|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat fokking vinyl gaat niet in mijn cd-speler |
|
Ik was een keer bij een optreden van Shaking Godspeed en ze verkochten alleen LP's |
|
Daar heb ik de afgelopen jaren al redelijk wat leuke hebbedingetjes gekocht dus laat ze daar maar rustig mee doorgaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Juridisch kan het ook wel. Als je iets opgestuurd krijgt, is het van jou. Ongezien de kleine lettertjes. Ik vind het gewoon niet netjes. Bij die stand er tegenover stond het tenminste nog dat het om promo's ging. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Juridisch zijn al hele discussies over geweest of het wel of niet kan en mag dus daar begin ik niet eens over. Ik denk echter wel dat jij niet zo naief bent om bij een aardschok tent aan te nemen dat het niet om promo's zou gaan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Juridische discussies hier zijn niet interessant. Gaan allerlei leken zeuren over algemene voorwaarden en kleine lettertjes. Alsof die zo bindend zijn. Persoonlijk heb ik gewoon bij goederenrecht geleerd dat als een bedrijf jou iets opstuurd om te proberen, het object van jou is. Ik ruik natuurlijk van een kilometer afstand dat het om promo's gaat. Aardschok en CD's verkopen. Maar de stand er tegenover, geen idee wie dat was, Subculturr zat er achter, had er tenminste bij vermeld dat het promo's waren die ze verkochten. Aardschok niet. Daar zag ik dan ook leden van de Weizmannjugend actief graaien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: en voor een cdr gaat dat niet op? * steekt tong uit * |
|
Zoals gezegd... dan moet je bij elke recensie aangeven of het om een geperste CD, CDR of cassettebandje gaat. Nu hoeft dat alleen bij de eigen beheer, niet bij de gewone recensies. Stuur maar op die demo's op cassettebandje. Er staat hier een glimmend dubbelcassettedeck met minder dan 50 draaiuren. |
|
Waarom verschijnt de Aardschok op onregelmatige tijdstippen? Vroeger was het altijd ronde de 20e van de maand! |
|
Als je je dat voor deze maand afvraagt, dan is het omdat er eind september pas weer eentje op de mat ligt. |
|
Cool Robbie, als jij die tapes dan nog even aan Wim Baelus kunt geven voor zijn Speed, Death, Doom, Grind rubriek! |
|
Aangaande de promoverkoop van Aardschok: quote: Kan ik mij in vinden. Maar: Wat moet er dan mee gebeuren? Terugsturen is geen optie, dat is tijdrovende klus (plus kosten van postzegels en enveloppen), de prullenmand inwerpen lijkt me ook niet wat en gratis weggeven werkt ook niet, want dan loopt iemand met vijftig promo's weg. Een euro per promo vind ik dan nog wel een aardig alternatief. En de volgende Aardschok ligt overigens dinsdag de dertiende in de winkels. [Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 31-08-2011 21:20] |
|
quote: Met 20 pagina tellend Metallica kontlik verslag?!! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Daar ben je (of iemand anders) toch zelf bij. quote: Idem. Anders loopt er ook wel iemand met 50 promo's weg. Gratis. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hoeveel vraagt Aarsschok nu voor die promo's dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Desnoods. quote: Max. 5 p.p. vrienden, familie, uitdelen in je stamkroeg of op concertjes geen optie? quote:Nee. 't Was trouwens vanaf 1 Euro. quote:Jippie! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
dit lijkt mij het eerlijkst: als je iets koopt uit de Aarsschok tent mag je een gratis promo uitzoeken of maak er een paar flinke pakketten van en verloot ze als prijsvraag geld vragen voor die dingen is gewoon not done ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Helemaal mee eens. Ik word ook altijd link als ik zie dat er promo's in reguliere platenzaken verkocht worden (zoals bij Rocky Road in Den Haag). Ik ben ervoor die dingen gewoon weg te geven of idd te verloten of er een prijsvraag aan op te hangen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-09-2011 13:29] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Je moest eens weten hoe vaak ik de neiging heb gevoeld om promo's terug te sturen. Omdat de muziek om te janken was. Of om de milieupolitie te bellen. Al dat kostbare plastic dat aan zulke boutmuziek wordt verspild... :-) |
|
Labels doen er ook niks aan. Die bellen ook niet naar Rocky Road: wat flik je ons nou? Labels zijn allang blij dat er nog platenzaken zijn. Media Markt en Free Record Shop verkopen gewoon bootlegs. Is ook allemaal maar normaal tegenwoordig. |
|
quote: Al jaren niet meer in de bakken van beiden gekeken, dus dat zou ik niet weten. Trouwens, nog een beetje leuke bootlegs? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nee dan al dat kostbare papier en dure inkt die aan Aardschok wordt verspild... don't mistake lack of talent for genius |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Voorlopig is papier nog een stuk meer recyclebaar dan hard plastic. Maar verder ben ik idd nu even uitgeluld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |