|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schijnbaar krijg je zelfs een laip kleurtje en ruik je ook nog es dagenlang lekker "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klinkt als een mooie mannen drug toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Daarom, eigenlijk moeten we wel! Gewoon binnenkort een lang weekend tot een kleine week koken, als een soort vakantie. Ik haal alvast een berg codeïne in huis! |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ah tis dus alle troep die er nog bij zit die zorgt voor de bizarre afstervingen. quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Reallife zombies IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar....dat is toch hartstikke onhandig?! [edit] Whaha! 'onhandig' hihi! Wat is het toch een malle meid. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-06-2011 18:23] Subtiel kamerolifantje |
|
YO DJ PLOMP THIS PARTY IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Onarmig zelfs, als ik dit mag geloven: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/kots_russische_home_made_heroi.html Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
PURE DEATH IN THE FLESH IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heeft iemand een link naar de volledige video van de vrouw met dat uitstekende bot? |
|
doet mij denken aan men behind the sun, die scene met de bevroren ledematen die aan gruzelementen worden geslagen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Bedoel je deze? http://www.vkmag.com/videos/videos_ongelukkige_tianeptine_gebruikers_uit_rusland/ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja, dankjewel! Ik kon alleen de korte clip vinden die al eerder was gepost. |
|
quote:Ja aap, die arm staat ook wel in het filmpje jaaaaa. 2,50....niet duur dat! Wel handig als je leeft in...wacht even he..... ARMMOEde! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ff ge-forward naar wat vrienden die bij de verslavingszorg werken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, lieverd, wist niet dat je die al gezien had. Mea maxima culpa! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Alleen bij deze mensen zijn de grote stukken achter gebleven in de aderen en dat vind je lichaam niet zo fijn en sterft af terwijl je zelf nog leeft. Veroorzaakt dus gewoon een trombose. Zou het dan gangreen zijn als gevolg van een trombose of een extreme vorm van PTS? Hoe fucked up het ook mag klinken maar ik vind het er gaaf uitzien. Die chick op het eind heeft vast ook de trip van haar leven gehad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja grappig, ik lig dubbel man, dijenkletser nou. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ben trouwens voor de tien miljoen honderd dertig duizenste keer gekapt met blowen. Ik weet gewoon dat ik er niet gelukkig van word. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 01-07-2011 12:11] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik kan ook totaal geen maat houden zoals veel mensen wel kunne. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hehe je moet ook niet de houding aannemen of je blower bent of niet en of je gestopt bent of niet. Maar je hebt gewoon periodes dat het je aanspreekt en het geweldig is en andere keren is het maar beter om er meer dan een maandje vanaf te blijven. Mensen hechten teveel waarde aan het woord stoppen en voelen zich schuldig als ze weer begonnen zijn en als het dan fout weer gaat wordt die schuld weer erger. Nergens voor nodig drugs opzich maken je ook niet gelukkiger maar alleen als je er goed mee om kan gaan kan het bijdragen aan je geluk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
`ja ik begrijp je. Ik zeg ook tegenwoordig: ik blow niet als ik wat aangeboden krijg, ipv ik ben gestopt. ik ben weer aan het schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 01-07-2011 12:27] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik zeg altijd dat ik geen zin heb ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |