|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die dus Was die niet straight edge, overigens? Ik kom aanzetten met twee nieuwe tips. Eerste is I Exist, hardcore met wat verre crustrandjes. Heeft dit jaar een vette split uitgebracht met Phantoms. www.myspace.com/iexistmusic De andere is Rot In Hell, een 'holy terror'-band, voor fans van In Cold Blood, Integrity en Ringworm. www.myspace.com/rotinhellband [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-02-2011 23:21] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Um ja nee niet echt maar wel een beetje. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 02-02-2011 23:23] |
|
quote:Ik hoor niet zoveel meer over unity, het is wel eens erger geweest. Vroeger werd je er inderdaad mee doodgegooid. |
|
quote: En eerlijk gezegd is dat ook wel hetgeen dat mij aantrekt aan hardcore. Hardcore-shows hebben vaak wel dat eenheidsgevoel. Dat zul je nu niet zien op de grotere festivals als Graspop en dergelijke, maar op kleinere shows en kleinere festivals (Ieperfest) merk je dat wel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Maar dan met een smeriger geluid. |
|
quote: Als je maar een baard en flink wat rughaar hebt, prima Op Graspop wijdden we Ben èn Holysjit in. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Ik heb geen rughaar. Wel een baard momenteel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er is een voorselectie, we zullen zien Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:+1 |
|
Jij hebt een wildcard jongen, met plezier Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Iemand al een mening over de nieuwe Social Distortion? Laat ik voorop stellen dat ik em erg goed vind. Het is wel wennen, meer blues/country invloeden, maar door de stem van Mike Ness nog steeds uitgesproken SD. [Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 09-02-2011 16:44] A metalheart is hard to tear apart |
|
velen zullen dit wel vet vinden, voor mij blijft het ultrasaai, op cd dan toch. live kan het wel iets hebben signature |
|
boysetfire, bestaat dat nog? ik herinner me plots de hype die er vroeger rond was signature |
|
quote:Zijn uitelkaar geweest en nu zijn ze weer bij elkaar. Wanneer was die hype? Heb ik gemist of misschien zat ik er wel midden in. edit: Ik heb alleen After the Eulogy, de plaat daarna vond ik minder. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 09-02-2011 22:24] |
|
quote:Die kan zo in het mooie vrouwen topic! No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Datum: 11 februari 2011 Tijd: 20:30u Entree: 3 euro Bring on the Bloodshed When all light dies Show of force N201 Aalsmeer www.n201.nl |
|
Fucking SYYYKKEEEED voor Your Demise, Stick To Your Guns, Break Even en Letlive. Waarschijnlijk zal ik de enige zijn die losgaat op letlive., maar ik zal niet getreurd zijn aangezien de andere 3 bands ook uitstekend zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: + 1 |
|
Gaat u ook naar den Bibelot? Break Even gaat denk ik tegenvallen. Verder heb ik video's gezien van Letlive. live, wow . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Yes. Ik ken eigenlijk alleen YD en STYG, de rest mag me verrassen. |
|
Dan zal break even je geenszins imponeren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Setlist YD: (waarschijnlijk) MMX Scared Of The Light Shine On Nothing Left But Regret Burnt Tongues Life Of Luxury Like A Broken Record Miles Away The Kids We Used To Be... The Blood Stays On The Blade (!) Te weinig Ignorance Never Dies (begrijpelijk) en geen Black Veins Setlist STYG: (waarschijnlijk) Amber What Goes Around 3/60 Some Kind Of Hope Sufferer Enough Is Enough We're What Seperates The Heart From The Heartless Impact This Is More Ik hoor het wel als iemand de vermoedelijke setlist van Break Even en Letlive wil weten Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit voor Break Even? Is een setlist uit 2010: http://www.setlist.fm/setlist/break-even/2010/royal-melbourne-showgrounds-melbourne-australia-1bd2812c.html Jammer dat ik die show ga missen, maar ik ga al met een hele hoop vrienden losgaan op Wasted (Drum & Bass en dubstep). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |