|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mee eens wb Floor Jansen. Ze is blijkbaar niet bepaald fotogeniek, want in t echt ziet ze er een stuk leuker uit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben ik met je eens mutilator. Vraag me af ze er zelf voor kiest om die poses te maken of dat ze die richting in gestuurd wordt door de fotograaf. |
|
kan ook aan de fotograaf liggen natuurlijk, of aan de lichtinval. |
|
quote:Ja, dat is zo, maar dat heb ik wel met meer recensenten van de Aardschok...Onno cro-mag bijvoorbeeld ook...als die 4 zinnen in een recensie heeft staan dan is het veel. Evil Dick |
|
quote:Onno was de eerste, dus die mag dat. "Deze cd zal inslaan als een BOM in de hardcorescene." |
|
Zijn interviews zijn ook altijd zo diepgaand....lol Ja, Crypt, maar hij kopieert ze tenminste niet...ik denk ik zal eventuele bijdehandjes maar voor zijn he. :') Evil Dick |
|
Dat is te makkelijk Crypt, zelfs voor mij. En een diepte-interview met hardcoregasten, euh... SOIA interview was goed. |
|
quote: Ik vind anders ook dat ze wat meer mag lachen op foto's. Of is dat niet true ende necro? |
|
quote:Ik kan me nog een heel goed interview met Biohazard herinneren, waarin Onno ook echt kritisch uit de hoek kwam t.o.v. zijn "helden". Het is soms een fanboy, maar hij blijft meestal wel neutraal. Ik vind Onno best goed eigenlijk bij vlagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ga ook een Onno Cro-Mag review maken, komt ie: Deze cd van (vul naam naar keuze in) doet mij beseffen hoezeer ik deze stijl hardcore gemist heb. (vul naam naar keuze in) speelt in de stijl van (vul naam naar keuze in), (vul naam naar keuze in) en (vul naam naar keuize in). Ik ben helemaal ontroerd van deze cd van de jonge honden van (vul naam naar keuze in). Ik moet er een klein beetje van huilen ook. Klasse! spelfout weggehaald... |
|
Een vriend van me kwam met een treffende vergelijking voor de Aarschok: 'De Aardschok is eigenlijk de Hitkrant van de metalscene' Eigenlijk klopt dit vaak wel ja... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Qua reviews heb je helemaal gelijk. Maar de interviews van hem vind ik vaak beslist niet slecht. Wat onconventioneel wellicht, maar daar houd ik wel van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Je vergeet de halve tracklist te noemen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Je vergeet de halve tracklist te noemen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Over de stijl van zijn reviews zeg ik niets, maar als er een ding is dat je niet van Onno Cro-Mag kan zeggen, dan is het dat hij het genre niet kent. Hij weet telkens wel weer goede vergelijkbare bands op te sommen, waardoor je gemakkelijk je eigen conclusies kunt trekken. En als hij minder dan 80 punten geeft, dan is het metalcore of beatdown [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-06-2010 12:17] |
|
quote: Of gewoon metal Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dan wordt de grens al verlaagd naar 70... |
|
Het nummer Dragontower van Keep of Kallessin zou volgens Aardschok-redacteur 'buiten de boot' vallen op de cd 'Reptillian'. Volgens mij bedoelt de beste man 'uit de toon'. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja, sjongejonge, wát een misser! Bruce Banner |
|
quote: Zegt iemand die de bandnaam niet kan schrijven... |
|
Zegt iemand die uit Elburg komt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Kan ik tenminste nog bij de Aardschok terecht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Daarom hebben ze nu ook iemand anders voor de beatdown en metalcore. En wat varanus hierboven opsomt kun je saai vinden, maar het is wel nuttig. Je weet ongeveer wat je van de cd kunt verwachten en daar zijn reviews voor. quote:Dat was een mooi interview. Het One Life Crew interview is ook legendarisch. |
|
Geen NDF-review in de laatste Aardschok |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |