![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha, het waren er geen zes miljoen, maar toch al best een prestatie. ![]() |
|
quote:Nee dat gelukkig niet. Onze kinderen komen gewoon uut de kut. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Oh nouja je weet nu dat je je pasgeboren kinderen dus wel even door de kut moet halen om astma te voorkomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Haha dat zou wat zijn. Na zo'n heftige keizersnee nog even het blaag met de keum door de pruim halen. Ik zie het al voor me... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
hehe, maar alleen even de lede maten ook al volstaat. Een koeienpruim moet ook wel voldoende zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Voor M. quote: ![]() |
|
is een bepaalde limiet in dB niet wat makkelijker te doen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kinderen zijn tegenwoordig sowieso te vatbaar voor van alles en nog wat. Gewoon niet zo overdreven hygiënisch en steriel doen en ze weer buiten laten spelen en smerig laten worden voor wat extra weerstand enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ongelofelijk trieste sukkel. ![]() ![]() |
|
+1 nu horen kinderen sowieso vaker ziek te zijn in hun jeugd omdat ze hun weerstand moeten opbouwen. Maar mensen gaan gelijk aan de medicijnen bij een griepje. Waarom zou je koortstremmende middelen als paracetamol en iboprofen geven, Ja ze hebben het even slecht maar koorts is als het onder de 40.5 blijft gewoon goed. Daarnaast is de alles in de mond stop fase niet alleen voor leren wat eetbaar is, maar ook gewoon een manier om een zo groot mogelijke diversiteit aan bacterien in je darmen te smeren. Honden met slecht werkende darmen gaan daarom welleens poep van andere honden eten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat? denk je dat de machinist het leuk vind dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Een neef van me heeft ooit een meisje onder het achterwiel in de dooie hoek van zijn vrachtwagen gehad. Hij is als gevolg daarvan een behoorlijke tijd uit het arbeid proces geweest omdat hij niet meer achter het stuur durfde te stappen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
lijkt me niet meer dan normaal idd. Al is het bij een vrachtwagen misschien nog wel erger omdat je het idee hebt dat je daar meer aan kon doen(al is dat misschien niet zo) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Goh, wist niet dat jouw pa ook machinist was? ![]() Gelukkig weet jij altijd waarover je praat. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nee, en jij ook zéker niet. Maar wil jíj exact dezelfde discussie voor de 5e keer? Ik niet. ![]() ![]() |
|
Maar wat bedoel je nu? vind je het voor de machinist niet erg dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dude, mijn pas was wél machinist (wijs het aan op het spoor en hij bestuurt het) dus ik weet zéker wel waarover ik praat. Maar vertel, wat was de standplaats van je pa? Denk dat mijn pa hem dan wel kent! De enige machinist bij de NS die er niet mee zit dat ie af en toe mensen voor de trein krijgt. Dat kán niet missen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-06-2010 12:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Welke dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:"Indien het hier in 't vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan." Apotheosis, achterkant boekje. Persoonlijk vind ik hem meer dan een beetje politiek, die uitspraak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hele andere context dan de discussie waar jij waarschijnlijk aan refereert, zelfmoordenaarbegrijper die je er rondloopt ![]() Grey maakte gewoon een goed punt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nou dan ben jij ook een ongeloveloze sukkel. Puh. ![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hangt volledig van de context af hoe politiek het is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Als het niet allemaal zelfmoordenaars zijn is het wel een beetje krom hoor ![]() Maar gebeurt het dan echt zo vaak? K kan me voorstellen dat het schrikken is maar met zelfmoordenaars zou ik er ook niet te moeilijk over doen, restecpts voor de zelfbeschikking. Al zou een zakje helium over de kop wel wat beter zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het lijkt mij behoorlijk traumatisch, zelfmoordenaar of niet. Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |