IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 10:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2010 10:38 schreef MMayo het volgende:
Met je conclusie ben ik het wel eens ja maarreh.. dat weken in dezelfde luier. Knap wel, gezien die krengen vanzelf wel eraf flikkeren als ze te verzadigd zijn. Of het kind moet weken niet hebben zitten pissen en schijten, kan ook. Maar al met al, mooi vroegah stukje weer.
Jan de Klap, woonde vroeger boven me in de flat. Zijn vriendin kreeg elk jaar een nieuw kind van hem. Dat dan weer een na een jaar uit huis geplaatst werd. Trieste zooi. Zelf beurde die vrouw trouwens ook de nodige klappen, en het interieur van hun flat lag ook geregeld bij ons in de tuin. Kutjunks. Ik ben ervoor om zulk volk verplicht te steriliseren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2010 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En jij deed niks?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:41 schreef bastianus het volgende:
Jan de Klap, woonde vroeger boven me in de flat. Zijn vriendin kreeg elk jaar een nieuw kind van hem. Dat dan weer een na een jaar uit huis geplaatst werd. Trieste zooi. Zelf beurde die vrouw trouwens ook de nodige klappen, en het interieur van hun flat lag ook geregeld bij ons in de tuin. Kutjunks. Ik ben ervoor om zulk volk verplicht te steriliseren.


Tja het maakt je soms wel pissig inderdaad. Of mensen die net zolang door fokken tot er een kind is dat wel "lukt" (lees: geen handicap heeft en welke niet uit huis werd geplaatst). Die lui hadden ook alweer zeven kinderen, waarvan er destijds al zes uit huis waren geplaatst.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Beeld Herman Brood verwijderd

ZWOLLE - Waar jarenlang het borstbeeld van Herman Brood voor de ingang van poppodium Hedon in Zwolle te zien was, staat nu helemaal niets meer...


Eigenaar Ivo de Lange haalde het bronzen beeld weg uit angst voor koperdieven, meldt RTV Oost. Of het beeld terug wordt geplaatst is nog maar de vraag, omdat Hedon verhuist.

Kunstenaar en zanger Herman Brood pleegde in 2001 zelfmoord door van het Hilton hotel in Amsterdam te springen. Brood is geboren en getogen in Zwolle en werd daar geëerd met het borstbeeld..



Ah, zag gister al dat hij weg was. Jammer.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 10:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2010 10:44 schreef Jenje het volgende:
En jij deed niks?
Ik probeerde hem er weleens op aan te spreken als hij nuchter was. En we hebben de politie geregeld gebeld. Het was wel dubbel, hij werd vaak bij mij aan de tap zat om daarna thuis de beest uit te gaan hangen. Met name daar had ik moeite mee. Eén van de redenen waarom ik het niet zo lang heb volgehouden in de horeca.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 10:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe.

quote:
LONDEN - Een kalende, zwaarlijvige Brit heeft ruim 100 keer een live-nieuwsuitzending verstoord door achter de nieuwslezer op te duiken.


De 42-jarige Paul Yarrow, een voormalig maatschappelijk werker, doet dat al bellend, drinkend, lezend of gewoon staand. Maar wat hij ook doet, hij zorgt er altijd voor dat hij in beeld is. Tot grote ergernis van onder meer de BBC, Sky News en Al Jazeera.

Met zijn lompe voorkomen, kalende hoofd en - zijn handelsmerk - een beige vest is hij uitgegroeid tot een internetsensatie. Er zijn zelfs websites opgezet om bij te houden waar Yarrow verschijnt.




Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-07-2010 11:05 by Staalman Profiel van Staalman

Gerard Joling Syndroom...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-07-2010 11:28 by De Ulk Profiel van De Ulk

Wat een held!


Bareuh...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-07-2010 11:55 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-07-2010 18:17 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam

AMSTERDAM - Een 17-jarige Hagenaar heeft zijn jonge katje maar liefst tien keer uit het raam van zijn woning gegooid omdat het dier moeite had om zindelijk te worden. Het katje zette het volgens een getuige op een krijsen, meldt de politie vrijdag.
© Novum

De tiener gooide het katje donderdag rond 16.00 uur met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht. Het katje krijste volgens de getuige.

De politie vond in de woning geen kattenvoer en in de kattenbak lagen heel weinig korrels. De tiener is aangehouden. Het katje is in beslag genomen.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2010 18:46 by Schaep Profiel van Schaep

Ze zouden er eigenlijk even een naam en een foto bij moeten zetten.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2010 20:27 by Forever After Profiel van Forever After

Of 10 keer uit het raam flikkeren.


 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2010 20:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Toch niet nog eens?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2010 21:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2010 18:46 schreef Schaep het volgende:
Ze zouden er eigenlijk even een naam en een foto bij moeten zetten.


Zo'n beestje moet toch eerst een tijdje in quarantaine voordat ze hem vrijgeven en een foto op de site zetten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2010 21:08 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 juli 2010 21:02 schreef ElitE het volgende:
Zo'n beestje moet toch eerst een tijdje in quarantaine voordat ze hem vrijgeven en een foto op de site zetten.




In Engeland heb ik weleens videobeelden gezien met iemand die net was opgepakt wegens dierenmishandeling. Denk dat de buurtbewoners het gezicht van zo iemand wel onthouden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-07-2010 22:29 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Jongen (4) schiet meisje (3) dood

Een vierjarige knul uit Indianapolis, Indiana heeft een kogel door het hoofd van zijn driejarige speelkameraadje geschoten. De dader pakte een pistool van de keukentafel en schoot het meisje per ongeluk neer. Ze overleed later in het ziekenhuis.

Het ongeluk vond plaats in het huis van het meisje. De moeder stond te douchen tijdens het incident, waarvan haar twee andere kinderen getuige waren. Ze is aangehouden voor verwaarlozing van haar kinderen.

De vierjarige dader en zijn vader zijn nog spoorloos. Ze meldden zich wel in het ziekenhuis, maar voordat de politie hen kon spreken, hadden ze de benen genomen.

Mooi land is dat toch...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2010 22:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Een 4-jarige die dus binnenkort doodslag en vluchtmisdrijf op zijn naam heeft staan? Wat een held :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2010 22:32 by Schaep Profiel van Schaep

Gewoon een knul bij zijn speelkameraadje.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 31-07-2010 22:32 by Yirroth Profiel van Yirroth

Levenslang wordt zo wel fucking lang!


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2010 10:05 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Belg slaat cipier neer om mayonaise
Uitgegeven: 1 augustus 2010 09:56
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2010 09:55

HASSELT - Een Belg in de gevangenis van Hasselt heeft een cipier twee weken arbeidsongeschikt geslagen, omdat hij geen mayonaise op zijn frieten kreeg.

© ANPDe frietsaus stond wel op het menu, maar bleek te ontbreken bij het uitdelen van de patat in de gevangeniskantine. Meerdere gedetineerden maakten amok en werden tot kalmte gemaand door bewakers.

Een 22-jarige gevangene gaf een cipier enkele rake klappen in het gezicht. De bewaker moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis van de hoofdstad van Belgisch Limburg en is minstens vijftien dagen arbeidsongeschikt.



De gevangenisdirectie heeft de agressieve man zes maanden op individueel regime gezet. Hij moet ook een cursus volgen om zijn agressie te kanaliseren.

De directie meldde het incident aan de Vlaamse krant Nieuwsblad op Zondag. Ze zei dat de rust in de kantine snel terugkeerde.

© ANP



Hehe, Belgen en patat...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2010 10:10 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Seksuele persiflage K3 zorgt voor ophef in België
Uitgegeven: 31 juli 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 31 juli 2010 12:54

ZEEBRUGGE - De Friese groep sKa3 zorgt voor ophef in België. De groep is geweerd van een groot strandfestival in Zeebrugge volgende week zondag.

© ANPDe groep brengt persiflages van de kinderliedjes van het populaire K3. Het zijn nogal seksueel getinte versies.

Zo verandert het nummer Kusjesdag met een letter verschil in Kutjesdag. ''Versplinterde kinderillusies gegarandeerd'', belooft de groep op haar eigen website.



De act was vorige maand te zien was bij de Gentse Feesten, die massaal werden bezocht. De zanger Koos Busters en zijn twee zangeressen met roze pruikjes veranderden daar het nummer Oma's aan de top in Oma's in de coffeeshop.

Sindsdien is de groep niet meer welkom bij het Zeebrugse festival Polé Polé Beach, waar het zondag 8 augustus zou optreden voor kinderen onder de twaalf jaar.


'Vunzige troep'

Het Vlaams Belang-Kamerlid Tanguy Veys heeft zaterdag opgeroepen alle evenementen te boycotten waar sKa3 optreedt. ''Vunzige troep'', zegt Veys in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Hij wil niet dat sKa3 op12 september optreedt in het dorpje Retie. Hij roept iedereen op boze mails te sturen aan het gemeentebestuur.

Directeur Hans Bourlon van K3-management Studio100 heeft voorlopig geen problemen met sKa3. ''Op het eerste gezicht lijkt het niet meer dan een grappige persiflage. Die bovendien duidelijk een andere doelgroep heeft dan de onze'', zei hij in Het Laatste Nieuws.

© ANP



Fryslân boppe hehe...


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2010 12:30 by XXL Profiel van XXL

Who're you gonna call?

Koos Busters!!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-08-2010 12:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Mooie naam ja!

------------

Blackberryverbod in Midden-Oosten
Uitgegeven: 1 augustus 2010 12:45
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2010 12:47
ABU DHABI - De overheid van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) heeft het gebruik van verschillende diensten op Blackberry-telefoons in het land per oktober verboden. Dat schrijven verschillende media zondag.

De mobiele telefoon zou de veiligheid in het land onder druk zetten.

De email- en messengerdiensten op de Blackberry maken gebruik van gecodeerde software. Dat is voor veiligheidsdiensten nauwelijks te controleren, zo maakte de telecomwaakhond in de VAE bekend.

Gesprekken met Research in Motion (RIM), de maker van de telefoons, om de software beschikbaar te stellen aan de veiligheidsdiensten, zijn op niks uitgelopen.

De Blackberry-telefoon is populair in de VAE, er zijn er meer dan 500.000 in gebruik. De Golfstaat is het eerste land waar het daadwerkelijk tot een verbod op Blackberry-diensten komt. In juli uitte de overheid van India ook zijn zorgen over de veiligheid van de telefoon.
© ANP


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2010 13:12 by XXL Profiel van XXL

Redelijk belachelijk dat het niet gewenst is dat je berichten beveiligd tegen ongewenste luistervinkjes.

Privacy staat daar hoog in het vaandel he?
Hoe lang zou het duren voor we dergelijke onzin hier ook voor de kiezen krijgen?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-08-2010 13:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 augustus 2010 13:12 schreef XXL het volgende:
Redelijk belachelijk dat het niet gewenst is dat je berichten beveiligd tegen ongewenste luistervinkjes.

Privacy staat daar hoog in het vaandel he?
Hoe lang zou het duren voor we dergelijke onzin hier ook voor de kiezen krijgen?




Ik denk dat je in NL al harder genaaid wordt qua privacy dan daar.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen