|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
CI lijkt mij dan ook een plaat die wat langer nodig heeft dan enkele dagen/weken om er de genialiteit van in te zien. |
|
Vorig jaar hadden ze een artikel over Ex Deo, en was het geen enkel probleem om Maurizio Iacono's naam correct te spellen. Deze maand schijnt dat lastiger na een Kataklysm interview met Max Duhamel. Hij heet nu niet Maurizio, neehee, tis nu Mauricio... En die spelfout komt niet maar 1 keer voor... WTF!? Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik zeg meteen m'n abonnement op en informeer al m'n kennissen die ook abonnee zijn. Wat een schandaal zeg, hier komen ze niet zomaar mee weg! spelfout weggehaald... |
|
Ik zeg boycotten die handel! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Hoho, het gaat hier wel om de zanger van Ex Deo hè. Voorwaar een heel sympatieke man. Die zomaar shirts weggeeft. Weliswaar in ruil voor een fles van zijn lievelingswijn, maar toch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Haha vind het gewoon een beetje debiel dat het ze in de ene wel lukt om Maurizio Iacono te schrijven, en in de andere heet 'ie opeens Mauricio Lacono :p Je zou zeggen dat ze het na 20 jaar Kataklysm wel weten :p Black seeds of bunny! |
|
Anita boel die vond dat Reverend Bizarre te langzaam speelt. Dan verdien je een nekschot, een gangrape en onmiddellijk ontslag |
|
Ik vind dat iedereen met een mening zijn muil moet houden. Maar dat is mijn mening. Serieus, ga zelf maar eens verhaaltjes schrijven voor blaadjes en dan 100% foutloos zijn. Die rommel wordt gelezen door een enorme gebundelde kennis van fans en insiders, dan is het vrijwel altijd zo dat de interviewer dingen niet weet die anderen wel weten. Big deal. Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is om keer op keer dezelfde verhalen van muzikanten te horen. Doe maar muziek, hou verder je muil. Of het moeten gave verhalen van kansloze acties op tour zijn ofzo. Ja hoor... |
|
Geef het goede voorbeeld en hou je bek dicht Maar bij doom klagen dat het te traag is .. je gaat bij thrash toch ook niet janken dat ze zo snel spelen?? |
|
Of bij Goth dat het gay is? Of bij Viking metal dat het idioot is? Ik denk dat het niet geheel klopt wat je zegt. Doom gaat niet per se om 'langzaam', toch? Je kunt toch ook 'mid tempo death metal' maken? Al is dat wel vaak omdat die band een kut drummer heeft die niet kan blasten. Oh ja, mijn bek. Nu. Dicht. Ja hoor... |
|
Dan heb je kruisbestuivingen, bands die wat anders proberen, maar bands die 'old school' spelen en zich aardig houden aan de kenmerken van een genre, ga je niet afkraken op het zich houden aan het genre. Dan heb je gewoon geen inhoudelijke kennis. |
|
quote: Dan is het toch 'mid tempo death metal' en geen 'doom'? Boeiender |
|
quote: Illustreert weer mooi hoe irritant verwarrend de l en de I kunnen werken, helemaal in bepaalde lettertypes. En @ Jolly Roger 666: 39 posts ver en het gaat al overduidelijk niets worden.. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-08-2010 10:42] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Waar heb je het over? Ja hoor... |
|
Dat je jezelf zo lekker profileert. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Je krijgt de groeten van jonneke, Jolly. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Safe, dank je wel. En terug! Ja hoor... |
|
quote: *proest* |
|
020 gebruiken ipv Amsterdam in een live review. |
|
quote:Poging om meer jeugd te bereiken? |
|
quote: |
|
quote:hahaha welke review ging het om dan? Evil Dick |
|
quote: Dat vind ik altijd wel zo kansloos, zowel van voetballiefhebbers (om ze zo maar eens te noemen) en Geenstijl-achtige sites, maar helemaal als het om serieuzere media gaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: live review van Kamelot in de aardschok van mei. Ik vind dat je als "serieus" media blad toch echt wel de namen van de stad mag en moet gebruiken. Zowiezo hou ik er niet van als men met net nummers begint, Amsterdam is gewoon Amsterdam en niet 020 net zoals Rotterdam gewoon Rotterdam is en geen 010 etc. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |