|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mooie collage's weer van de optredens. Lijkt de playboy wel signature |
|
O. Waar blijft dan die nieuwe lay-out? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Daar gaan we weer; De nieuwe cd van Canvas Solaris heet IRRADIANCE! niet Cortical Tectonics, iets wat de recensent bovendien tig keer meent te moeten vermelden. Dan vraag ik mij af of hij wel de juiste cd gehoord heeft. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Bijna alle mannen zeggen de Playboy te lezen vanwege de goede interviews, dus bedankt voor het compliment! |
|
@naturens, idd erg vaag. er net even bij gepakt. 4 x verkeerde albumtitel maar volgens mij wel alle songtitels goed. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
bij de + / - van Iron Maiden staat de hoge score in de "-" en de lage score in de "+" erg!!!! signature |
|
quote: Ik vond dat humor!!! Zetfoutje lijkt me. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Idd, en op de eerste pagina staat dat nieuwe Dimmu Borgir pas eind oktober verschijnt... |
|
Was ik nu zo zat, of speelde Onslaught ook? Staat iig niet in de elsrock revieuw. |
|
quote: Dat geeft aan welke review juist is en welke niet |
|
o signature |
|
zelfde als in de rock hard van deze maand, +/- review en dus de + bij de lage beoordeling staan, lekker interresant. |
|
quote: Ik zou pas echt geschokt geweest zijn als Eric de nieuwe Maiden onder de 75 had gescoord. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: schande!!! signature |
|
quote: Zo is dat. |
|
Ik vond het wel apart om "Feel the Steel" van Steel Panther in een aantal jaarlijstjes te zien, aangezien die plaat in juni 2009 is uitgekomen. Ook opvallend: Austrian Death Machine komt volgens Aardschok uit Oostenrijk |
|
|
|
Aan dit topic kan je altijd mooi zien wanneer de nieuwe A. wordt gedistribueerd Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En toch heb ik de laatste uitgave weer gemist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En de busreis naar Hellfest vertrekt volgens de Aardschok ergens in april, terwijl het festival in juni is. Ach, wel mooi op tijd. |
|
Dat is i.v.m. Zwarte Zaterdag. |
|
Ik blijf erbij dat die hele Onno Cro-Mag een enorme Aardschok misser is! Maar wellicht ligt dat meer aan mij, ik trek die enorme diepgang in zijn interviews niet... en die lappen tekst. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat ligt niet aan jou hoor. Vind daarentegen maar iemand die al die Hardcorezooi wil recenseren. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Alsof de hardcore liefhebbers voor de Aardschok gaan, die gaan toch echt voor de underground bladen die er in veelvoud zijn. Daarbij komt dat de recensies op Hardcore gebied door Diana Willms een stuk prettiger leesvoer zijn dan dat prutswerk van Onno. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |