! Edit: alhoewel hawaiiaanse is dan net een lastiger soort. Equador is qua sterke wel dicht in de buurt maar effect is misschien net ff anders. Hawaiiaanse vond ik ook de tofste effecten. Veel visueler. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-05-2011 0:15] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die kerel vanaf 2.10, wat een held. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-05-2011 0:13] |
|
quote: Same here. Ik ben dan wel veelgebruiker maar kater van drank is bij mij echt 10x erger dan van een paar pillen... En wat Elite zegt is wel een goeie, gewoon pure MDMA nemen, geen rotzooi en je kan het ook veel makkelijker doseren. |
|
Hehe en bier gaat best samen met MDMA maar dan heb je het probleem dat je alnog erge katers hebt van het bier. En dan toch wel een tikkie erger omdat je wat meer bier opkan en iets meer uitgeput bent. Het is soms wel lekker een biertje maar meestal heb je er geen behoefte aan. Maar wel weer erg lekker met wiet! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zelfs daar heb ik geen last van. Bier in combinatie met MDMA. Ook niet echt een goed teken eigenlijk... Merk inderdaad wel dat als de M goed begint te werken ik ook veel minder snel drink. Iemand hier trouwens ervaring met benzo's voor recreatief gebruik? |
|
Elite, heb wel zitten denken aan zo'n kweekbox maar zou echt niet weten wat ik met een halve kilo paddo's moet (tsja..drogen misschien?) En verkopen haha drugs delen als kersverse moeder is ook zo wat he. Gewoon belachelijk dat ze die dingen verboden hebben, vroegah kon je ze tenminste netjes in de winkel kopen.. |
|
Je kunt ze goed invriezen, toch? Meteen genoeg voor jaren en jaren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh dat wist ik niet! En heb ook wel wat vrienden en kennisen die ik er vast wel blij mee kan maken.. Hmmz, misschien maar eens kijken of het lukt wat van die dingen te groeien. |
|
Zou wel even opzoeken hoe je dat het beste doet; hoe snel na oogst, enz. En ik denk dat je alsnog moet drogen, dan, eigenlijk. Normaal vindt veel verse groente het ook niet zo leuk in de vriezer Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik weet niet of het met paddo's hetzelfde is als met shii-take, maar die zijn gedroogd echt wel een paar jaar houdbaar als je het goed doet. Hoef je ze ook niet in te vriezen. Wel oppassen voor schimmel enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Denk wel dat het ongeveer hetzelfde gaat, ja. Om dat laatste zou ik ze dan ook invriezen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De laatste keer dat ik paddo's bij de smartshop haalde was letterlijk een of twee dagen voor het verbod (1 december 2008, als ik me niet vergis). Die heb ik op een goede manier laten drogen en vervolgens luchtdicht verpakt in een afsluitbare zak. Nou, paddo's gebruik ik misschien een of twee keer per jaar, dus het duurde even voordat die gedroogde rommel eens geconsumeerd werd: Mei / juni 2010. Maat van mij was erbij, die had zelf ook paddo's gehaald en gedroogd, maar ze deden het inmiddels toch echt niet meer. Vette anticlimax was dat. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Niet-gedroogde paddo's zijn toch nog steeds verkrijgbaar? Ik dacht dat het drogen als bewerking werd gezien en de gedroogde daarom nu onder de opiumwet vallen. Anyway: iemand hier ervaring met aidsremmers? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Zelf niet, maar ik ken wel een gebruiker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: lange tijd gebruikt. Erg kut als je afhankelijk geworden bent. Vage angsten en paranoïde e.d. Ben er mooi klaar mee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Iemand hier ervaring met ketamine, ik bedoel vooral met de K-hole? Hoe is dat? Wil je muilperen? |
|
quote: Dealen is miss niet zo'n strak plan, maar delen is wel heel aardig natuurlijk! Zou zelf btw nooit paddo's nemen. Is me ook afgeraden omdat ik al niet chill op een joint kan reageren. Subtiel kamerolifantje |
|
Paddo's zijn vers geplukt maar enkele dagen houdbaar en je moet ze wel plukken voor de sporen uitkomen. Wil je ze langer bewaren moet je ze drogen. Vers invriezen wordt zwarte troep. Drogen gaat gemakkelijk op wc papiertje op een droge plek. Als het goed ingedroogd is kun je het wel invriezen maar hoeft niet. Belangrijk dat je het afsluit van zuurstof en licht. Dan kun je het vrij lang bewaren. Wel opletten met doseren. gedroogd is het 1/10 van het vers gewicht, maar het kan iets verschillen soms. Overigens kun je teveel aan paddo's ook gewoon wegdonderen als je het niet meer kwijt kan. 40 euro voor zo'n box heb je er dan wel uit hoor. OVerigens hebben smartshops nu ook redelijke alternatieven al ben ik daar niet bekend mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |