|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan ik me voorstellen. Wat zei de buschauffeur ervan>? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
|
Ja snotver. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Zelf gebruik ik het niet en wat een ander doet moet ie zelf weten; U wilt naar de klote?! Ik help wel.. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 11-05-2010 13:39] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:1,3 kilo Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik hoorde dat als je baardharen door je shag rolt, dat je dan behoorlijk misselijk kan worden. Iemand dit ooit geprobeerd? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
GBL dat doet het wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat is mij vast wel eens gebeurd, maar misselijk worden? Nee. |
|
quote:Het rollen zal wel meevallen. Het wordt pas vies als je het gaat oproken denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: daar zit wat in. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:baardharen en tabak. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik heb wel eens een lange haar in een joint gerold. Nóg harder stinken, knetteren, eigenlijk kan je 'm weggooien, of je moet het haar eruit kunnen trekken. Hoe dan ook verneukt. Atm indica. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Keihard bewijs, de camera liegt niet. Ben benieuwd hoe hij zich hieruit denkt te gaan redden.... Evil Dick |
|
zuigend? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
:') wou dat t bij mij zo naar binnen ging. :') Evil Dick |
|
kun je volgens mij beter in het zelfmoord topic posten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hahaha misschien wel, ja lol. Evil Dick |
|
Neeee! Nie Henry! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Vandaag een sweatlodge gedaan weer, veel leuker dan drugs en een even vette ervaring Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Sweatlodge? ik ken wel een blacklodge maar dat is iets heel anders denk ik.... Evil Dick |
|
Worden in het midden hete stenen gegooid die in het kampvuur hebben gelegen voor ongeveer 2 uur. Je ziet geen hand voor ogen in die tent en het is best opzwepend. Je kan het niet echt vergelijken met een sauna, dit is een stuk heftiger voor mij althans. Het is alleen wel een beetje spiritueel ingesteld allemaal maar nog genoeg met de voetjes op de grond dat ik me er niet aan erger. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |