|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 quote: +1 quote: En terecht. |
|
quote: Je begrijpt dat met dergelijke stupide opmerkingen de rest van je meninkje direct waardeloos wordt? |
|
quote: die was toch al eerder weg dan 2001? |
|
quote: Beschouw jij dat "Duitse metal = slecht" als zijn mening? Want volgens mij doelt hij juist op een tendens die op de Aardschokredactie heerst. |
|
quote:Vroeg me ook al af of het dat niet is wat hij bedoelt. |
|
quote: Je leest dit inderdaad even verkeerd denk ik... spelfout weggehaald... |
|
quote: En Wim Baelus en Erik Westerveld niet te vergeten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik bedoel wel degelijk dat er een tendens is hoor, ik vind bijvoorbeeld RAGE geweldig goed, ook al mis ik Mike Terrana enorm. Ben hem blijven volgen, en ben dan nog niet eens een drummer. Wie goed leest ziet dat het zaken zijn die ik net irritant vindt aan het blad... Rene Veerkamp heeft geloof ik in 2003 of 2004 nog sporadisch gerecenseerd en verdween dan spoorloos. Het werd aangekondigd als "hij wil het rustiger aandoen"... Overigens: hij besprak dan wel extreme bands, sommige daarvan vind ik nu wel goed... Er was denk ik ook een verschil met de verschrikkelijke Steven Smegma. [Dit bericht is gewijzigd door Metalneverdies op 02-03-2012 10:55] |
|
Waarom ik Verhuysen zo ergerlijk vindt? Het is altijd van "niet origineel, wel goed, maar niet origineel", "Duitse/Teutoonse metal in optima forma", "Dave Mustaine zingt al jaren met een hete aardappel in z'n mond"... Jullie vinden vast wel nog wat... |
|
quote: Zijn studio-reports vond ik altijd wel gaaf en dan bedoel ik de afterparty-recensie's van hem Steven Smegma vind ik eigenlijk ook wel leuk. |
|
Mea culpa, ik las zijn woorden verkeerd. Ter verdediging: ik lees al jaren de Aardschok niet meer... |
|
quote: Ja vooral over die keer in de "garage country club" toen hij aan het dansen was met een oudere dame. |
|
quote: Ik weet het nog, ja. Was dat niet het Marduk-studioreport voor 'World Funeral'? |
|
Of van dat jochie dat zijn vinger in de dijk stak tegen die lui van Nevermore. He put his finger in a dyke to stop the leaking............... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ja, inmiddels wel weer? Na genadeloze kritiek op een interview met Helloween destijds vonden ze daarna als bij wonder alle Duitse metal weer even tof. Dat was voor mij het moment om te stoppen met lezen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Bij de recensie van "Tributo Der Blutharsch" "Het is jammer dat de titels van de tracks ontbreken. We zijn immers wel liefhebbers van Der Blutharsch, maar geen ultieme kenners" Dit lijkt me een understatement, want als je inderdaad een kenner zou zijn zou je weten dat alle tracks van Der Blutharsch zonder titel zijn. Nothing Happens In The Absense Of Noise |
|
quote: Nu nog stoppen met schrijven. |
|
Of je stopt met lezen, scheelt je ook een hoop ergernis http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En zo is het maar net! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Moet altijd kijken of jij een cd afkraakt dan weet ik dat ie het luisteren waard is. |
|
quote::') Ben je soms een ex van Ralph? [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-03-2012 11:37] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
De Zweedse Borknager... las ik in de nieuwe Aardschok. wist niet dat er ook een Zweedse was |
|
da's idd triestig... nuja, hun zanger Vintersorg is dan weer wel een Zweed, en iedereen weet dat zangers nu eenmaal dé belangrijkste factor in een band zijn, zeker in metal www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote: Borknager ken ik niet, Borknagar wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |