![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij kan zn vrouw toch ook gedisciplineerd doden? (Lijkt er niet op met een hamerslag..) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Spitsnieuws, je weet toch. ![]() quote:In een melkpak? ![]() |
|
Behoort ook tot de mogelijkheden. Is iig geen brute moord. Een taakstrafje lijkt me dan wel genoeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik denk dat justitie nog wel gaat vallen over het feit dat Joost de G. de omwonenden onnodig in gevaar heeft gebracht door het huis mogelijk in brand te steken. ![]() ![]() |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/07/laura_niet_langer_onder_toezic.html Nha, aandachtshoer heeftd'r zin. Zie de shitstorm al weer komen als ze verzuipt. ![]() |
|
quote: Psies, maar laat haar maar lekker verzuipen, zijn we daar ook weer vanaf. Boeiender ![]() |
|
Ach mooi toch dat ze het mag, Als ze zichzelf de dood in jaagt jammer maar eigen schuld. Maar liever avontuurlijk met af en toe een dooie dan iedereen opgesloten in zn rijtjeshuis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Daar gaat het niet om Elite. Je zult zien dat als het misgaat alles en iedereen wederom over de rechter en bureau jeugdzorg zal vallen. Die ouders kwijten zich van elke vorm van verantwoordelijkheid. En door veel jankerij en aandachtstrekkerij is men uiteindelijk gezwicht en kan de dame doen wat ze zelf wil, niet echt een goede les imho. Whats next? Een peuter die de Mount Everest wil beklimmen in alleen een luier? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2010 16:08] ![]() |
|
Wie weet, een shaolin peuter zou het misschien wel kunnen... ![]() ![]() |
|
Die verzuipt de eerste maand nog, wat ik je brom Against God and Government ![]() |
|
quote: Who cares.. ![]() ![]() |
|
quote: Jenje ![]() |
|
Nog zo'n mooi nu.nl-stukje voor ElitE: Slangen in Belgische woning Uitgegeven: 27 juli 2010 21:05 Laatst gewijzigd: 27 juli 2010 21:05 BRUSSEL - De Belgische politie heeft in een huurwoning in Beringen 31 slangen, 87 muizen en 166 ratten in beslag genomen en laten verwijderen. Onder de slangen was een boa van bijna 3 meter. De burgemeester gaf opdracht tot de ingreep na onder meer klachten van buurtbewoners wegens overlast en geurhinder. Bovendien kwamen de veiligheid en de gezondheid in het gedrang, meldden Belgische media dinsdag. Enkele slangen waren al ontsnapt. De verzameling slangen bestond uit baardagamen, boa's, pythons en korenslangen. De ratten en muizen werden gekweekt om aan de reptielen te voeren. De dieren kregen tijdelijk onderdak in een natuurcentrum. ![]() |
|
quote: Of ze komt door toedoen van wat Somalische piraten in de vrouwenhandel terecht. Zo'n jonge blonde meid moet in dat soort landen toch goed zijn voor een flinke kudde kamelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik wist niet dat baardagamen ook slangen zijn. ![]() ![]() |
|
met een schaar heb je dat zo voorelkaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Jah als daar eenmaal gezeik over komt vind ik dat jeugdzorg en de rechter niet nog een keer vervolgd moeten worden. Het meisje wil haar eigen verantwoordelijkheid nemen dan moeten mensen dat ook maar accepteren. Wil je dan dat ze toch nog thuis blijft dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: (SN) Bah, al-tijd weer dat uitheemse volk... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: HAHAHA! Zijn vast van die Alienkutpubers die lopen te etteren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 21:41] ![]() |
|
quote: Niet echt een goede les? Ronduit belachelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Pfff tsss, er zijn complete woonwagenkampen in NL vól kansloze kutkinderen die niet door welke instantie dan ook verplicht worden te doen wat kinderen van die leeftijd horen te doen. En nu één meid uit een kansvol gezin eens iets léuks wil gaan doen, iets wat je maar eens in je leven kan, een droom verwezenlijken... Mijn zegen heeft ze! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Maar eens in je leven? Hoezo? Dat kan toch gewoon ook als je niet meer leerplichtig bent en wel volwassen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als jongste zeilster de wereld rond? Leg es uit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh, daar gaat het allemaal om. Het is niet bijzonder als je niet de jongste bent. Ok, dan lukt het haar. En dan? Dan weer een nog jongere? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |