IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 29-07-2010 16:59 by nark Profiel van nark

Kijk maar naar Monotith death cult hahahaha
Maar exuus aan bovenstaande heren dan maar


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-07-2010 17:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2010 10:39 schreef ZelThoR het volgende:




Dus, ouders hebben de verantwoordelijkheid, moeten zorgen dat haar leerplicht er niet overmatig onder lijdt en dat dat kind heel terugkomt. Wat gaat er mis?


Ah. Dus ouders zijn een nieuw soort overheid, ze maken het zelf uiteindelijk wel uit.


Maar hopen voor ze dat het dan allemaal goed gaat. Ik zou niet in hun schoenen willen staan als meisje niet meer terug komt.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2010 17:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Misschien ken je het meisje nog niet goed genoeg.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-07-2010 17:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hoezo? Of het nou een meisje van 14 is of een zeilknakker met 30 jaar zeilervaring, het kan altijd op alle fronten fout gaan.

Er zijn vast ook tig mensen die op hun 14de heel goed kunnen autorijden. Moeten we die dan maar laten autorijden? Omdat de ouders de verantwoordelijkheid wel dragen? Dan is het prrrima?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2010 17:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 juli 2010 17:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hoezo? Of het nou een meisje van 14 is of een zeilknakker met 30 jaar zeilervaring, het kan altijd op alle fronten fout gaan.

Er zijn vast ook tig mensen die op hun 14de heel goed kunnen autorijden. Moeten we die dan maar laten autorijden? Omdat de ouders de verantwoordelijkheid wel dragen? Dan is het prrrima?


Als die 14jarigen netjes hun rijbewijs halen wel ja, waaruit ze laten blijken kundig genoeg te zijn voor het besturen van een auto (of boot of kinderwagen of.. whutevah).


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-07-2010 17:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Maar ja, dat mag dus niet. Zo zijn de regels.

edit:

Ik wil geen gelijk hebben, daar gaat het niet om. Ik weet niet hoe de ja-mensen daar over denken. Ik vind gewoon wat ik vind. En anderen vinden wat anders. En dat is dus ook prrrima.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-07-2010 17:45]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2010 17:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 juli 2010 17:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maar ja, dat mag dus niet. Zo zijn de regels.



Yep, grenzen. Schijnbaar zijn die anders voor het zeilen. Ik vind haar wel wat jong voor zo'n reis, maar hee als zij dit graag wil en de ouders vinden het okee en wettelijk gezien staat er niks vast.. waarom dan niet? Ze is opgegroeid met dat zeilen, ze weet er meer vanaf dan menig ander lijkt mij, waarom dan door leeftijd tegenhouden? Ja okee, klote als ze verzuipt uiteindelijk omdat er bleek dat ze niet kon zwemmen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2010 6:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2010 17:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hoezo? Of het nou een meisje van 14 is of een zeilknakker met 30 jaar zeilervaring, het kan altijd op alle fronten fout gaan.

Er zijn vast ook tig mensen die op hun 14de heel goed kunnen autorijden. Moeten we die dan maar laten autorijden? Omdat de ouders de verantwoordelijkheid wel dragen? Dan is het prrrima?


Ik bedoelde het anders, misschien vinden die ouders het niet zo erg dat ze niet terug komt omdat het misschien een irritant kutkind is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2010 7:26 by XXL Profiel van XXL

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke verzekeringsmaatschappij haar levensverzekering onder haar hoede wil nemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2010 8:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 17:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ah. Dus ouders zijn een nieuw soort overheid, ze maken het zelf uiteindelijk wel uit.

Gelukkig wel, ja! Natuurlijk hebben ouders de verantwoordelijkheid, anders zou de overheid aansprakelijk zijn voor wat kinderen doen

Leerplicht bijvoorbeeld: "In de Leerplichtwet is vastgelegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat hun kinderen bij een school staan ingeschreven en dat zij de school bezoeken." (wiki, en natuurlijk is het wat breder dan dat, zoals dat 'home schooling' ook mag)
quote:
Maar hopen voor ze dat het dan allemaal goed gaat. Ik zou niet in hun schoenen willen staan als meisje niet meer terug komt.

Ik hoop ook voor ze dat het goed gaat, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 9:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 juli 2010 22:02 schreef Greycloak het volgende:
Pfff tsss, er zijn complete woonwagenkampen in NL vól kansloze kutkinderen die niet door welke instantie dan ook verplicht worden te doen wat kinderen van die leeftijd horen te doen.
En nu één meid uit een kansvol gezin eens iets léuks wil gaan doen, iets wat je maar eens in je leven kan, een droom verwezenlijken...

Mijn zegen heeft ze!


Sterke post, helemaal mee eens. Ik denk dat Jeugdzorg met deze kwestie vooral probeert om wel uit te stralen een instantie te zijn die voet bij stuk houdt en streng is. Dat gaat makkelijker bij een gezin dat netjes is en zich wel aan de regels houdt.
Ik ken zelf uit de praktijk ook talloze voorbeelden van aso-gezinnen waarin ze niet durven in te grijpen, omdat ze bang zijn voor geweld of zich op andere wijze laten intimideren. Daar branden ze hun vingers natuurlijk niet aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2010 9:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juli 2010 9:46 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat Jeugdzorg met deze kwestie vooral probeert om wel uit te stralen een instantie te zijn die voet bij stuk houdt en streng is.

Nee hoor;

Het is volgens de rechter nu aan haar ouders om te beslissen of ze solo een zeilreis rond de wereld mag maken. De Raad voor de Kinderbescherming had de rechtbank om verlenging van het toezicht gevraagd. Dit terwijl Jeugdzorg er juist voor pleitte om de ondertoezichtstelling per direct te beëindigen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 9:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 9:46 schreef bastianus het volgende:
Ik ken zelf uit de praktijk ook talloze voorbeelden van aso-gezinnen waarin ze niet durven in te grijpen, omdat ze bang zijn voor geweld of zich op andere wijze laten intimideren. Daar branden ze hun vingers natuurlijk niet aan.


Ik ken voorbeelden van aso-gezinnen waarbij jeugdzorg wel durft in te grijpen ondanks het geweld en de agressie die daarbij komt kijken.

En nu?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 juli 2010 9:51 schreef MMayo het volgende:
Ik ken voorbeelden van aso-gezinnen waarbij jeugdzorg wel durft in te grijpen ondanks het geweld en de agressie die daarbij komt kijken.

En nu?


En ik ken geen voorbeelden.

Zo.


En nu?


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:09 schreef MR. N het volgende:
En ik ken geen voorbeelden.

Zo.


En nu?


Nu.. wachten op Bastianus of hij daar een betekenis aan kan verbinden.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 juli 2010 10:09 schreef MMayo het volgende:
Nu.. wachten op Bastianus of hij daar een betekenis aan kan verbinden.


O.

Dat zal vast geen problemen geven denk ik.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:10 schreef MR. N het volgende:
O.

Dat zal vast geen problemen geven denk ik.


Inderdaad, maar toch even afwachten voor de zekerheid. En misschien komt er nog een mooi vroegah verhaal aan te pas.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Oeh, dat zou de kers op de appelmoes zijn.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 10:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2010 9:51 schreef ZelThoR het volgende:
Nee hoor;

Het is volgens de rechter nu aan haar ouders om te beslissen of ze solo een zeilreis rond de wereld mag maken. De Raad voor de Kinderbescherming had de rechtbank om verlenging van het toezicht gevraagd. Dit terwijl Jeugdzorg er juist voor pleitte om de ondertoezichtstelling per direct te beëindigen.
O. Sorry, dan had ik het mis. De raad voor de Kinderbescherming dan, ook van die flapdrollen. Daar ken ik ook nog heel wat praktijkvoorbeelden van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 10:29 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 29 juli 2010 17:52 schreef MMayo het volgende:
[...]
Ze is opgegroeid met dat zeilen, ze weet er meer vanaf dan menig ander lijkt mij, waarom dan door leeftijd tegenhouden?

Zeker, als je op haar site over haar voorbereidingen leest dan is het wel duidelijk dat ze weet hoe en wat!

"Ook heb ik een zonnekleedje, in de tropen is dat erg belangrijk en met het weer nu merk je ook al dat het erg fijn is als er ergens schaduw is."

[Dit bericht is gewijzigd door rotor op 30-07-2010 10:29]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Goh.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:29 schreef rotor het volgende:
Zeker, als je op haar site over haar voorbereidingen leest dan is het wel duidelijk dat ze weet hoe en wat!

"Ook heb ik een zonnekleedje, in de tropen is dat erg belangrijk en met het weer nu merk je ook al dat het erg fijn is als er ergens schaduw is."


Dat voorbeeld wat je nu post is een grapje toch? Toch??


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 10:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2010 10:11 schreef MMayo het volgende:
Inderdaad, maar toch even afwachten voor de zekerheid. En misschien komt er nog een mooi vroegah verhaal aan te pas.
Zoals net al gepost, ik haalde even Kinderbescherming en Jeugdzorg door elkaar. Foei, stoute Bastianus!
Maar goed, vroegah:
Toen ik nog in Zutphen woonde, had ik verscheidene heroïne-junks, kamperts, leden van criminele families en ander fraai volk als klant in de kroeg. Mijn collegae en ik wisten van verscheidenen dat ze niet al te zorgvuldig met hun kroost omgingen, hetgeen b.v. resulteerde in verwaarlozing, maar ook in ernstige mishandeling. Ik ken b.v. kinderen die 's nachts door hun ouders in het kippenhok werden opgesloten, baby's en peuters die weken (!) in dezelfde luier rondliepen etc. etc. We hebben hier regelmatig aangifte van gedaan bij de Kinderbescherming en politie.
De maatregelen die dan werden getroffen (of juist niet) hingen van volstrekte willekeur aan elkaar. Verder ken ik nog praktijkgevallen uit mijn werk waarin dat ook het geval is, maar waarover ik vanwege privacy e.d. natuurlijk niet uit kan weiden.
Wat ik wil zeggen is, dat er weinig beleid en samenwerking is tussen instanties die kinderen moeten beschermen. En weinig samenhangendheid in maatregelen die genomen worden om dit werk uit te voeren. En dat een publiciteitsgeval als dit bij de Kinderbescherming natuurlijk uitstekend te pas komt om het imago wat op te vijzelen door voet bij stuk te houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2010 10:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juli 2010 10:30 schreef MMayo het volgende:
Dat voorbeeld wat je nu post is een grapje toch? Toch??

Nope, staat er echt. Maar ja, lekker boeiend in deze context, zo'n los citaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:35 schreef bastianus het volgende:
Zoals net al gepost, ik haalde even Kinderbescherming en Jeugdzorg door elkaar. Foei, stoute Bastianus!
Maar goed, vroegah:
Toen ik nog in Zutphen woonde, had ik verscheidene heroïne-junks, kamperts, leden van criminele families en ander fraai volk als klant in de kroeg. Mijn collegae en ik wisten van verscheidenen dat ze niet al te zorgvuldig met hun kroost omgingen, hetgeen b.v. resulteerde in verwaarlozing, maar ook in ernstige mishandeling. Ik ken b.v. kinderen die 's nachts door hun ouders in het kippenhok werden opgesloten, baby's en peuters die weken (!) in dezelfde luier rondliepen etc. etc. We hebben hier regelmatig aangifte van gedaan bij de Kinderbescherming en politie.
De maatregelen die dan werden getroffen (of juist niet) hingen van volstrekte willekeur aan elkaar. Verder ken ik nog praktijkgevallen uit mijn werk waarin dat ook het geval is, maar waarover ik vanwege privacy e.d. natuurlijk niet uit kan weiden.
Wat ik wil zeggen is, dat er weinig beleid en samenwerking is tussen instanties die kinderen moeten beschermen. En weinig samenhangendheid in maatregelen die genomen worden om dit werk uit te voeren. En dat een publiciteitsgeval als dit bij de Kinderbescherming natuurlijk uitstekend te pas komt om het imago wat op te vijzelen door voet bij stuk te houden.


Met je conclusie ben ik het wel eens ja maarreh.. dat weken in dezelfde luier. Knap wel, gezien die krengen vanzelf wel eraf flikkeren als ze te verzadigd zijn. Of het kind moet weken niet hebben zitten pissen en schijten, kan ook. Maar al met al, mooi vroegah stukje weer.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen