|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heb je helemaal goed. Ik weet niet of die crew nog bestaat, of dat je vanuit die crew DMS weer kreeg... was ook van Warzone die crew als ik me niet vergis. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Knuckledust, Ninebar en dergelijke toch? quote: DMS is de crew met enkele leden van Madball en die zanger van Bulldoze (KevOne), dacht ik. En de LES-crew is volgens mij gestopt na de dood van Warzone's zanger. Vergeet die andere verschrikkelijke crew niet, die iedere show komt verpesten met stoer apengedoe: de youth crew. Brrr. |
|
Tja. Mensen in groepsverband. Die straight-edgers die je peuk en biertje uit je handen sloegen. Brr. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gelukkig dat die knakkers ook weer enkelingen zijn die het niet zo goed begrepen hebben. Edit: die straight-edgers die peuken en bier uit anderen hun handen beginnen halen, niet de sXe'ers in het algemeen. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-02-2011 22:40] |
|
Serieus, de eerste straight edger die dat doet bij mij zal stoeprand happen en niet te zuinig. Bier is heilig. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Kweenie. Al die straight-edgers met die kruisjes, ik vond het een beetje aanstellerig. Als niet roken of drinken je keuze uit eigen overtuiging is hoef je er toch niet zo te koop mee te lopen? Vind het een beetje hetzelfde als die christenen met die visjes op de auto. Wat moeten ze toch bewijzen voor de buitenwereld? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En die metalheads met hun satanische t-shirts. Bah. |
|
quote:Die uniformiteit in de metal begon me op een gegeven moment ook knap de strot uit te hangen inderdaad. Of al die leraren met hun lange broeken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En al die vrouwen zonder hoofddoekje, ik vraag mij af wat zij daarmee willen bewijzen. |
|
quote:Dat ze PVV stemmen, vermoed ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Daar is maar 1 recept voor! |
|
Nou, nou, is dat niet wat grof... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Inderdaad, hij had gerust wat fijner materiaal kunnen kiezen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik wou onderstaande posten, maarja die heeft wel een hoofddoek en dus niet ontopic. |
|
quote: |
|
Precies dan heb je er langer plezier mee ook No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Ik denk dat ze niet echt iets willen bewijzen tegenover de buitenwereld, maar binnen de groep het 'unity'-gevoel willen versterken. Dat 'unity' is sowieso een belangrijk iets binnen de hardcorescene. Dat is de reden waarom die enkelingen enkel op show met x-en op hun vuisten ziet. En omdat hun favoriete bands dat doen |
|
quote:Apart. Unity. Dat klinkt me toch vrij gay en klef in de oren. Het is dat Madball het er ook altijd over heeft, maar anders.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is even gay en klef als het neuken van lijken, het vereren van een geit en het fantaseren over draken. Ieder z'n meug |
|
Gewoon een stel hippies bijelkaar eigenlijk. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Ook niet mijn kopje thee. Ik vind depressief doen en als een vleermuis dansen wel gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sesamstraat? |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En de mooie vrouwen op shows is ook mooi meegenomen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |