![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vraagje: Als je een joint rookt wordt je stoned of high, maar als je spacecake hebt gegeten wordt je dan ook stoned of high of heeft dat een andere naam? ![]() |
|
Dan word je ook stoned of high, met een beetje geluk. ![]() |
|
Maar er is dus geen andere naam voor? Gat in de markt. Eerst nog een muffin. ![]() ![]() |
|
Spacecake maak je met behulp van wietboter. Mijn broer gebruikte 50-60 gram wiet voor 1 cake... ![]() |
|
Dat is wel vrij veel. ![]() |
|
Ik heb van 70 gram knipafval boter gemaakt. Werkt goed. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe zonde, als hij het alleen in de boter voor dat ene cakeje heeft laten oplossen heeft hij gigantisch veel wegggegooit. Die boter had sowieso uren vrij verhit moeten trekken en dan nog had niet alle shit erin op kunnen lossen. Misschien is er maar thc voor van 10 gram oid opgelost, heb je toch even 200+ euro weggegooit. Sowieso moet je nagaan dat je bij het roken maar 20% opneemt en bij het eten wel tegen de 100% aan zit. Ik heb zelf ooit wietpannekoeken gemaakt door wat wiet in de volle melk te laten trekken. De wietpannekoeken gaven al een fijn licht effect, en de wiet was vervolgens nog rookbaar ook ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gatverdamme, natte naar melk ruikende wiet. ![]() ![]() |
|
als het nat is is het niet echt rookbaar nee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja ok, maar ik ken gasten die hard gaan op "vochtige" wiet. Zelf vind ik het niet te doen. Trekt voor geen meter. ![]() |
|
Hehe mn moeder heeft last van der rug dus ze vroeg of ik nog wat wiet had, haha dat ging ik maar al te graag voor haar halen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
lol mijn moeder heeft es bij mn broertje geblowd, toen wilde ze toch persé naar huis rijden want ze was er van overtuigd dat ze dat kon, belde ze 3 kwartier later op dat ze ergens langs de kant van de weg stond omdat ze geen idee meer had waar ze was, bleek ze 5 minuten verderop te staan :') Doet ze anders nooit hoor. ![]() |
|
![]() Nee mn moeder wou niet roken en niet veel effect hebben dus k heb maar een klein beetje voor in wat melk gemaakt. En een zooi tips gegeven, als het een goeie ervaring is gaat ze vast wel meer gebruiken(of heeft ze meer last van haar rug...) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
joa als het goeie tips waren... [/lame!] :') bedenk me net da'k mn moeder wel es wiet in zo'n zelfmaakfiltersigaret heb gedaan toen ze ff naar de plee was. Zij daarna die roken, proefde wel wat raars, ik zei dat dat mn javaanse jongens waren die ik ook in dat sigarettenmaakapparaatje had gehad.. zij doorroken.. dikke vette praatkick (en ze is al zo druk) ![]() ![]() |
|
Ik ging helemaal fout op die spacemelk die wij een keer gemaakt hadden, het was veeeeeeeel te sterk. En het smaakte ook naar conifeer melk ofzo, super smerig. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:lol conifeer.. ook wel es gerookt zonder positief succes, zegmaar ![]() |
|
Het rookt idd ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
haha dat zeker en thee zakt, maar is ook niet te roken ![]() |
|
Nootmuskaat, iemand daar ervaringen mee? Ga je volgens mij ook van achteruit fietsen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
vooral heel erg vies, geen effect je schijnt de verse noten met de olie er nog in te moeten hebben. Maar dat werkte volgens mij ook niet. Trips zijn ook niet heel plezant geloof ik, kun je beter wat anders uit het tuincentrum meenemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ook wel eens geprobeerd enige effect was dat ik er zwaar misselijk van werd. ![]() |
|
oja alles wat in kruidenpotjes in de keukenkast stond ook wel es gerookt.. incl. nootmuskaat. niks had effect, geloof ik. we waren al behoorlijk vd kaart toen ook hehe. [edit]en xtc-pillen fijnstampen en opsmoken is ook geen aanrader :') [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-05-2010 0:36] ![]() |
|
Weinig spul dat zo sterk is dat je genoeg hebt met roken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |