![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Computer gauw uit jongens, ze kijken mee! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Nogal para ja. Op een drugs forum waar ik zit en openlijk over die shit word gepraat zoals hier is het nog maar 1 keer voorgevallen dat iemand in de bak is beland mede door posts op DF. En dan kwam dan nog omdat ze irl zelf dealden en vage shit uithaalden. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
hmz http://www.youtube.com/user/CharlieSheenLive#p/u/2/8rXO9L3dHrg [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-03-2011 0:48] Boeiender ![]() |
|
Hij lijkt hier wel erg veel op een andere bekende drugsgebruiker. ![]() Gelukkig was meneer Brood niet zo arrogant erbij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
iemand gaat waarschijnlijk een bepaald standpunt in nemen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Maar goed nieuws dus ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gaan we hier ook daadwerkelijk iets van merken dan? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Mwa er is een internationale trend om drugbeleid te versoepelen. In argentinie mag je van veel drugs al enkele grammetjes hebben en tsjechie mag je zelf een grammetje meth op zak hebben. NL loopt eigenlijk al achter, maar als de wereld weer wat inzicht krijgt dan gaan we vast wel weer mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Maar waarin zouden we het dan moeten merken? Prijs? Aanbod? Of dat meneer agent je niet meer op de vingers mag tikken? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Denk het laatste. maar het aanbod is volgens mij sowieso wel beter en kwaliteit ook wel. Door teh internets weten mensen er veel meer over weten ze wat ze moeten verwachten en kunnen gevaren beter inschatten. Een stapje dichter bij verantwoordelijk gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Volgens mij gaan ze je alleen niet meer vervolgen, grote kans dat je wel je drugs kwijt bent. ![]() |
|
Oh gelukkig. Blijft het toch nog een beetje spannend. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
hehe ook wel heavy shit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik krijg een backflash! In 95 bij de ingang van mysteryland, m'n laatste grote houseparty, werd gewoon van iedereen zelfs z'n softdrugs afgepakt. Maar dat was alles, hoor. Ik word er nog kriebelig van als ik daar aan denk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb laatst vet veel jointjes gerookt ![]() ![]() |
|
quote:Ik hoop echt van harte dat jij een troll bent. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Hij schijnt echt te zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Dan ga je toch lekker naar het metalfanforum als het je niet aanstaat? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-03-2011 0:34] ![]() |
|
Dat jij het opneemt voor zo'n dwaas van formaat Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: en hij luistert naar trash metal Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Dat jullie je eraan storen. Geef het even de tijd. Past zich wel aan of verdwijnt vanzelf weer. ![]() |
|
NIE SLOAN EH ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |