IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 23:31 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 5 augustus 2010 23:18 schreef attila_de_hun het volgende:


40 mln Amerikanen op voedselbonnen

In de maand mei waren 40,8 miljoen van de 310 miljoen Amerikanen afhankelijk van voedselbonnen. Dit blijft uit donderdag gepubliceerde cijfers van de Amerikaanse overheid.

De cijfers betekenen dat ruwweg één op de acht Amerikanen maandelijks voedselbonnen krijgt van de overheid. Bij kinderen leeft zelfs bijna een kwart van de populatie in de VS op voedselbonnen.

Vooral de sterk gestegen werkloosheid is één van de oorzaken van de voedselbonnenexplosie. Vergeleken met april bedroeg de stijging 9 procent en in vergelijking met mei vorig jaar 19 procent.




sensatie-journalistiek zeg, het gaat maar om 1 op de 7.5980392156862475098039215686275 amerikanen...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 05-08-2010 23:32]


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 06-08-2010 9:57 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Dat is weer net effe meer dan 1 op de 8



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2010 14:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-08-2010 23:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-08-2010 0:00 by Forever After Profiel van Forever After

Wat een flapdrol zeg...


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2010 8:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Wilders bij moskeeprotest Ground Zero


AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is op 11 september in NewYork, waar hij zal spreken tijdens een demonstratie tegen de bouw van een moskee nabij Ground Zero.

Dat laat zijn woordvoerder vrijdag weten.


Stop Islamization

De demonstratie is georganiseerd door Stop Islamization Of America en vindt plaats vlakbij de plek waar op 11 september 2001 de aanslag werd gepleegd op de WTC-torens. Andere sprekers zijn de Republikeinse politicus Newt Gingrich en nabestaanden.

Wilders strijdt al langer tegen de bouw van het moskeecomplex, waarvoor het stadsbestuur van New York toestemming heeft gegeven. Hij vindt het 'absurd' dat bij Ground Zero een moskee wordt gebouwd, vlakbij de plaats 'waar de islam de ergste misdaad van de afgelopen jaren pleegde'. Dat is een belediging voor de duizenden slachtoffers en hun nabestaanden, aldus de PVV-leider.


Subsidie

Eerder stelde hij vragen over de Nederlandse vermeende betrokkenheid bij het project. Nederland zou een miljoen euro subsidie hebben gegeven aan de Amerikaanse moslimorganisatie Asma. Volgens de PVV is deze organisatie betrokken bij de bouw van de moskee, maar het kabinet ontkent dat.
Ik moet toegeven dat die moskee niet op de meest handige plaats gebouwd wordt. Maar ik zou weleens wat meer informatie willen zien over de organisatie die erachter zit.
Verder is het natuurlijk onzin om "de islam" verantwoordelijk te houden voor de aanslag op het WTC. En als Wilders daadwerkelijk banden heeft met de neo-cons die het protest organiseren en voor ze spreekt, dan lijkt me dat niet zo best. Behoorlijk dubieuze figuren.
Ik heb ooit gelezen dat Wilders als VVD-politicus behoorlijk gematigd was en alleszins redelijk, maar dat het hem na een bezoek aan Israël in de bol is geslagen. Sindsdien schijnt hij aan een soort Messias-complex te lijden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2010 8:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 augustus 2010 8:34 schreef bastianus het volgende:
Maar ik zou weleens wat meer informatie willen zien over de organisatie die erachter zit.
Oeioei, dat is toch niet zo heel best:
quote:
Zonneklaar

Los van dat debat is het zonneklaar dat de bouw van de Ground Zero moskee niet bedoeld is als verzoening, als het kweken van meer begrip tussen moslims en niet-moslims, zoals voorstanders van dit gebouw ons willen doen geloven. De moskee is het initiatief van de imam Feisal Abdul Rauf die zich zegt bezig te houden met de verbetering van de relaties tussen de moslimwereld en het Westen. Abdul Rauf richtte daartoe in 1997 de American Society for Muslim Advancement (ASMA) op, die thans geleid wordt door zijn vrouw Daisy Khan.

In 2003 stichtte hij het Cordoba Initiative, dat tot doel heeft om de banden tussen de moslimwereld en het Westen te versterken. De organisatie heeft kantoren in New York en Kuala Lumpur.

Abdul Rauf en zijn Ground Zero Moskee hebben de bestuurders in de VS meeBeide organisaties van Abdul Rauf zijn betrokken bij het Cordoba House Project, de naam voor de Ground Zero Moskee. Alleen die naam is al provocerend. Met Cordoba wordt verwezen naar de islamitische overheersing van Andalusië. Al Andalus is een veelgebruikt referentiekader van radicale moslims, onder wie de architect van 9/11, Osama Bin Laden. Dit gegeven, tezamen met het feit dat men het Cordoba House Project wil openen op 11 september 2011, wijst op de werkelijke bedoelingen van Abdul Rauf.

Ongehinderd en beschermd door de Amerikaanse vrijheden waar Bloomberg het over heeft, kan hij een statement maken naar Osama Bin Laden en andere radicale moslimterroristen, dat de zegetocht van 9/11 wordt voortgezet. De bouw van het Cordoba Huis is de kroon op de aanslagen.

Westen
Ernstig is dat de 100 miljoen Euro die Rauf voor zijn project nodig heeft, voor een belangrijk deel door het Westen wordt betaald. De ASMA kreeg in het kader van de millenniumdoelstellingen 1 miljoen Euro voor het Women’s Islamic Initiative in Spirituality and Equity (WISE) Compact Program, van onder andere Nederland, zo blijkt uit informatie van de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. De ASMA ontvangt ook geld van de UNFPA (United Nations Population Fund), van diverse Westerse filantropische organisaties zoals de Carnegie Corporation en het Rockefeller Brothers Fund. Maar verreweg het meeste geld kreeg ze in 2009 niet uit het Westen, maar van het fonds van de regering van Qatar.

Kennelijk heeft geen van deze organisaties problemen met de opvattingen van Abdul Rauf die ondermeer voorstander is van de invoering van de sharia in de VS, omdat de sharia volgens hem bijdraagt aan de pursuit of Happiness. Vlak na de aanvallen van 9/11 zei hij dat hij niet wilde zeggen dat de VS de aanvallen verdienden, maar dat de aanslagen wel samenhingen met het Amerikaanse beleid.

Stroom
In 2004 zei Rauf dat er een ‘Amerika Culpa-toespraak’ moest worden gegeven voor de islamitische wereld en dat alleen dan de relatie met het Westen kon worden verbeterd. Kwam die speech er niet, dan was er een eindeloze stroom boze jonge moslims bereid om te sterven voor hun zaak. Kennelijk heeft Obama naar hem geluisterd. Diens toespraak in Cairo, ligt dicht bij wat Abdul Rauf van de VS vroeg.

Kortom, Abdul Rauf en zijn Ground Zero Moskee hebben de bestuurders in de VS mee. De moskee zal er dan ook komen. Bloomberg heeft duidelijk gemaakt dat men daar niets aan kan doen. Misschien vergist hij zich. Er is nog een mogelijkheid om de bouw te stoppen. De Landmarks Preservation Commission (LPC) van de stad New York, overweegt om de voormalige winkel van de Burlington Coat Factory tot monument te verklaren. Het gebouw is 153 jaar oud en gebouwd met verwijzingen naar de Italiaanse Renaissance Pallazo’s.

Intact
Hoewel het zwaar beschadigd is, is de gevel nog intact. Om de moskee te bouwen, zou deze afgebroken moeten worden. De LPC kan dat verbieden, onder verwijzing naar de historische, architectonische culturele waarde van het gebouw. Als de commissie daartoe besluit, zou Abdul Rauf met zijn ambities om in New York een kalifaat te stichten, verslagen zijn, met behoud van de vrijheden en met behulp van de westerse cultuur en geschiedenis. Met dank aan Monroe Milstein die ooit in het pand een van zijn winkels vestigde in de goede traditie van de Amerikaanse ondernemingsgeest.
In dit geval hebben Wilders en zijn kornuiten toch een paar punten. Ook als het om die subsidie gaat waar het westen aan meebetaalt. Ik zou proberen om via de rechter o.i.d. gelijk te krijgen. Het gaat hier toch om een provocatie van de betreffende moslimstichting, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-08-2010 9:00 by bastianus Profiel van bastianus

Ik kan me, in dit verband, ook een bijeenkomst van de Mïlli Görus-jeugdbeweging herinneren. Daar stonden groepen kinderen keurig gedrild voor de Turkse vlag, de leider na te schreeuwen die ze even wat vaderlandsliefde inhamerde. Dit alles met sponsorgeld gefinancierd door de gemeente Zutphen. In hetzelfde pand waar wij concerten voor het Metalfront organiseerden.
Ik snap niet dat beleidsmakers zich even verdiepen in de organisaties waar ze ons geld naar overmaken. B.v. door even wat achtergronden te onderzoeken of even een kijkje te nemen bij hun bijeenkomsten. En dan gewoon anoniem natuurlijk. Zou een hoop krom besteed geld voorkomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 9:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het is sowieso niet handig, die plaats, natuurlijk. Ik kan er weinig van maken omdat ik de achterliggende personen en organisaties niet zo goed ken. Maar zelfs al het goed bedoeld was, zou het toch wel verpest worden door dergelijke galbakken.

Over Cordoba, trouwens, in de tijd dat daar een Kalifaat was heeft de regio het bijzonder goed gedaan op het gebied van handel, kunst, cultuur en wetenschap. Ook fijn, nadat de Spanjaarden (katholiek) de boel weer terug veroverd hadden mochten de joden lekker optiefen. Voor zover ik weet zaten die daar lekker toen er een kalifaat was.

Dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 9:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Cordoba, laatst nog op Discovery. Schijnt daar behoorlijk leuk geweest te zijn voor alle geloven toen het een kalifaat was idd.

No pun intended.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-08-2010 9:24]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-08-2010 10:24 by Yirroth Profiel van Yirroth

Tja, ondanks de focus op islamitisch extremisme deze jaren is de islam nog een beginner vergeleken met het leed wat door christenen is uitgevreten.

Sowieso: toen de katholieke kerk in de middeleeuwen de macht had en het volk dom hield hebben moslims de wetenschappen van de grieken en romeinen in stand gehouden en doorontwikkeld. Cijfers komen bijvoorbeeld uit de moslimwereld.

Nu heeft het christendom ook wel verlichte zielen gehad, maar religies mogen in het algemeen ongezien de typhus krijgen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2010 18:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat moslims een moskee bouwen in de buurt van ground zero hoeft niets mis mee te zijn. Moslims zijn niet gelijk aan terroristen. Alleen als je dan wel je opening houd op 9/11 ben je behoorlijk aan het provoceren, daar mag je bijna wel fakkeltje naast je spandoek houden vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-08-2010 18:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 18:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar probeer eens een kerk neer te zetten naast een bomkrater ergens in Irak of Afghanistan.

Kweni, de plek is niet handig gekozen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-08-2010 18:22 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wilders heeft daar gewoon niks te zoeken punt, als dit een voorbode is voor wat er gaat komen dan vrees ik het ergste, vele internationale ondernemingen zijn al bang dat de handels betrekkingen verslechteren door deze clown, hij gooit alleen maar olie op het vuur door deze daad, terwijl hij zich moet bezig houden om een land leefbaar en bestuurbaar te maken voor allerlei bevolkingsgroepen.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2010 18:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ grijs voortplantigs en uitscheidingskanaal gevonden bij primitieve gewervelden en vogels: Nee maar dat zij dat niet kunnen waarderen betekend nog niet dat wij ons ook moeten verlagen tot dat soort taferelen.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-08-2010 18:24]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 19:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 augustus 2010 18:22 schreef Rotzak het volgende:
Wilders heeft daar gewoon niks te zoeken punt, als dit een voorbode is voor wat er gaat komen dan vrees ik het ergste, vele internationale ondernemingen zijn al bang dat de handels betrekkingen verslechteren door deze clown, hij gooit alleen maar olie op het vuur door deze daad, terwijl hij zich moet bezig houden om een land leefbaar en bestuurbaar te maken voor allerlei bevolkingsgroepen.
Wat weer een hoop angst zeg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-08-2010 19:49 by WMP Profiel van WMP

Zegt degene die slaafs achter de angstzaaier bij uitstek aan loopt.

Dit deed je expres, Greycloak, zo'n open schot voor doel.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-08-2010 19:50 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Vrouw aangehouden die eigen baby's doodde
n Friesland is een vrouw aangehouden die haar eigen baby's heeft vermoord. De 25-jarige vrouw uit Nij Beets zou sinds 2002 minstens vier keer bevallen zijn en de kinderen vlak na de geboorte hebben gedood.

e vrouw werd woensdag al aangehouden maar het nieuws is nu pas bekendgemaakt tijdens een persconferentie van de Friese politie. Sinds gisteren is de politie de woning en de tuin van de vrouw aan het doorzoeken. Op de zolder van de woning zijn vier babylijkjes gevonden, verpakt in koffers.

Het Nederlands Forensisch Instituut onderzoekt hoe de baby's om het leven zijn gekomen.

Het onderzoek naar de vrouw loopt al sinds maart na een klacht bij de politie door mensen uit haar naaste omgeving. Die vonden het verdacht dat de vrouw enkele keren zwanger is geweest, maar dat er na de zwangerschap geen spoor was van de kinderen.

Tijdens de twee politieverhoren die volgden op de klacht, verklaarde de vrouw dat ze de kinderen had laten adopteren. Ze kon daarvoor evenwel niet de juiste papieren als bewijsmateriaal voorleggen. Woensdag werd de vrouw voor de derde keer aan een verhoor onderworpen. Ze zou toen hebben toegegeven dat er op zolder koffers stonden met stoffelijke resten van baby's.


Bron

vreeeeeeeeeemd verhaal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-08-2010 19:52 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 7 augustus 2010 19:50 schreef Beli Mawr het volgende:
Bron

vreeeeeeeeeemd verhaal

Hmm weer zo'n trend van het moment he? laatst ook al zoiets in Frankrijk... Freaky!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-08-2010 20:04 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 augustus 2010 19:52 schreef FireFox het volgende:
Hmm weer zo'n trend van het moment he? laatst ook al zoiets in Frankrijk... Freaky!

Wat ik ook begrepen heb van het verhaal is dat de ouders niet doorhadden dat ze zwanger was maar HALLO, als ouder MOET je dat toch merken dat je bloedeigen dochter plotseling wel erg veel verdikt en zo heel plotseling weer mager is en dat tot 4 keer toe


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 20:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 augustus 2010 19:49 schreef WMP het volgende:
Zegt degene die slaafs achter de angstzaaier bij uitstek aan loopt.

Dit deed je expres, Greycloak, zo'n open schot voor doel.
Dus als ik iets stem dan loop ik er slaafs achteraan? Ok. Vreemd, maar misschien logisch in jouw wereld.
Gelukkig is je tweede zin wel een feit. Want in principe kan je een hoop dingen in het hokje "angst" stoppen. (Zoals men ook zoooooo vaak bij mij probeert te doen terwijl ik al meermalen heb aangegeven alleen bang te zijn voor tandartsen.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-08-2010 21:05 by WMP Profiel van WMP

Ah, je hebt een moslimtandarts. Verklaart een hoop.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-08-2010 22:58 by Forever After Profiel van Forever After

Wat heb je daar aan als je tanden geen moslim zijn?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-08-2010 7:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
'Kleine huurverhoging nodig'
HILVERSUM (ANP) - Als het nieuwe kabinet geen beperkte huurverhoging van 1 procent toestaat, kan er over tien jaar geen cent meer worden geïnvesteerd in woningbouw, renovatie en wijkaanpak. Dat zegt vereniging van woningcorporatiea Aedes op basis van eigen onderzoek.


De club heeft inmiddels alarm geslagen bij informateur Ivo Opstelten. ,,Het woningmarktbeleid moet op de schop. Anders betekent dit een langzame maar zekere dood van de sociale huisvesting in Nederland'', zegt Aedes-voorzitter Marc Calon.

Een beperkte huurverhoging kan het Rijk veel geld opleveren, stelt zijn club. Uit een 'verdienmodel' blijkt volgens Aedes dat wanneer het nieuwe kabinet een jaarlijkse huurverhoging van 1 procent boven inflatieniveau toestaat, er jaarlijks 100 miljoen euro de corporatiesector binnenstroomt. ,,Met 100 miljoen euro cash kan circa twee miljard euro worden geleend voor noodzakelijke investeringen in onder andere woningbouw, renovatie en leefbaarheid. Van die twee miljard aan investeringen vloeit jaarlijks ongeveer de helft terug in de staatskas door belastingen, zoals btw, inkomstenbelasting en overdrachtsbelasting.''
Aedes, was dat niet die corporatie waar zo'n gedoe was omdat de bestuurders vet boven de Balkenende-norm beurden? Weten we meteen waar het geld vandaan moet komen.
Edit:
Bovendien denk ik dat je nog weleens achter heel wat verdwenen geld kan komen (wat ook in woningbouw, leefbaarheid en renovatie had kunnen zitten) als je kijkt waar het geld van personeelsfeestjes en uitstapjes heen is gegaan. Ik ken verscheidene bestuurders van woningcorporaties en mijn vader exposeert en verkoopt ook geregeld bij hun feestjes of op hun kantoren. Laat ze eerst maar eens kijken naar het efficiënt besteden van geld uit de huur. Dit geldt ook voor de overige sectoren waar ze op willen gaan bezuinigen. Ik adviseer ze om vooral te gaan kijken bij corporaties en organisaties waar politici van linkse partijen als Groen Links en PvdA in het bestuur zitten.



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-08-2010 8:16]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-08-2010 9:05 by Yirroth Profiel van Yirroth

Hoewel Nederland een hoop vakidioten in de politiek kent (zowel links als rechts), mogen we blij zijn dat dit soort figuren het hier niet ver zullen maken, in tegenstelling tot daar.

quote:
Bike agenda spins cities toward U.N. control, Maes warns

Republican gubernatorial candidate Dan Maes is warning voters that Denver Mayor John Hickenlooper's policies, particularly his efforts to boost bike riding, are "converting Denver into a United Nations community."

"This is all very well-disguised, but it will be exposed," Maes told about 50 supporters who showed up at a campaign rally last week in Centennial.

Maes said in a later interview that he once thought the mayor's efforts to promote cycling and other environmental initiatives were harmless and well-meaning. Now he realizes "that's exactly the attitude they want you to have."


Lees het volledige artikel boven.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen