|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is een Aardschok? |
|
quote: http://www.nu.nl/binnenland/3008737/lichte-aardbeving-in-limburg.html Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Tsja, wie neemt Verhuysen dan ook nog serieus tegenwoordig? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Inderdaad. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Joa, sinds die St. Anger review van hem heeft hij zichzelf afgeserveerd als serieuze muziekliefhebber inderdaad. Boeiender |
|
quote: Aardschok is mainstream, metal is mainstream. Aardschok heeft helden nodig, net als iedere mainstream stroming, dus ook metal. Ze onderhouden het samen met alle grote kanalen binnen het genre. Nu en dan eens een comment bij Lulu en een minder plaatje van Machine Head, dat is ook om zichzelf "genuanceerde" en "kritische" attitude toe te dichten. Maar o wee als een nietszeggende naam als Xerath een naar hun doen degelijke plaat uitbrengt die net iets beter is dan de zoveelste Zonaria of Nuclear Blast band die ze allemaal samen geleidelijk aan ieder jaar hoger de affiche van zomerfestivals omhoog willen duwen... om de zoveel tijd mag een outsider eens iets zeggen, of een topper van een nicherichting die aan belang wint zodat ze ook de sympathie van die mensen weer eens binnenhalen, maar ze hebben vooral nood aan heeel veel bekende namen. Neem het hen eens kwalijk, het is een populaire cultuur dat metal, met alle eigenschappen van dien. Het volkje en de media daarbinnen trekken dezelfde kaart. Muziek alleen doet het al lang niet meer, het is "the package". signature |
|
quote: Ik niet, maar ik verbaas me er toch iedere keer weer over dat zo iemand nog recensies mag schrijven, terwijl er in de hoek van de "modernere" metal - waar alle genoemde bands behalve Metallica toe behoren - ook andere kundige, en veel objectievere redacteuren binnen de Aardschok-burelen rondlopen (Robert Haagsma, Martijn Busink, Wouter Dielesen...). @ Hypnos: ik ben het eens met alles wat je zegt, maar daarom mogen dit soort botte-bijl-conclusies nog wel aangestipt worden toch? |
|
quote: Devin was wel degelijk slecht bij stem. Dat je dat niet doorhebt omdat 'ie heel goed/professioneel is, en bij de zaken waarop het mis zou kunnen gaan overgaat op z'n schreeuw, of de achtergrondkoortjes het laat overnemen terwijl hij een grapje maakt laat hem alleen maar stijgen in mijn achting. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: absoluut!! graag zelfs vrees alleen dat je frustratie zal omslaan in apathie na een tijd [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-01-2013 11:22] signature |
|
Ik zou eerlijk gezegd ook niet anders verwachten dan dat iemand als Devin Townsend weet wanneer hij wat wel en niet kan, en daarop inspeelt. Ik vind sowieso wel dat een groot deel van de metalscene draait rond wat 'in' is. Wijk je daarvan af, word je al snel verguist, en dat werkt niet voor een tijdschrift, dus houden ze zich lekker an de heersende consencus Black seeds of bunny! |
|
Er zijn enkele sterke politici verloren gegaan aan Aardschok magazine. signature |
|
quote:Precies, hij twitterde overigens zelf ook over die stemproblemen wegens zware verkoudheid. Daarom ook, samen met Meshuggah, de meest professionele act van de dag. Wel eens met de rest van de kritiek. Vond Opeth helemaal niet zo sterk. En die wervelende lichtshow.. zoveel had ik nou ook weer niet gedronken om die compleet te missen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nog een misser: hun website. Jezus... Ja hoor... |
|
Toffe peer die Hypnos. |
|
quote: Dat vind ik ook zo spijtig aan de Graspop-affiche, die, net als een affiche van Werchter, altijd redelijk voorspelbaar is. Bands die minder bekend zijn komen bijna of zeer weinig aan bod op zo'n festival. Met Hellfest is dat mijn inziens wél het geval. Roadburn is dan weer een voorbeeld van het andere uiterste. Een combinatie van beiden zou best leuk zijn, denk ik. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: quote: Dan ben ik blij dat ik in m'n tirade de woorden "niks van gemerkt" heb gekozen. En inderdaad respect dat hij dat dan nog op zo'n manier kan camoufleren. Al moet ik wel zeggen (slechte verdediging) dat ik het geluid bij zijn optreden juist helemaal niet goed vond, dus misschien heeft dat toentertijd mijn waarneming beïnvloed? |
|
Cover + 6 pagina' (!!!!) Epica....... Nuff said. |
|
quote: Okee ik vind de band ook totaal niks maar dit is geen misser want geen fout. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Het kan toch de plank flink misslaan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee de plank wordt ook niet mis geslagen aangezien er biets fouts in het ertikel staat (ga ik even van uit aangezien ik her artikel niet gelezen heb) Dat meneer de band kut vind en daarom geen zes pagian's waard vidt is geen geen fuck up van Aardschok, maar gewoon van het ene hersencellettje van meneer. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: En jouw hersenen omtrent spelling? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik reken op minstens 3 pagina's met foto's van de zangeres. Dat is geen misser. |
|
quote:Even inhoudelijk reageren aub, dit vervuilt de discussie. |
|
quote: Misschien zuigt de pauperspelling de inhoud uit meneer z'n reactie leeg? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |