![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ga ik doen!!! btw, HSB, heb ik ook een cdtje van (zwart met slipcase) en dat vinnek een bovengemiddeld ploatje signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: Wtf doet Emmure in dat lijstje met huppelkutposthardcorebands? Je kent waarschijnlijk enkel hun laatste album? Dringend Goodbye to the Gallows of hun eerste EP eens opzoeken, dat zou je normaal gezien wel kunnen liggen. Hypnos: Probeer To Sentence the Dead van Bloody Sunday eens. Of xTyrantx, die band ligt je misschien ook wel. ![]() |
|
kga es probieren signature ![]() |
|
Attack! attack! moet je ook proberen Hypnos als je het nog niet kent. Hypnosband van het zuiverste water. ![]() ![]() |
|
Vooral het nummer Stick Stickly zorgt voor lachstuipen. ![]() |
|
quote: Net even gekeken op Youtube. tering...FAIL. ![]() |
|
quote:Is dat het nummer met het housestukje? Enige nummer wat ik gehoord heb. ![]() |
|
Ja, dat nummer. Legendarisch slecht. De rest van het album is van hetzelfde niveau, dus doe geen moeite. ![]() |
|
quote: echt slecht vinnek het niet puberaal wel, en veel te braaf euhmm... da's niet dezelfde band ? http://www.youtube.com/watch?v=MlsW_LMrVSE&feature=fvst dit is idd één van de slechtste dingen ooit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-10-2010 22:54] signature ![]() |
|
dit soort dingen mogen van mijn part ook wel een nekschot krijgen terwijl dit dan weer beter is maar dit weer huilen is [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-10-2010 23:00] signature ![]() |
|
PuNk Is DeAd! ![]() |
|
Er zijn nog zat goede bands die op een goede manier cleane zang integreren in hun XXXcore-muziek, maar dat is dan meestal metalcore en dus gruwelijk offtopic. Maar Haste the Day is een goed voorbeeld ![]() ![]() |
|
quote:Maximum Fucking Penalty!!! Al sinds eind jaren 80, één van de beste hc bands die er rond loopt op deze aardkloot! edit: Geen metalcore natuurlijk! Ook de laatste plaat is weer super vet. [Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 20-10-2010 0:37] ![]() |
|
+ ![]() |
|
+ ![]() |
|
Vinnie BBQ is goed bezig! Voor de rest zie ik hier vooral veel muzikale aids voorbij komen. ![]() |
|
quote: Gaaf zeg!!!!!!!!!! Ooit op waldrock op cassette gekocht en helemaal stuk gedraait in m'n eerste autootje. Was een Daihatsu cuore van 16 jaar oud hehehe mooie tijden snif ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote:Dat komt omdat er ook punk in de topictitel staat, maar neem het herrie niet kwalijk. Hij bedoelt het goed. ![]() ![]() |
|
quote:Enige goede album van Beowulf ![]() ![]() |
|
quote: Probeer Sheer Terror ook eens. Geen idee of deze band al genoemd is. ![]() |
|
Your back against the wall Will you stand, or will you fall? Judgement day Die Hard speelde dit ook al, klassieker. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 20-10-2010 17:55] ![]() |
|
Natuurlijk horen de feestneuzen van No Redeeming Social Value hier ook thuis. en de meest briljante clip ooit. Heavy Metals Fuck it...gewoon de DVD kopen. En als je NRSV cool vind, dan is Six and Violence ook wel wat voor je [Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 20-10-2010 19:01] ![]() |
|
Crumbsuckers Angry Samoans Dag Nasty [Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 20-10-2010 20:41] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |