![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zij blij tot die tijd. Nog steeds geen probleem. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-07-2010 22:34] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Eensch met Grey. Laat dat kind lekker zeilen... ![]() |
|
quote: Dikke +1. Nu schreeuwt heel Nederland moord en brand en als ze het straks wél redt is dezelfde groep hypocrieten ineens apetrots dat een Nederlandse het heeft geflikt. Bemoeizuchtige betutteling van een sufgerukt volk wat zelf nooit iets bereikt heeft omdat ze zelf nooit hebben gedurfd. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 28-07-2010 22:40] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: de wereld wordt ook steeds toegankelijker voor dat soort dingen. 200 jaar geleden hoefde je het als volwassene niet te proberen in je eentje. nu kan het vrij veilig op je 14e. Over 200 jaar is het gewoon onderdeel van je opvoeding en doe je het al op je 8e want binnen 2 minuten vaart er een schip naast je en duurt het toch maar een weekje. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik zie opmerkelijke overeenkomsten tussen voetballiefhebbers, PVV stemmers en Laura D. fanaten. Stuk voor stuk hebben ze het idee dat omdat ze 'x' denken de rest van Nederland dat ook doet dan wel gaat doen. Ik hoop vooral dat ze het niet redt, want anders is ze helemaal niet meer van de buis af te slaan. Laura in het (jeugd) journaal, bij DWDD, bij RTL Boulevard, bij Hart van Nederland en wie weet waar nog meer. Nee dank U vriendelijk. Maar mocht het onverhoopt toch zo ver komen kan ze dan svp een papieren zak (zo'n Burger King / McDonalds geval) over d'r kop trekken? Als ik die kop zie wordt ik altijd een beetje misselijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ja, want nu zoekt ze ook steeds zelf de media op. Of nee wacht. Niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Of wel. Of toch niet! Totaal niet boeiend. ![]() |
|
Pcies. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
[off topic] Laatste waarschuwing vriend. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-07-2010 8:35] ![]() |
|
Teveel zuur gezeik over dat meisje, zeg ![]() Hoezo aandachtshoer? Ze wil gewoon haar ding doen en verder heeft ze volgens mij niet de media opgezocht maar hebben ze haar opgezocht. En hoezo zou ze dit met gezeur en gezeik voor elkaar hebben gekregen? Het is een rechtszaak verdomme ![]() Daarnaast is het prima duidelijk dat de verantwoordelijkheid bij de ouders ligt en dat de verantwoordelijkheid van de overheid ophoudt. Vrijwel onmogelijk dat ze (rechter, instanties) hier nog gedonder mee krijgen qua verantwoordelijkheid; wettelijk gezien heeft de overheid hier gewoon niks over te zeggen. Prima! Dus, ouders hebben de verantwoordelijkheid, moeten zorgen dat haar leerplicht er niet overmatig onder lijdt en dat dat kind heel terugkomt. Wat gaat er mis? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Man tankt onderbroek vol met benzine Uitgegeven: 29 juli 2010 13:12 Laatst gewijzigd: 29 juli 2010 13:11 HAARLEM - Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend. De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie. De man bleek bijna drie keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol te hebben genuttigd. Zijn rijbewijs is ingevorderd en de man moest mee haar het bureau. Hij is donderdagmiddag weer in vrijheid gesteld. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 29-07-2010 13:36] ![]() |
|
Ik neem aan dat ze hem met die benzine stank op de bijrijders-stoel van zijn eigen auto hebben gezet tijdens het vervoer naar de cel? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
MH? ![]() ![]() |
|
quote: (SN) Terecht, daar heeft ie zich hard voor gemaakt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh, maar dan zijn ze ook blij met de PVV in de regering! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zanger van Disiplin word verdacht van moord op zijn vrouw en het in brand steken van z'n huis ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
De zanger van die Noorse band ook al? ![]() |
|
Nee, nee, nee. Die van dendederlandse Oiierts uit eindhoven (met een hoofdletter dan). Zach het net op Blabbermouth maar weet niet hoe je dat hier heer krijgt ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Door een paar pagina's terug te bladeren. ![]() |
|
Ja, zeg ik blijf niet aan de gang hier ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote:Was al bekend, daarom zei ik 'ook al'. ![]() ![]() |
|
quote: Je hoeft het niet nogmaals hier neer te zetten want het staat een paar pagina's terug al. Nu jij begrijp? ![]() |
|
quote: Elke band die de media op een manier haalt doet dat vrijwel altijd niet op basis van de muziek ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2010 16:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |