IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-08-2010 15:50 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 4 augustus 2010 15:35 schreef irritante klootzak het volgende:
dat is geen nieuws jaap!


Offtopic: reageer jij eens op mijn mail.

Ontopic:

quote:
Duitse overlijdt na nuttigen satékroket

MEDEMBLIK - Een 25-jarige Duitse vrouw is dinsdag overleden nadat ze een satékroket in een snackbar in Medemblik had genuttigd. Volgens de politie had de vrouw last van een pinda-allergie, die haar noodlottig werd na het eten van de satékroket. De vrouw is in een ziekenhuis overleden.

Op de site van webregio werd hier gisteren reeds melding gemaakt van het feit dat een vrouw onwel was geworden in een snackbar in Medemblik. Webregio meldde vanmorgen het overlijden van de Duitse.


Bareuh...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-08-2010 15:59 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Hons,

dat zal ik doen..

ik vertrek binnen en paar dagen op vakantie, na de vakantie komt ie je kont op... uhm.. kant op!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-08-2010 17:05 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Fietser komt om bij botsing met stilstaande truck
Uitgegeven: 4 augustus 2010 10:01
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2010 12:07

AMSTERDAM - Bij een botsing met een stilstaande vrachtwagen in Leidschendam is woensdagochtend een fietser omgekomen.

Fietser overleden na botsingslideshow De politie vermoedt dat de fietser tegen de vrachtwagen is gereden.

Het ongeluk op het Wilsveen gebeurde rond 08.30 uur. Of de vrachtwagen op het moment van de botsing geparkeerd stond of werd gelost, is niet bekend.

Over de leeftijd en de woonplaats van de fietser doet de politie geen mededelingen omdat de familie eerst moet worden geïnformeerd.

© Novum



:')


 


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 17:11 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ipv ik wil dat je dood gaat, ik wil dat je tegen een vrachtwagen aan fiets.

edit mislukt.

ik hoop dat je tegen een STILSTAANDE vrachtwagen aan fietst.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 04-08-2010 17:13]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2010 17:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Roemenië op koers voor nieuwe hulplening
Uitgegeven: 4 augustus 2010 16:42
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2010 16:42
BOEKAREST - Roemenië heeft voldoende economische hervormingen doorgevoerd om in aanmerking te komen voor een nieuw deel van de noodleningen van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) en de Europese Unie.
© ANP

Dat stelde het hoofd van de IMF-missie in Roemenië, Jeffrey Franks, woensdag.

Het IMF en de EU stelden Roemenië in maart vorig jaar in totaal 20 miljoen euro aan hulpleningen in het vooruitzicht, onder de voorwaarde dat het overheidstekort van het land aanzienlijk wordt beperkt.

In de afgelopen maanden heeft de Roemeense regering daarom onder meer de btw fors verhoogd, tot 24 procent, en de ambtenarensalarissen met een kwart gekort.

Doelstellingen

Volgens Franks ligt Roemenië nu op koers om aan de doelstellingen van de geldschieters te voldoen. Die schrijven voor dat het begrotingstekort, dat vorig jaar uitkwam op 7,2 procent van het bruto binnenlands product (bbp), dit jaar wordt teruggedrongen tot 6,8 procent.

In 2011 moet het gat tussen de uitgaven en de inkomsten van de overheid worden verkleind tot 4,4 procent van het bbp.
© ANP


Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-08-2010 18:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 augustus 2010 17:05 schreef Forever After het volgende:
:')


"Fietser overleden na botsingslideshow" is nog veel mooier zoals het er nu staat.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2010 18:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Verrek ja!


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-08-2010 18:26 by Forever After Profiel van Forever After

Blijft natuurlijk een kutvrachtwagen om op klaarlichte dag zomaar ergens onopvallend stil te gaan staan...


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-08-2010 21:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Miljardairs geven vermogen weg

34 Amerikaanse miljardairs schenken zeker de helft van hun vermogen aan goede doelen. Onder de gulle gevers zijn de burgemeester van New York Michael Bloomberg en mediamagnaat Ted Turner. Waar het geld naartoe gaat is nog niet bekend.

Microsoft-oprichter Bill Gates en investeerder Warren Buffett, twee van de rijkste mensen ter wereld, hadden alle Amerikaanse miljardairs in juni opgeroepen zeker de helft van hun geld af te staan aan liefdadigheidsorganisaties. Buffett had vier jaar geleden beloofd dat hij 99 procent van zijn vermogen zou weggeven.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 05-08-2010 11:06 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik vraag me af of mijn privé-rekening als goed doel geld... Ik zou best wel eens 0,1% van Bill Gates' vermogen willen hebben.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 05-08-2010 19:12 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 augustus 2010 21:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Miljardairs geven vermogen weg

34 Amerikaanse miljardairs schenken zeker de helft van hun vermogen aan goede doelen. Onder de gulle gevers zijn de burgemeester van New York Michael Bloomberg en mediamagnaat Ted Turner. Waar het geld naartoe gaat is nog niet bekend.

Microsoft-oprichter Bill Gates en investeerder Warren Buffett, twee van de rijkste mensen ter wereld, hadden alle Amerikaanse miljardairs in juni opgeroepen zeker de helft van hun geld af te staan aan liefdadigheidsorganisaties. Buffett had vier jaar geleden beloofd dat hij 99 procent van zijn vermogen zou weggeven.


Mooi initiatief. Helaas zijn er altijd azijnzeikers die gaan lopen janken dat ze best wel meer zouden kunnen geven 'want ze hebben toch zo veel'.
STERF!

Eddy Murphy zei het al zo mooi in een van z'n shows;
Als ik 5 euro heb en ik moet de helft weggeven zou ik goed naar worden.
Als ik 5 miljoen had en ik moest de helft weggeven zou ik gek worden.
Ging over scheiding, maar punt blijft.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 20:17 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Voor haar ‘vrijspraak’ ging het zeilmeisje door een diep dal, vertelt oma Riek Dekker. Van een koelbloedige tiener was totaal geen sprake. In de biografie Mijn Verhaal, die in november verschijnt, onthult oma dat Laura meerdere malen in haar polsen heeft gesneden. Laura was depressief. “Er werden steeds weer nieuwe eisen in het leven geroepen door de Kinderbescherming”, vertelt oma Riek nog altijd verontwaardigd. “Het draaide alleen maar om machtsvertoon. Laura zag er geen heil meer in. Ze was het slachtoffer van bedrog en een zee van leugens.” In de biografie beschrijft grootmoeder hoe het gezin Dekker er bijna aan onderdoor ging. Met name Laura’s vader, Dick Dekker, heeft het erg zwaar gehad. “Door alle stress viel hij in een korte tijd tien kilo af.”

http://blog.spitsnet.nl/2010/08/05/laura-zat-in-een-zee-van-leugens/

Vaak een soort van aandacht trekken. Maar mensen hier zullen dat wel weer anders zien. Of niet?

*zucht*

Zee van leugens, erg mooi verwoord, ja.

Wel een logische reactie van haar, die had ik ook vaak op die leeftijd als ik m'n zin niet kreeg. Hup, het mes er in.





[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-08-2010 20:18]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 21:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Haags meisje (14) vermist

In Den Haag wordt de 14-jarige Elisa Maria Jansen vermist vanuit het gezinsvervangend tehuis waar zij verbleef.

Elisa heeft maandag 26 juli haar kleding gepakt en is vertrokken. Sindsdien is niets meer van Elisa vernomen. Opvallend is dat Elisa haar mobiele telefoon niet heeft meegenomen. Ook heeft zij geen bankpas waardoor zij voor haar onderhoud afhankelijk is van derden.


Signalement

Elisa is 14 jaar oud en heeft lang, stijl, bruin haar en bruine ogen. Zij is 1.70 m lang en heeft een slank postuur.

Verstekeling?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 21:17 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 5 augustus 2010 20:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Voor haar ‘vrijspraak’ ging het zeilmeisje door een diep dal, vertelt oma Riek Dekker. Van een koelbloedige tiener was totaal geen sprake. In de biografie Mijn Verhaal, die in november verschijnt, onthult oma dat Laura meerdere malen in haar polsen heeft gesneden. Laura was depressief. “Er werden steeds weer nieuwe eisen in het leven geroepen door de Kinderbescherming”, vertelt oma Riek nog altijd verontwaardigd. “Het draaide alleen maar om machtsvertoon. Laura zag er geen heil meer in. Ze was het slachtoffer van bedrog en een zee van leugens.” In de biografie beschrijft grootmoeder hoe het gezin Dekker er bijna aan onderdoor ging. Met name Laura’s vader, Dick Dekker, heeft het erg zwaar gehad. “Door alle stress viel hij in een korte tijd tien kilo af.”

http://blog.spitsnet.nl/2010/08/05/laura-zat-in-een-zee-van-leugens/

Vaak een soort van aandacht trekken. Maar mensen hier zullen dat wel weer anders zien. Of niet?

*zucht*

Zee van leugens, erg mooi verwoord, ja.

Wel een logische reactie van haar, die had ik ook vaak op die leeftijd als ik m'n zin niet kreeg. Hup, het mes er in.






Met name Laura’s vader, Dick Dekker, heeft het erg zwaar gehad. “Door alle stress viel hij in een korte tijd tien kilo af.”

...heeft het erg zwaar gehad... laat hij dan blij zijn 10 kilo te zijn afgevallen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 21:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Altijd wat met mensen die Dekker heten.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 05-08-2010 22:10 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 augustus 2010 21:14 schreef De Tegenpartij het volgende:

Elisa is 14 jaar oud en heeft lang, stijl, bruin haar en bruine ogen. Zij is 1.70 m lang en heeft een slank postuur.

Verstekeling?


Ik dacht precies hetzelfde



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2010 22:42 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dader Scheveningse dakmoord opnieuw ontsnapt
Uitgegeven: 5 augustus 2010 22:33
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2010 22:33
DEN HAAG - Danny T., die vast zit voor de moord op de 25-jarige Pascal Triep, is voor de tweede keer in een half jaar ontsnapt tijdens een begeleid verlof.
© ANP

Het misdrijf waarvoor T. is veroordeeld staat bekend als de 'Scheveningse dakmoord'.

De dader zat zijn straf uit in justitiële jeugdinrichting De Sprengen in Zutphen. Woensdag wist hij zich te onttrekken aan zijn begeleider en nam de benen.


Een woordvoerder van het ministerie van Justitie bevestigde donderdag een bericht hierover op de weblog GeenStijl.

Eerdere ontsnapping

Danny T. ging er in februari al een keer vandoor, ook tijdens een begeleid verlof. Hij werd kort daarna weer opgepakt in een woning in Voorburg.
© ANP

---------

Waarom krijgt hij überhaupt weer verlof??


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 22:43 by herrie Profiel van herrie

"geef de jeugd de toekomst", zullen ze bij de Sprengen wel als visie en missie hebben...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 22:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Waarom wordt er niet begeleid ontsnapt?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-08-2010 22:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Twee tbs'ers ontsnapt in Assen

Een man en vrouw zijn zondagavond ontsnapt uit de Forensische Psychiatrische Kliniek (FPK) in Assen.

De ontsnapte man is veroordeeld voor een geweldsdelict. Hij zat in de laatste periode van zijn TBS met voorwaarden, en mocht de instelling niet zonder toestemming verlaten. De vrouw wordt verdacht van een geweldsdelict waarvoor zij in het najaar voor de rechter moet verschijnen. Zij moest in de kliniek verblijven ter observatie. De KLPD is een zoektocht naar het tweetal begonnen.

Als de man gepakt wordt hangt hem deze keer TBS met dwangverpleging boven het hoofd. De vrouw zal bij aanhouding in voorlopige hechtenis genomen worden.

Het OM wil niets zeggen over de omstandigheden van de ontsnapping of over een relatie tussen de twee. "De man was al redelijk ver in de behandeling,'' zegt een woordvoerdster van het OM, "Nu hij dit heeft gedaan, kunnen we niet goed inschatten of hij gevaar voor de directe omgeving oplevert.''

(SN)

Ik stel voor dat ze deuren in een kliniek maken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2010 22:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik ben benieuwd of hij bij z'n 3e tot en met 18e verlof ook gaat ontsnappen?


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-08-2010 23:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

"Waarom ontsnap je?"

"Omdat het kan."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2010 23:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



40 mln Amerikanen op voedselbonnen

In de maand mei waren 40,8 miljoen van de 310 miljoen Amerikanen afhankelijk van voedselbonnen. Dit blijft uit donderdag gepubliceerde cijfers van de Amerikaanse overheid.

De cijfers betekenen dat ruwweg één op de acht Amerikanen maandelijks voedselbonnen krijgt van de overheid. Bij kinderen leeft zelfs bijna een kwart van de populatie in de VS op voedselbonnen.

Vooral de sterk gestegen werkloosheid is één van de oorzaken van de voedselbonnenexplosie. Vergeleken met april bedroeg de stijging 9 procent en in vergelijking met mei vorig jaar 19 procent.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2010 23:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 augustus 2010 23:18 schreef attila_de_hun het volgende:


40 mln Amerikanen op voedselbonnen

In de maand mei waren 40,8 miljoen van de 310 miljoen Amerikanen afhankelijk van voedselbonnen. Dit blijft uit donderdag gepubliceerde cijfers van de Amerikaanse overheid.

De cijfers betekenen dat ruwweg één op de acht Amerikanen maandelijks voedselbonnen krijgt van de overheid. Bij kinderen leeft zelfs bijna een kwart van de populatie in de VS op voedselbonnen.

Vooral de sterk gestegen werkloosheid is één van de oorzaken van de voedselbonnenexplosie. Vergeleken met april bedroeg de stijging 9 procent en in vergelijking met mei vorig jaar 19 procent.


Misschien moesten ze ook maar vast wat voedselbonnen laten drukken voor de komende kabinetsperiode hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-08-2010 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

LOL

We hebben Balkellende 1 t/m 27 overleefd, maak je je zorgen?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen