IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-05-2010 14:24 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Dat zou inderdaad kunnen
Misschien was hij een Fritzl- of Doutroux-kelder aan het graven.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 14:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha dan had hij zelfs een schoolreisbus kunnen kapen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2010 16:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Priester deed comapatiënten

Een Belgische priester heeft tussen de jaren 60 en 80 enkele vrouwelijke comapatiënten seksueel misbruikt. De directie van het ziekenhuis was hiervan op de hoogte, maar greep niet in.

De vieze priester is inmiddels overleden. Zijn collega Norbert Bethune komt vandaag met de beschuldigingen naar buiten in Het Laatste Nieuws.

De comaseksende priester was in het ziekenhuis van Tielt werkzaam als pastor. Ook vergreep hij zich enkele keren aan psychiatrische patiënten, aldus de klokkenluider.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 29-05-2010 16:25 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Dat gaat zelfs mij te ver!


Evil Dick


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-05-2010 16:39 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 29 mei 2010 16:25 schreef Crypt_666 het volgende:
Dat gaat zelfs mij te ver!
Wie zegt dat?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2010 20:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als je het locked in syndrone hebt is dat best kut. Maarja aan de andere kant is het misschien wel fijn een beetje variatie na jaren lang stil liggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-05-2010 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Meisje (12) straft God

Een 12-jarig meisje uit het Franse Perreux (vlakbij Parijs) heeft meerdere malen brand proberen te stichten in de Saint-Jean-Baptiste-kerk. Het kind pikte het niet dat God haar zusje niet had gered bij een verkeersongeval.

Het duivelse kind vond brandstichting in de kerk daarom een gegronde reden om God te straffen.

Vier keer

Het meisje had al in september 2009 haar eerste poging gedaan om de kerk in brand te steken. Vervolgens probeerde ze het nogmaals in januari, februari en mei van dit jaar. De kerk liep geen grote schade op.

Kinderhand

De politie kwam de kleine satan op het spoor, omdat ze haar handafdruk had achtergelaten in de was van een kaars. Toen een getuige het pyromaantje aan het werk zag, werd het meisje opgepakt. Ze heeft direct al haar zonden opgebiecht, meldt de Franse krant Le Parisien.

Hihihi...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2010 21:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vertederend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2010 21:44 by Schaep Profiel van Schaep

Haha, wat formuleren ze het bij Spitsnieuws allemaal op een lijpe manier zeg.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2010 21:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wel een beetje triest voor een krantje wat je ook gedrukt op het station kan vinden.
De pers is nog wel een beetje te doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2010 21:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 29 mei 2010 16:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
...

De comaseksende priester was in het ziekenhuis van Tielt werkzaam als pastor. Ook vergreep hij zich enkele keren aan psychiatrische patiënten, aldus de klokkenluider.




No pun intended.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-05-2010 21:54]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-05-2010 22:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Quashimodo is een klikspaan!


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2010 19:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Iemand die zich afvraagd waarom spaghetti zo lang aan het plafond blijft kleven?

IJzersterk metselen met sushirijst

Chinese onderzoekers ontdekken het geheime ingrediënt dat oeroud kleefrijstcement zo onverwoestbaar maakt.

Bouwvakkers uit China ontwikkelden ruim 1500 jaar geleden een extreem stevige metselmortel die zelfs zware aardbevingen kan weerstaan. De speciale component is kleefrijst, de lekkere plakkerige rijstsoort die onder meer in sushi zit. En tussen de bakstenen van talloze antieke graftombes, tempels en bruggen in China. Bingjian Zhang en zijn collega-onderzoekers in China ontdekten wat het geheime ingrediënt is dat kleefrijstcement zo sterk maakt: het zetmeel amylopectine. Ze doen daar verslag over in de Accounts of Chemical Research, een publicatie van de American Chemical Society.

In hun zoektocht naar de beste cementmortel voor het restaureren van oeroud metselwerk, onderwierpen de onderzoekers een monster kleefrijstcement aan een grondige analyse. Het monster kwam van de bijna 34 kilometer lange stadsmuur van Nanjing, naar verluidt het oudste gemetselde bouwwerk ter wereld. Volgens Zhang is het kleefrijstcement een organisch/anorganisch composietmateriaal. De anorganische component is calciumcarbonaat, een bestanddeel van gebluste kalk, en het organische deel is het zetmeel amylopectine, afkomstig uit kleefrijstsoep.

Amylopectine komt naast rijst ook voor in andere zetmeelhoudende voedselsoorten. Aardappels zouden dus ook een goed staaltje metselwerk moeten kunnen opleveren. Tijdens het onderzoek maakten de onderzoekers zelf ook enkele ladingen cement van gebluste kalk en verschillende concentraties kleefrijstsoep. Volgens hun testresultaten is dit goedje vergeleken met kalkcement stabieler, houdt het beter water tegen en heeft het een hogere mechanische sterkte. Kleefrijstcement is dankzij alle gunstige eigenschappen volgens de onderzoekers ideaal voor de restauratie van eeuwenoude gemetselde bouwwerken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 20:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Ratelband gearresteerd na 'aanslag' Binnenhof

Emile Ratelband is gearresteerd nadat hij een maandagmorgen een radiografisch bestuurd vliegtuigje tegen één van de torentjes van de Ridderzaal op het Binnenhof liet crashen.

Een deel van het vliegtuigje hangt nog in het torentje, de rest ligt in brokken op de grond. De Positiviteitsgoeroe wilde met deze actie zijn nieuwe boek ‘ Nederland in de war’ promoten. Het vliegtuigje trok een sleep mee met de titel van het boek.

Het vliegtuigje boorde zich in een van de torentjes van de Ridderzaal. De Telegraaf meldt: "Om half tien vanochtend steeg het vliegtuigje, dat 0,4 liter metanol aan boord had voor de aandrijving van een 5 cc Magnum tweetakt motor, op vanaf de bovenste verdieping van het Novotel Den Haag, dat tegenover de ingang van het Binnenhof is gelegen."

Emile had daar een zaal op de bovenste verdieping afgehuurd om daar een zogenaamd seminar te geven. De goeroe heeft zichzelf vanochtend aangegeven bij de politie. Zijn actie was bedoeld om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden.

De illegale vliegactie is de afgelopen weken in het diepste geheim voorbereid.

Mooie actie wel. Interessante man, die Ratelband. Hij lijkt wel een beetje de weg kwijt te zijn.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-05-2010 21:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Walgelijke vent die Ratelband.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 21:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 mei 2010 21:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Walgelijke vent die Ratelband.
Heb hem een keer IRL ontmoet bij mijn broer in het kraakpand. Was daar heel anders dan in de media. Ik vond hem haast sympathiek. Rustige man was het toen ook, heel relaxt. 't Is meer een rol die hij speelt altijd, wellicht is hij wat schizo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-05-2010 21:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 31 mei 2010 21:19 schreef bastianus het volgende:
Heb hem een keer IRL ontmoet bij mijn broer in het kraakpand. Was daar heel anders dan in de media. Ik vond hem haast sympathiek. Rustige man was het toen ook, heel relaxt. 't Is meer een rol die hij speelt altijd, wellicht is hij wat schizo.


Had je broer de Hap Hoek gekraakt?


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-05-2010 21:34 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Boer slaat overvaller uit slaapkamer

OEKEN - De schrik zit er goed in bij Appie ter Hove in Oeken (gemeente Brummen). Zondag, bij het krieken van de dag, stond ineens een overvaller in zijn slaapkamer, met iets dat op een mes leek.

De 63-jarige boer, die alleen woont, schrok zich het leplazarus. "'Liggen', zei hij. Maar dat deed ik niet."

In plaats van gehoor te geven aan zijn bevel, verzette Ter Hove zich met hand en tand. "Ik greep hem bij zijn benen, waardoor hij op de grond viel. Daarna heb ik hem met zijn hoofd op de grond geslagen. Hij bloedde uit zijn neus. Naast mijn bed lag een plas bloed." Op zoveel weerstand had de overvaller niet gerekend. "'Laat me toch alstublieft los', smeekte hij. Toen is hij gevlucht via de voordeur die hij van binnenuit had opengemaakt. Ik was teveel buiten adem om achter hem aan te gaan."

Bijna een etmaal later ziet Ter Hove het beeld alsmaar voor zich, de zachtjes opengaande deur, de vermomde dader die op hem afkomt en het mes. Hij had niets van gestommel in de keuken of in de woonkamer opgemerkt. Zo zachtjes is de dader te werk gegaan.

De Oekense boer, die vijftig koeien en vijftig stuks jongvee bezit, heeft evenmin gehoord dat de overvaller door een heel klein wc-raam binnen is gekomen. "Ik snap bijna niet dat hier een mens doorheen kan." Vierendertig euro heeft de overvaller volgens de Oekense boer meegenomen. Verder mist hij niets. Hijzelf heeft aan de schermutselingen in de slaapkamer een kleine wond aan zijn neus overgehouden. Nadat de overvaller was gevlucht, heeft Ter Hove de buren gebeld. Die hebben de politie gealarmeerd.

De eerste nacht na het hachelijke avontuur zal van slapen weinig terecht komen, vermoedt hij. Hij kent ook verhalen van mensen die een jaar later nog last hebben van zo'n benauwde ervaring. "De politie heeft me Slachtofferhulp aangeboden. Goh, ik weet niet of ik dat wel doe." Garanderen kan hij wel dat hij een of meerdere teckels weer in huis laat. Hij heeft vier van die honden, en ooit ook enkele in huis gehad. Toen ze niet zindelijk bleken te zijn, moesten ze naar de stal. "Als een van die teckels in huis was geweest, was die de overvaller aangevlogen."

De boer heeft ook nog verheugend nieuws. Hij heeft een telefoontje gehad van de politie. Een 45-jarige man uit de gemeente Rheden is 's middags als verdachte aangehouden, dankzij het sms-alert dat de politie heeft verstuurd. Een persoon liet weten de man in Voorstonden op een camping te hebben gezien. "Ik ben blij dat ze 'm hebben", verzucht Ter Hove.


(De Stentor)

Mijn oude buurman. Had ik niet verwacht van die oude zonderling.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 21:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 mei 2010 21:30 schreef De Ulk het volgende:
Had je broer de Hap Hoek gekraakt?
Was het maar waar. Dan zat ik nu niet hier. Met je Breezer-opmerkingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 21:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 mei 2010 21:34 schreef De Ulk het volgende:
(De Stentor)

Mijn oude buurman. Had ik niet verwacht van die oude zonderling.
Is dat die aparte knakker met die wat langere haren en altijd dezelfde smerige pet op? Die vaak rondfietst in Oeken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-05-2010 21:43 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 31 mei 2010 21:41 schreef bastianus het volgende:
Is dat die aparte knakker met die wat langere haren en altijd dezelfde smerige pet op? Die vaak rondfietst in Oeken?


Nee. Ik heb 'm nog nooit zien fietsen. Zal ie wel gay vinden, net als MR N.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 21:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 mei 2010 21:43 schreef De Ulk het volgende:
Nee. Ik heb 'm nog nooit zien fietsen. Zal ie wel gay vinden, net als MR N.
Kent hij mr. N dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-05-2010 21:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 mei 2010 21:45 schreef bastianus het volgende:
Kent hij mr. N dan?


Anders kan hij me toch niet gay vinden...


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2010 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 mei 2010 21:46 schreef MR. N het volgende:
Anders kan hij me toch niet gay vinden...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-05-2010 21:47 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Sommige mensen vinden je ook wel gay zonder dat ze je echt kennen.

Denk ik hoor. Geen idee van.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen