![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ze weten het niet echt over te brengen naar het publiek. ![]() ![]() |
|
Welk publiek? ![]() |
|
quote: Falend n00b publiek ja, kan de band ook niks aan doen. ![]() |
|
Mensen die al gehoord hebben van 50 Lions? Sterke moderne hardcoreband in het straatje van Down to Nothing en dergelijke. Vooral het album Time is the Enemy (2007) is erg sterk, maar ook de self-titled EP van vorig jaar en de split met het eerder genoemde Down to Nothing is lekker voer voor de hardcorefanaten. Voor de scenekids: de zanger is de broer van Winston McCall, zanger van Parkway Drive. www.myspace.com/50lions ![]() |
|
Het is wel aardig. ![]() |
|
Naar mijn mening een beter voorbeeld dan op myspace, had niet gekeken naar de tracks die daarop stonden. ![]() |
|
quote: Wat een kankerzooi! Daarnaast heeft het natuurlijk ook niks in dit topic te zoeken. ![]() |
|
Vandaag geen hardcore, maar punk. Af en toe is Youtube handig voor bands te ontdekken. ![]() |
|
Zijn mensen hier ook fan van de iets emotionelere tak van de hardcore? Dan denk ik aan: La Dispute More Than Life Touché Amoré Defeater Dit is de muziek die mij emotioneel het meest kan raken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nee is kut ![]() |
|
O echt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Er zitten wat goede bands tussen (Ruiner bvb), maar vaak moet ik KHPLF gelijk geven. Het is niet slecht, maar het is ook niet hetgene dat ik zoek in hardcore. ![]() |
|
At the drive-in, Modern Life Is War. Ik kan er van genieten ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Emotioneel? Ja het is om te janken, wat je post. HIER...PAK AN!! ![]() |
|
quote: Nee ik ridiculiseer nu. Maar het meeste is maar flauwe boel. Comeback Kid was wel leuk vroeger (weet niet hoe ze nu zijn). Integrity MEH. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 10-01-2011 20:08] ![]() |
|
quote: MEH? ![]() ![]() |
|
ZOMBIES GVD!! ![]() |
|
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen...BESTE HARDCORE BAND OOIT!!! ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Nog meer ZOMBIES GVD!! Carry on.... ![]() |
|
De eerste platen van integrity waren de moeite waard, nu niet meer helaasch Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
The Butcher ![]() |
|
quote: Anus anus pussypussy anus!!! Did I mention FUUUUUUUUCK!!! Geweldige band. Nog zo'n gave nederlandse band: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Te energieloos. ![]() |
|
quote: Integrity? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |