|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha dan had hij zelfs een schoolreisbus kunnen kapen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Priester deed comapatiënten Een Belgische priester heeft tussen de jaren 60 en 80 enkele vrouwelijke comapatiënten seksueel misbruikt. De directie van het ziekenhuis was hiervan op de hoogte, maar greep niet in. De vieze priester is inmiddels overleden. Zijn collega Norbert Bethune komt vandaag met de beschuldigingen naar buiten in Het Laatste Nieuws. De comaseksende priester was in het ziekenhuis van Tielt werkzaam als pastor. Ook vergreep hij zich enkele keren aan psychiatrische patiënten, aldus de klokkenluider. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat gaat zelfs mij te ver! Evil Dick |
|
quote:Wie zegt dat? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Als je het locked in syndrone hebt is dat best kut. Maarja aan de andere kant is het misschien wel fijn een beetje variatie na jaren lang stil liggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meisje (12) straft God Een 12-jarig meisje uit het Franse Perreux (vlakbij Parijs) heeft meerdere malen brand proberen te stichten in de Saint-Jean-Baptiste-kerk. Het kind pikte het niet dat God haar zusje niet had gered bij een verkeersongeval. Het duivelse kind vond brandstichting in de kerk daarom een gegronde reden om God te straffen. Vier keer Het meisje had al in september 2009 haar eerste poging gedaan om de kerk in brand te steken. Vervolgens probeerde ze het nogmaals in januari, februari en mei van dit jaar. De kerk liep geen grote schade op. Kinderhand De politie kwam de kleine satan op het spoor, omdat ze haar handafdruk had achtergelaten in de was van een kaars. Toen een getuige het pyromaantje aan het werk zag, werd het meisje opgepakt. Ze heeft direct al haar zonden opgebiecht, meldt de Franse krant Le Parisien. Hihihi... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vertederend ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, wat formuleren ze het bij Spitsnieuws allemaal op een lijpe manier zeg. |
|
Wel een beetje triest voor een krantje wat je ook gedrukt op het station kan vinden. De pers is nog wel een beetje te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: No pun intended. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-05-2010 21:54] |
|
Quashimodo is een klikspaan! Je moeder. |
|
Iemand die zich afvraagd waarom spaghetti zo lang aan het plafond blijft kleven? IJzersterk metselen met sushirijst Chinese onderzoekers ontdekken het geheime ingrediënt dat oeroud kleefrijstcement zo onverwoestbaar maakt. Bouwvakkers uit China ontwikkelden ruim 1500 jaar geleden een extreem stevige metselmortel die zelfs zware aardbevingen kan weerstaan. De speciale component is kleefrijst, de lekkere plakkerige rijstsoort die onder meer in sushi zit. En tussen de bakstenen van talloze antieke graftombes, tempels en bruggen in China. Bingjian Zhang en zijn collega-onderzoekers in China ontdekten wat het geheime ingrediënt is dat kleefrijstcement zo sterk maakt: het zetmeel amylopectine. Ze doen daar verslag over in de Accounts of Chemical Research, een publicatie van de American Chemical Society. In hun zoektocht naar de beste cementmortel voor het restaureren van oeroud metselwerk, onderwierpen de onderzoekers een monster kleefrijstcement aan een grondige analyse. Het monster kwam van de bijna 34 kilometer lange stadsmuur van Nanjing, naar verluidt het oudste gemetselde bouwwerk ter wereld. Volgens Zhang is het kleefrijstcement een organisch/anorganisch composietmateriaal. De anorganische component is calciumcarbonaat, een bestanddeel van gebluste kalk, en het organische deel is het zetmeel amylopectine, afkomstig uit kleefrijstsoep. Amylopectine komt naast rijst ook voor in andere zetmeelhoudende voedselsoorten. Aardappels zouden dus ook een goed staaltje metselwerk moeten kunnen opleveren. Tijdens het onderzoek maakten de onderzoekers zelf ook enkele ladingen cement van gebluste kalk en verschillende concentraties kleefrijstsoep. Volgens hun testresultaten is dit goedje vergeleken met kalkcement stabieler, houdt het beter water tegen en heeft het een hogere mechanische sterkte. Kleefrijstcement is dankzij alle gunstige eigenschappen volgens de onderzoekers ideaal voor de restauratie van eeuwenoude gemetselde bouwwerken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mooie actie wel. Interessante man, die Ratelband. Hij lijkt wel een beetje de weg kwijt te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Walgelijke vent die Ratelband. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Heb hem een keer IRL ontmoet bij mijn broer in het kraakpand. Was daar heel anders dan in de media. Ik vond hem haast sympathiek. Rustige man was het toen ook, heel relaxt. 't Is meer een rol die hij speelt altijd, wellicht is hij wat schizo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Had je broer de Hap Hoek gekraakt? Bareuh... |
|
quote: (De Stentor) Mijn oude buurman. Had ik niet verwacht van die oude zonderling. Bareuh... |
|
quote:Was het maar waar. Dan zat ik nu niet hier. Met je Breezer-opmerkingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is dat die aparte knakker met die wat langere haren en altijd dezelfde smerige pet op? Die vaak rondfietst in Oeken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee. Ik heb 'm nog nooit zien fietsen. Zal ie wel gay vinden, net als MR N. Bareuh... |
|
quote:Kent hij mr. N dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Anders kan hij me toch niet gay vinden... Boeiender |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sommige mensen vinden je ook wel gay zonder dat ze je echt kennen. Denk ik hoor. Geen idee van. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |