|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-05-2010 0:13] signature |
|
wow toch een keer proberen dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
antiberen is maar nix signature |
|
quote: geeft niet. Als ik je weer een keer tegen kom drinken we een biertje!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: HAHAHAHAH hoe kom je hier nou weer bij? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:is goud Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
In de goot, oh wat zijn mijn pupillen groot. Klemmende kaak, ik neem maar even een nieuwe snaak. Knarsende tanden maar wel lekker veel kilotjes verbranden. Ver van het pad af, bijna in mn graf. Lekker aan het trippen, hee daar lopen kippen. Ik kan niet wachten tot er een nieuw topic aangemaakt moet worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Italiaanse patiënt krijgt hasj uit Nederland ANP op 13 mei '10, 20:11, bijgewerkt 13 mei 2010 20:15 L'AQUILA - In Italië heeft voor het eerst een patiënt op doktersrecept marihuana gekregen. Voor de man, die lijdt aan multiple sclerose, is de drug uit Nederland geïmporteerd. Dit heeft de krant la Repubblica donderdag gemeld. Marihuana is bij de Italiaanse wet verboden en er is geen gedoogbeleid voor coffeeshops. De 42-jarige man stapte naar de rechter. Die gaf hem gelijk met een beroep op de grondwet waarin staat dat burgers recht op gezondheidszorg hebben. De rechter veroordeelde de zorgverzekeraar tevens tot betaling van de kosten. ‘Dit is een zege voor alle mensen die lijden als ik en die het om onverklaarbare ideologische en politieke redenen moeten doen zonder een medicijn waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat het efficiënter is dan de geneesmiddelen die momenteel in Italië in de handel zijn’, aldus de patiënt. Nu de marihuana nog uit Nederland wordt gehaald, lopen de kosten op tot 12.000 euro per jaar. Daarom gaan er stemmen op om ook in Italië marihuana voor therapeutische doeleinden te verbouwen. Strakke aktie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik snap niet waarom dat nou weer uit Nederland moet komen... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: that's private signature |
|
quote: Marihuana snap ik wel, hasj dan weer niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hehehe! *zegt meneer die regelmatig aan bachus offert* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 14-05-2010 10:59] |
|
Omdat mediweed in NL wel legaal geteeld wordt? |
|
quote: ja maar dan slaat het nogsteeds nergens op. Want, en nu komt het, ze kunnen het dan toch ook in de eigen land telen?? TEEL FF IN JE EIGEN LAND JA! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Willen ze toch ook gaan doen, maar voor die eerste paar grammetjes willen ze gewoon eerst hier bestellen. Voor mediwiet mag de kwaliteit niet zomaar variëren en moet alles te controleren zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goed voor de export dus onze economie vaart er wel bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze het een beetje groter aanpakken, nu is de volendamse klompen export naar Italie nog groter. De illegale handel is natuurlijk wel een stuk groter, en dat is ook erg goed voor de economie natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het mooie van deze drugstopic vind ik wel dat de duizenden wiet/hasj verhalen niet om de hoek komen kijken.Coke heeft een beetje dezelfde status als lekker eten...voor mij dan...fijn als het er is maar zeker geen must en na een tijdje hoef ik echt niet meer. Als ik teveel gebruik krijg je een gigantisch gevoel van paranoia dat alleen weg gaat als je snuift met mensen thuis om je heen, tsja en dan weet je dat je wel fout zit en echt moet stoppen. Evil Dick |
|
quote:1. Dit topic. 2. Die verhalen zijn misschien gepost in de voorgaande 6 delen van dit topic? |
|
Dit en deze mag allebei. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Meen je niet? |
|
Jazekers: http://forum.fok.nl/topic/759609 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Drugs en taal maken meer kapot dan je lief is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |