|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok, bij mij gaat het los. Ze spelen ook in Izegem, is dat bij u in de buurt? Google ad fail bij dit topic: Charlotte Wessels Official blog of Charlotte Wessels The leadsinger from Delain |
|
Toch een kleine 55 km van Gent, ja. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zal ze ff checken wanneer en geluid is Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Throwdown is nu gewoon Pantera, oudere albums zijn zeker goed te pruimen. Heb ze live gezien, kwam niet zo goed over. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Trouwens favo hardcore: Hatebreed Cursed (okay beetje punk, maar wel goddelijke band) Terror Agnostic Front Earth Crisis en een wildcard voor madball dat zijn de bands waar ik echt ''favoriet'' van ben. Trap Them, of Kvelertak zijn geen favo bands als ze nog maar één of twee albums uit hebben gebracht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://www.myspace.com/therealliferuiner -> Nieuw nummer van Liferuiner! Verdomme, ik blijf een zwak hebben voor die band I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Benieuwd wie er nu allemaal in zitten. :') Zoveelste mentalkloon. |
|
Schijnt nu nogal een vaste line-up te zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat we dat nog mogen beleven hahaha Zoveelste mentalkloon. |
|
Inderdaad Twee jaar geleden hadden ze beweerd dat ze ermee kapten als er nog een bandlid vertrok. Drie weken na dat statement... En dan heel dat verhaal met de Amerikaanse vs. Canadese Liferuiner. Het zou zo in de Joepie passen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat is de Joepie? Ken dat niet. Wat vind je van de laatste Skarhead trouwens? Zoveelste mentalkloon. |
|
Belgisch weekblad voor meisjes van 12 tot 16 jaar. Met alle kwaliteit van dien. Heb eigenlijk nog steeds geen plaat van Skarhead gehoord, daar moet eens verandering in komen (maar ik moet nog zoveel beluisteren...) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Geen plaat van Skarhead gehoord..dude, die gasten zijn al bezig sinds de wat...prehistorie....dunno man, hoe kan het dan dat je er nog geen noot van hebt gehoord ?!?! Zoveelste mentalkloon. |
|
Omdat er genoeg andere bands waren die mij de afgelopen jaren interessanter leken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:No way! Zoveelste mentalkloon. |
|
Ik wilde ze op een festival zien en toen stond A.Y.S. er ineens... Toen liep iedereen weg behalve ik en ik vond het nog vet gaaf ook xD Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Crap Zoveelste mentalkloon. |
|
Skarhead was vorig weekend in topvorm. |
|
Neggie, al gehoord van xAFBx (Armed for Battle)? Zal je muzikaal waarschijnlijk niet echt liggen (klinkt veel te veel als xBenKnucklesx), maar het was wel een band die straight edge weer erg populair maakte bij de jongeren. Intussen is de band wel zo dood als een pier. De zanger zit nu in Make It Reign, de rest van de band in Wolf City. Misschien dat het laatste je wel zal liggen. www.myspace.com/wolfcityreno I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zal ik dan maar een goede band posten? Wederom:Beowülf |
|
quote: Vroeger stond er een rubriek in de Joepie die (denk ik) betonmolen genaamd was. Het was raar maar waar het enige mainstream tijdschrift dat aandacht besteedde aan (heavy) metal. Onder andere Ostrogoth heeft zo nog in de Joepie gestaan. Enfin, dat heb ik me toch laten vertellen. Oude Scandinavische hardcore vind ik best te pruimen. Mob 47, Bombanfall, Terveet kadet etc. |
|
Dit is wel een bandje voor Hypnos! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
hardcore dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-12-2010 21:49] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |